здравейте колеги ВЕСЕЛА КОЛЕДА!днес използвах хубавия ден да погледна какво е състоянието под капака... и при един по обстоен преглед на ГНП-то открих един малък теч в задната му част ... отделно смених малко маркучета че старите не ми харесаха бяха бая твърди.., но стига съм описвал ето снимки за да ме разберете по точно...въпроса ми е защо тече от там, оправя ли се и как и дали е фатално като цяло...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
начало на теч при ГНП - консултация
Collapse
X
-
Това което си посочил е маркуч за излишна нафта и идва от клапата на турбото монтирана в задния долен край на ГНП-то. Ако се загледаш ще видиш че всички маркучи за излишно гориво се сабират на едно и също място.Най лошото е че май няма да успееш да стигнеш до долния край на маркуча за да го смениш,но това е само предположение така че ти си на ход. Успех!!!
Коментар
-
скъпи колеги.. май не ме разбрахте аз с маркучетата проблем нямам.. смених си ги без проблем, НО проблема ми е на снимката ограден с кръгче, не маркучето а това което е като шайба под маркучето ограденото с кръгче...мислех че евентуално старото маркуче е оливало и се е събирало там отзад на капчица, но след смяната и след като покарах днес отново имаше нафта там..Fiat Brava TD100
Коментар
-
specialista написа:Това което си посочил е маркуч за излишна нафта и идва от клапата на турбото монтирана в задния долен край на ГНП-то. Ако се загледаш ще видиш че всички маркучи за излишно гориво се сабират на едно и също място.Най лошото е че май няма да успееш да стигнеш до долния край на маркуча за да го смениш,но това е само предположение така че ти си на ход. Успех!!!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Доколкото разбирам тече от това нещо дето е като болт отзадната част на ГНП-то!Това е доколтоко виждам помпа "LUCAS" един приятел имаше същия проблем само че колата беше ситоен! Но при него този болт беше отпред на видно и лесно място- свалихме болта и сменихме "О" пръстена и за сега не тече ! Така че ако има възможност развиваш сваляш "О" пръстена отиваш и си купуваш същия (може и от някой сервиз за дизели) слагаш го на болта стягаш и ако теча ти е само оттам вече няма да имаш проблем ! Нека специалистите да кажат но аз мисля че тия помпи"LUCAS" са по-"калпави" от БОШ!!! Такава още не съм разглабял !!LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
maxuel82 написа:Доколкото разбирам тече от това нещо дето е като болт отзадната част на ГНП-то!Това е доколтоко виждам помпа "LUCAS" един приятел имаше същия проблем само че колата беше ситоен! Но при него този болт беше отпред на видно и лесно място- свалихме болта и сменихме "О" пръстена и за сега не тече ! Така че ако има възможност развиваш сваляш "О" пръстена отиваш и си купуваш същия (може и от някой сервиз за дизели) слагаш го на болта стягаш и ако теча ти е само оттам вече няма да имаш проблем ! Нека специалистите да кажат но аз мисля че тия помпи"LUCAS" са по-"калпави" от БОШ!!! Такава още не съм разглабял !!Fiat Brava TD100
Коментар
-
Ами какво да ти кажа ако си смел направо разтуряй и сменяй пръстените ако си сигурен че от там тече !Моята помпа също течеше и аз чаках някой специалист да даде съвет ама никой не се "обади" само ме посъветваха да я закарам в сервиз сигурно не им се обяснява ! Казвам ти че псменяхме пръстен на такава помпа като твоята и сега си работи без да тече ! А аз моята помпа ето какво е направих чисто сам ! и сега си "пее" иначе трябваше да дам 130лв за ремонт а минах само с 18 ама ти си знаеш де ако те е страх да пипаш и не си сигурен по-добре карай в сервиз че после ако нещо сбуркаш става проблем ! Ако беше помпата Бош щяхме да я оправим ей това е моята помпа БОШ http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=49079LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
maxuel82 написа:Ами какво да ти кажа ако си смел направо разтуряй и сменяй пръстените ако си сигурен че от там тече !Моята помпа също течеше и аз чаках някой специалист да даде съвет ама никой не се "обади" само ме посъветваха да я закарам в сервиз сигурно не им се обяснява ! Казвам ти че псменяхме пръстен на такава помпа като твоята и сега си работи без да тече ! А аз моята помпа ето какво е направих чисто сам ! и сега си "пее" иначе трябваше да дам 130лв за ремонт а минах само с 18 ама ти си знаеш де ако те е страх да пипаш и не си сигурен по-добре карай в сервиз че после ако нещо сбуркаш става проблем ! Ако беше помпата Бош щяхме да я оправим ей това е моята помпа БОШ http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=49079Fiat Brava TD100
Коментар
-
Внимавай като развие да не падне нещо от вътре.Там има пружина и бутало.Още по-лошо ще да не разбереш че нещо е паднало.Самата помпа е наклонена и за хора които са без идея какво да очакват е проблем.Нека ви кажа и защо битува мнението че тези помпи са лоши.След време уплътнителите се предават.Лошото е че не наведнъж.И се почва веднъж сваляне и ремонт (само на протеклия участък)след два месеца на друго място,и тъка накрая собственика се предава и я продава защото е дал много пари за едно и също нещо.Винаги съм казвал че нещата трябва да се решават кардинално особенно ако има от къде да разбереш какво те чака.Така че съвета ми е дай някой лев по-вече но да се свали и направи веднъж помпата а не през месец в бокса.Помпата може да протече от всякъде,просто е въпрос на време.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар