На помпата не е ли навит само регулатора на налягането. Май няма датчик на нея.Прегледах пак тази тема и не виждам датчик.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD работи шумно като обикновен дизел-решено Демпферентна...
Collapse
X
-
Да говорим за регулатора на налягането, сега си търся такъв втора ръка, не ми се дават 240 лв. Много странно но откачих буксата на този регулатор и колата не искаше да запали и светна дюзата? Ако е този регулатор проблема при откачване на буксата му няма ли работата да е същата?И поради тази причина си търся втора ръка, да си видя дали е само от него или още нещо.
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
cokata_23 написа:Да говорим за регулатора на налягането, сега си търся такъв втора ръка, не ми се дават 240 лв. Много странно но откачих буксата на този регулатор и колата не искаше да запали и светна дюзата? Ако е този регулатор проблема при откачване на буксата му няма ли работата да е същата?И поради тази причина си търся втора ръка, да си видя дали е само от него или още нещо.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
cokata_23 написа:Да говорим за регулатора на налягането, сега си търся такъв втора ръка, не ми се дават 240 лв. Много странно но откачих буксата на този регулатор и колата не искаше да запали и светна дюзата? Ако е този регулатор проблема при откачване на буксата му няма ли работата да е същата?И поради тази причина си търся втора ръка, да си видя дали е само от него или още нещо.
Коментар
-
И на мен ми се вижда странно датчик да направи шумен двг-то при изрядни цилиндри и обороти. При всички случаи ще е интересно каква е всъщност причината.А защо изключваш маслото? Аз не познавам в детайли този мотор, но ако маслото е сдало вече и двг е с хидравлични повдигачи, като нищо ще тропа. Аз лично на дизелов двг не бих държал масло повече от 8 000к.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:И на мен ми се вижда странно датчик да направи шумен двг-то при изрядни цилиндри и обороти. При всички случаи ще е интересно каква е всъщност причината.А защо изключваш маслото? Аз не познавам в детайли този мотор, но ако маслото е сдало вече и двг е с хидравлични повдигачи, като нищо ще тропа. Аз лично на дизелов двг не бих държал масло повече от 8 000к.Не, че нещо, но технологично маслата са различни класове за различна натовареност и пробег. Има масла, които дори в този форум се препоръчват и са предназначени за смяна на 20 000км. Лично аз си сменям маслото на 10-12х. км. и до сега реален проблем от това не съм имал. Но пък "тракането" може да се дължи и на много други причини...
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
BO написа:А и този твой познат майстор ако ти е казал "датчик" върху помпата - ясно за диагнозата.А и още един въпрос - твоя майстор гледал ли е колата реално точно как трака или само по обяснението си е дал мнението?Skip_01 написа:Защо просто не звъннеш тоя познат майстор и да го разпиташ, а не да си играете на развален телефон.Според мен твоя проблем НЕ е за този майстор ... Съмнявам се че въобще е гледал колата - диагнозата му е странна, да не кажа абсурдна.Айде, като смени проблемния датчик, нека ти върне дефектния. Искам да го купя, да го сложа на здраво JTD105 и то да се разтрака.Лично мнение, дано бъркам.
Иначе е компетентен - добре знае цените на частите ...
Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Колеги, майсторът е гледал колата, но аз не съм я карал, а баща ми. Той много много понятие от датчик,регулатор или каквото и да било си няма, той си е запознат със старите редови помпи. И аз съжалявам че не бях там да чуя диагнозата на майстора. Цените съм ги проверил сам на регулатора от axm-auto. А майсторът понеже е познат, затова е казал ако си намеря да си го сменя сам, няма нищо сложно иначе и той щял да купи от магазина и да го смени. Сега съм се обадил да ми търсят по моргите в Дупница, понеже вуйчо ми има много познати там, преди държеше автокъща и всичко което съм си купувал втора ръка ми е излизало доста ефтинко (пример- динамо за старото Фордче- 15 лв. и то преди 4 год.)Това е причината да искам да си го намеря втора ръка, винаги мога да го върна и т.н. Само да минат празниците, че много бъркат нещата.А за звукът, който бях обещал на колегата Емзо, го направих на тела ( нямам фотоапарат), и излезе формат amr. Нито един плеяр не ми го прочете и затова несъм го качвалFiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Здравейте колеги! Реших докато търся датчика да сваля пистовия ремък и да пробвам без него. Промяна във въпросния шум няма. Свалих и демпферентната шайба, ето и състоянието иhttp://cokata23.snimka.bg/automobiles/marea.459460
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
cokata_23 написа:Здравейте колеги! Реших докато търся датчика да сваля пистовия ремък и да пробвам без него. Промяна във въпросния шум няма. Свалих и демпферентната шайба, ето и състоянието иhttp://cokata23.snimka.bg/automobiles/marea.459460
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:cokata_23 написа:Здравейте колеги! Реших докато търся датчика да сваля пистовия ремък и да пробвам без него. Промяна във въпросния шум няма. Свалих и демпферентната шайба, ето и състоянието иhttp://cokata23.snimka.bg/automobiles/marea.459460
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Тук не става въпрос за познаване.Става въпрос да се свърши работата максимално бързо, максимално точно и без изразходване на излишни средства.Знаеш ли какво хубаво става като тръгнеш да махаш регулатора за налягането, за който те е посъветвал "майстора" и да му загладиш долния винт примерноПосъветвах нещо още от начало, ти се захвана за друго - колата си е твоя, естествено може да си правиш каквото искаш с нея.За това винаги ме е яд на майсторите, които така се изказват категорично и особено в грешна посока.Толкова е лесно за 10 минути да махнеш шайбата и да видиш точно от къде е проблема.Ама винаги ми е познато това да те карат да се чувстваш "неграмотен", а те разбираш ли са най-великите и каквото ти кажат значи е така. Дори и след това като са сбъркали хем увъртат, хем не си признават, че са сгрешили. За това те посъветвах да закараш колата при него той да ти я прави, та да си блъска главата.Успех все пак.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар