Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD работи шумно като обикновен дизел-решено Демпферентна...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На помпата не е ли навит само регулатора на налягането. Май няма датчик на нея.Прегледах пак тази тема и не виждам датчик.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #17
      На помпата има регулатор на налягането, а датчика за налягане в рейката е монтиран на самата рейка - някъде в зоната между 2-ри и 3-ти цилиндър.

      Коментар


        #18
        Да говорим за регулатора на налягането, сега си търся такъв втора ръка, не ми се дават 240 лв. Много странно но откачих буксата на този регулатор и колата не искаше да запали и светна дюзата? Ако е този регулатор проблема при откачване на буксата му няма ли работата да е същата? И поради тази причина си търся втора ръка, да си видя дали е само от него или още нещо.
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

        Коментар


          #19
          cokata_23 написа:
          Да говорим за регулатора на налягането, сега си търся такъв втора ръка, не ми се дават 240 лв. Много странно но откачих буксата на този регулатор и колата не искаше да запали и светна дюзата? Ако е този регулатор проблема при откачване на буксата му няма ли работата да е същата? И поради тази причина си търся втора ръка, да си видя дали е само от него или още нещо.
          Ами елементарно -> откарай колата при твоя майстор да ти я направи! За какво се мъчиш?А и този твой познат майстор ако ти е казал "датчик" върху помпата - ясно за диагнозата.А и още един въпрос - твоя майстор гледал ли е колата реално точно как трака или само по обяснението си е дал мнението?
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #20
            cokata_23 написа:
            Да говорим за регулатора на налягането, сега си търся такъв втора ръка, не ми се дават 240 лв. Много странно но откачих буксата на този регулатор и колата не искаше да запали и светна дюзата? Ако е този регулатор проблема при откачване на буксата му няма ли работата да е същата? И поради тази причина си търся втора ръка, да си видя дали е само от него или още нещо.
            Ако ти е развален датчика виждаш какво се получава - не пали или ще изгасне. Според мен те мятат на черешата с този датчик, но ти си знаеш най-добре.

            Коментар


              #21
              И на мен ми се вижда странно датчик да направи шумен двг-то при изрядни цилиндри и обороти. При всички случаи ще е интересно каква е всъщност причината.А защо изключваш маслото? Аз не познавам в детайли този мотор, но ако маслото е сдало вече и двг е с хидравлични повдигачи, като нищо ще тропа. Аз лично на дизелов двг не бих държал масло повече от 8 000к.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Danchojn написа:
                И на мен ми се вижда странно датчик да направи шумен двг-то при изрядни цилиндри и обороти. При всички случаи ще е интересно каква е всъщност причината.А защо изключваш маслото? Аз не познавам в детайли този мотор, но ако маслото е сдало вече и двг е с хидравлични повдигачи, като нищо ще тропа. Аз лично на дизелов двг не бих държал масло повече от 8 000к.
                В този случай на по-високооборотния бензинов вероятно ще го сменяш на 4000? Не, че нещо, но технологично маслата са различни класове за различна натовареност и пробег. Има масла, които дори в този форум се препоръчват и са предназначени за смяна на 20 000км. Лично аз си сменям маслото на 10-12х. км. и до сега реален проблем от това не съм имал. Но пък "тракането" може да се дължи и на много други причини...
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #23
                  BO написа:
                  А и този твой познат майстор ако ти е казал "датчик" върху помпата - ясно за диагнозата.А и още един въпрос - твоя майстор гледал ли е колата реално точно как трака или само по обяснението си е дал мнението?
                  Skip_01 написа:
                  Защо просто не звъннеш тоя познат майстор и да го разпиташ, а не да си играете на развален телефон.Според мен твоя проблем НЕ е за този майстор ... Съмнявам се че въобще е гледал колата - диагнозата му е странна, да не кажа абсурдна.Айде, като смени проблемния датчик, нека ти върне дефектния. Искам да го купя, да го сложа на здраво JTD105 и то да се разтрака. Лично мнение, дано бъркам.
                  И аз още в началото имам съмнение че майстора не е гледал колата ... Ама чак да обърка регулатор с датчик ... Иначе е компетентен - добре знае цените на частите ...
                  Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                  Коментар


                    #24
                    Колеги, майсторът е гледал колата, но аз не съм я карал, а баща ми. Той много много понятие от датчик,регулатор или каквото и да било си няма, той си е запознат със старите редови помпи. И аз съжалявам че не бях там да чуя диагнозата на майстора. Цените съм ги проверил сам на регулатора от axm-auto. А майсторът понеже е познат, затова е казал ако си намеря да си го сменя сам, няма нищо сложно иначе и той щял да купи от магазина и да го смени. Сега съм се обадил да ми търсят по моргите в Дупница, понеже вуйчо ми има много познати там, преди държеше автокъща и всичко което съм си купувал втора ръка ми е излизало доста ефтинко (пример- динамо за старото Фордче- 15 лв. и то преди 4 год.)Това е причината да искам да си го намеря втора ръка, винаги мога да го върна и т.н. Само да минат празниците, че много бъркат нещата.А за звукът, който бях обещал на колегата Емзо, го направих на тела ( нямам фотоапарат), и излезе формат amr. Нито един плеяр не ми го прочете и затова несъм го качвал
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте колеги! Реших докато търся датчика да сваля пистовия ремък и да пробвам без него. Промяна във въпросния шум няма. Свалих и демпферентната шайба, ето и състоянието и http://cokata23.snimka.bg/automobiles/marea.459460
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                      Коментар


                        #26
                        Тази шайба си е направо за вторични суровини. Скъсаното само от едната страна ли е или от двете?

                        Коментар


                          #27
                          cokata_23 написа:
                          Здравейте колеги! Реших докато търся датчика да сваля пистовия ремък и да пробвам без него. Промяна във въпросния шум няма. Свалих и демпферентната шайба, ето и състоянието и http://cokata23.snimka.bg/automobiles/marea.459460
                          А бе смени си въпросния клапан, както те е посъветвал въпросния и най-разбиращия "майстор", пък после ще обсъждаме предложението ми, както те посъветвах, оп не аз моите карти Таро
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #28
                            chaveto написа:
                            Тази шайба си е направо за вторични суровини. Скъсаното само от едната страна ли е или от двете?
                            И от двете колега...
                            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                            Коментар


                              #29
                              BO написа:
                              cokata_23 написа:
                              Здравейте колеги! Реших докато търся датчика да сваля пистовия ремък и да пробвам без него. Промяна във въпросния шум няма. Свалих и демпферентната шайба, ето и състоянието и http://cokata23.snimka.bg/automobiles/marea.459460
                              А бе смени си въпросния клапан, както те е посъветвал въпросния и най-разбиращия "майстор", пък после ще обсъждаме предложението ми, както те посъветвах, оп не аз моите карти Таро
                              Да колега познал си! Поради тази причина я и свалих! Ама падна акумолатора и немога да запаля сега да видя как ще е без нея. Акумолаторчето се зарежда. Предполагам няма проблем да запаля без нея?
                              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                              Коментар


                                #30
                                Тук не става въпрос за познаване.Става въпрос да се свърши работата максимално бързо, максимално точно и без изразходване на излишни средства.Знаеш ли какво хубаво става като тръгнеш да махаш регулатора за налягането, за който те е посъветвал "майстора" и да му загладиш долния винт примерно Посъветвах нещо още от начало, ти се захвана за друго - колата си е твоя, естествено може да си правиш каквото искаш с нея.За това винаги ме е яд на майсторите, които така се изказват категорично и особено в грешна посока.Толкова е лесно за 10 минути да махнеш шайбата и да видиш точно от къде е проблема.Ама винаги ми е познато това да те карат да се чувстваш "неграмотен", а те разбираш ли са най-великите и каквото ти кажат значи е така. Дори и след това като са сбъркали хем увъртат, хем не си признават, че са сгрешили. За това те посъветвах да закараш колата при него той да ти я прави, та да си блъска главата.Успех все пак.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X