Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Адаптира ли се ТД100 към начина на шофиране?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Опитай да я караш в обороти. Аз преди в града я карах все до 1500об/м но сега от както е студено я държа все на 2000 и нагоре. По бързо загрява и според комп. разхода е по нисък от другият стил на каране. И като казвам обороти, не да я цедиш/издуваш ами просто да я държиш в едни по високи обороти.

    Коментар


      #17
      както си го описал - единственото логично обяснение за мен е , че като покараш извънградско я ’продухваш’и където имаш натрупани гадости се изчистват --> повече въздух --> по-оптимална горивна смес --> по-нисък разход.от друга страна като караш продължително само градско - се задръства със сажди - дали ауспуха, дали от ЕГР във всмукателния -- и съответно влиза по-малко въздух отколкото е нормалната порция и --> неоптимална (богата) смес --> повишен разход

      Коментар


        #18
        колеги знам че термостатите на мареата е на 75г но колко от вас са замервали с ел. термометър антифриза и са сверявали с показанията на табло.при мен напъло загрял двигател ми показваше 60г.махнах стариа термостат и въре на негово място поставих термостат от рено 19 д. на 83г за 6лв.и ок реших проблема с високиа разход.а относно че не падат оборотите евентуани причини са запушен катализатор, зацапан дебитомер.но не пипай помпата компа винаги ги държи 900обр.а за обучението на автомобила: такова животно нема. :

        Коментар


          #19
          Оборотите на празен ход при мен не се контролират от компютъра, а ми ръчно от помпата... Те бяха на 800, аз ръчно си ги вдигнах на 900. Разсъжденията на У-бо ми се виждат доста логични, но как да си коригирам сам въздух/гориво? От къде на помпата се намаля нивото на горивото?
          www.CarProfi-BG.com
          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
          Най-атрактивните цени в София!

          Коментар


            #20
            На мен пък не, карам основно градско и не се получава задръстване на нищо.Неща които да провериш: - цедката на помпата в резервоара - дебитомера (за да го сложат от завода, значи има за какво, това по повод мнения, че с него и без него все тая) - термостата и датчиците му - въздуховодите - горивен филтър - въздушен филтърМай и авансатор имахте, който не съм се интересувал, каква роля играе.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Има авансатор клапан, другите неща са подменени с нови/проверени и изправни.
              www.CarProfi-BG.com
              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
              Най-атрактивните цени в София!

              Коментар


                #22
                crush написа:
                Ясно значи, няма адаптация... Всъщност идеята ми дойде от новите мотори мултиеър ( знам, че са бензинови, но все пак правех някаква асоциация ). А как да си обесня друг ефект? Примерно, тръгвам с много газ - първа, втора и в момента, в който включа 3та натискам съвсем леко педала, в последствие мотора продължава да набира ( като по инерция ) и след няколко секунди се връща според натискането на педала... Също така ми прави впечатление, че след като съм я изюркал и спра държи 1000 оборота и след няколко секунди почва плавно да ги сваля до 900...
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  crush написа:
                  Оборотите на празен ход при мен не се контролират от компютъра, а ми ръчно от помпата... Те бяха на 800, аз ръчно си ги вдигнах на 900. Разсъжденията на У-бо ми се виждат доста логични, но как да си коригирам сам въздух/гориво? От къде на помпата се намаля нивото на горивото?
                  помпата се пипа САМО от майстор ( а не от ’майстор’) ,по-скоро виж каква/ако има/ е причината за запушването/зацапването.защото ако ти се оправя колата след каране в обороти извънградско, няма много варианти.все пак не забравяй , че дизела ти няма обратна връзка и не е предвидена адаптация.а относно дебитомера - торнадо беше описал как и къде действа при твоя мотор.но по признаците ти - не е от там

                  Коментар


                    #24
                    Хайде на бас че има известна адаптация към начина на щофиране. В мануала за ресетване на компютъра е написано следното. Откачате акумулатора за повече от 45 мин. Закача се и се запалва мотора, като трябва да работи на празен ход 5мин за да си направи теста с датчициците. Щофира се с нормално подаване на гориво, като в началото е допустим завишен разход до известен пробег. Иначе в последствие няма отношение към здкормилното устройство. При продължително градско каране обаче, е възможно да се увеличи разхода поради зацапване на разпръсквачи и образуване на нагар и в горивната камера. Това се случва при по старите автомобили. За да се избегне това е нужно автомобилът да се покара с по висока скорост в извънградски режим.
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #25
                      iuly_vn написа:
                      Хайде на бас че има известна адаптация към начина на щофиране. В мануала за ресетване на компютъра е написано следното. Откачате акумулатора за повече от 45 мин. Закача се и се запалва мотора, като трябва да работи на празен ход 5мин за да си направи теста с датчициците. Щофира се с нормално подаване на гориво, като в началото е допустим завишен разход до известен пробег. Иначе в последствие няма отношение към здкормилното устройство. При продължително градско каране обаче, е възможно да се увеличи разхода поради зацапване на разпръсквачи и образуване на нагар и в горивната камера. Това се случва при по старите автомобили. За да се избегне това е нужно автомобилът да се покара с по висока скорост в извънградски режим.
                      та да си дойдем на думата

                      Коментар


                        #26
                        Колкото до майсторите, това не ти ли е доверен човек просто забрави за качествена услуга. А ако се случи някой път качествено изпълнение, то може би е имал хубави мигове с млада кака предната вечер, което като ги гледам май рядко им се случва. Но това не е важно. Разбрах за нагара, сигурно е така. Колкото до настройките на помпата, този който ги може го е научил от някъде. И на мен някой ако ми каже как се прави и аз ще го направя - не ми е нужен майстор и излишно дадени пари. Сложни дейности няма - има некомпетентност. Когато го знаеш - всичко е лесно.
                        www.CarProfi-BG.com
                        Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                        Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                        Най-атрактивните цени в София!

                        Коментар

                        Working...
                        X