Здравейте. От година насам имам изгоряла свещ/и (мига ми въпросната индикация) и до сега това по никакъв начин не ми пречеше, не се и навих да го оправя. Но тази зима, явно е по-студено и в София сутрин колата пали от 5-тия път. Акумулаторът е нов - не е от него. Но като поомекне времето няма проблем. Искам да Ви попитам по какъв начин това, че имам изгоряла свещ вреди на колата ми и какво ще се оправи освен паленето, след смяната и. Ще се радвам ако ми кажете й цени. Не знам дали е от свещите, но забелязах в най-студеното време в София, че колата ми за 40 минути каране в трафик не успя да достигне оптимална температура. Сега теромостата. При покупката на колата миналата година по това време, той не работеше и го замених с нов. Работи си до ден днешен, но така и никога не стигна точно средното деление, а седи черичка, две на долу. Как може да се оправи това и влияе ли то по пнякакъв начин на рабоатата на колата/разхода и т.н?Другото е, което ме мъчи от година на сам. Всяка сутрин и през деня (ако поне веднъж не е достигнала оптимална температура) светва червената лампичка за проблем в двигателя (двигателя, не ДЮЗА). Рестартирам и изгасва. Когато светене подавам газ, но изключително бавно вдига обороти и ако при нормална работа в спряло положение е на 800, то при светнала лампичка спряло положение е на 1100, 1200. Другият път, когато се случва това е да речем по магистрлата, когато при движение с висока скорост (над 120 км/ч) натисна само спирачка, без съединител (което си е нормално, но за моята кола не е явно). И за това без значение бързо бавно, винаги натискам и съединител, за да не светне въпросния проблем, който е ужасен, защото като светне в движение по магистрлата, колата няма мощност и трябва задължително да рестартирам - ужасно е. В един сервиз ми бяха казали, че грешката била в датчик на помпата Лукас - тази помпа май няма ремонтиране така като чета. О , забравих и още един проблем. Тресе, сега в студа, на 4-та предавка, най-силно и на 5-та. Да речем карам си с 40 на 3-та, включвам на 4-та и започва яко накъсване/придърпване, ужасно, връщам на трета, газ до 60 и мнооого плавно отпускам съединителя, като през това време подавам повечко газ, за да не появи придърпването на 4-та. Използвам си редовно добавки, Редекс също -страхотна е, но не оправи този проблем. Свикнал съм с колата и я овладявам, знам кое кога става, знам как да я карам, така че да се игнорират до голяма степен проблемите, но си е напрежение и знам, че винаги трябва да спазвам някакви неписани правила, за да върви добре. Не мога просто така да спра, просто така да дам газ, всичко е с някакви плавни движения, съединители, и т.н ... изморих се и имам нужда от Вашата помощ. Благодаря Ви. П.С: Колата е Фиат Пунто 1.9 D 2001
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгорели свещи, термостат, червена лампа, придърпване - ад !
Collapse
X
-
Пунто 1.9 DS или JTD ?Поне при JTD за термостата - стрелката трябва да ти закове по средата и да не мърда.Трудното палене може да е от свещите, първо разбери колко изгорели имаш.За свещи - Искра, за JTD са около 7-8-9 лв.За лампичката - диагностика.Щом свети, значи е записала грешка.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Свещите - само мъчиш акомулатора и стартера ... други съществени вреди не виждам, освен че някоя много студена сутрин може да ходиш пеша ...Сменяй термостат ... може и бавно да качи температурата, но накрая стрелката отива в средата и от там не мърда ... Имаш вероятно тампон за смяна ... от там ти идва драмата с превключванто, придърпването и тресенето ... Вероятно го усещаш като си държиш ръката върху скоростния лист ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
1.9 D (съвсем обикновен атмосферен дизел) 2001 година MK2За диагностика ми казаха, че трябвало със специален софтуер за помпа Лукас, къде да го открия не знам. А в самия сервиз на FIAT каква е центата на едина такава диагностика и ефективна ли е тя. Четох нещо, че човек може и сам да си прави, но нямам представа как се открива софт, как се купува и колко струва кабел и т.н.
Коментар
-
coolboy написа:За диагностика ми казаха, че трябвало със специален софтуер за помпа Лукас, къде да го открия не знам. А в самия сервиз на FIAT каква е центата на едина такава диагностика и ефективна ли е тя. Четох нещо, че човек може и сам да си прави, но нямам представа как се открива софт, как се купува и колко струва кабел и т.н.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
yani написа:coolboy написа:За диагностика ми казаха, че трябвало със специален софтуер за помпа Лукас, къде да го открия не знам. А в самия сервиз на FIAT каква е центата на едина такава диагностика и ефективна ли е тя. Четох нещо, че човек може и сам да си прави, но нямам представа как се открива софт, как се купува и колко струва кабел и т.н.
Коментар
-
specialista написа:Колега сигурно ли е това,че ще се прочете Пунто 1.9D,а не jtd?Другия ми въпрос е кой е най-подходящия кабел за това,имам Виза и Ваг ком? Благодаря предварително. Весели празници!!!Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
yani написа:specialista написа:Колега сигурно ли е това,че ще се прочете Пунто 1.9D,а не jtd?Другия ми въпрос е кой е най-подходящия кабел за това,имам Виза и Ваг ком? Благодаря предварително. Весели празници!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар