Опитай да я караш в обороти. Аз преди в града я карах все до 1500об/м но сега от както е студено я държа все на 2000 и нагоре. По бързо загрява и според комп. разхода е по нисък от другият стил на каране. И като казвам обороти, не да я цедиш/издуваш ами просто да я държиш в едни по високи обороти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Адаптира ли се ТД100 към начина на шофиране?
Collapse
X
-
u_bo
както си го описал - единственото логично обяснение за мен е , че като покараш извънградско я ’продухваш’и където имаш натрупани гадости се изчистват --> повече въздух --> по-оптимална горивна смес --> по-нисък разход.от друга страна като караш продължително само градско - се задръства със сажди - дали ауспуха, дали от ЕГР във всмукателния -- и съответно влиза по-малко въздух отколкото е нормалната порция и --> неоптимална (богата) смес --> повишен разход
Коментар
-
колеги знам че термостатите на мареата е на 75г но колко от вас са замервали с ел. термометър антифриза и са сверявали с показанията на табло.при мен напъло загрял двигател ми показваше 60г.махнах стариа термостат и въре на негово място поставих термостат от рено 19 д. на 83г за 6лв.и ок реших проблема с високиа разход.а относно че не падат оборотите евентуани причини са запушен катализатор, зацапан дебитомер.но не пипай помпата компа винаги ги държи 900обр.а за обучението на автомобила: такова животно нема. :
Коментар
-
Оборотите на празен ход при мен не се контролират от компютъра, а ми ръчно от помпата... Те бяха на 800, аз ръчно си ги вдигнах на 900. Разсъжденията на У-бо ми се виждат доста логични, но как да си коригирам сам въздух/гориво? От къде на помпата се намаля нивото на горивото?www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
На мен пък не, карам основно градско и не се получава задръстване на нищо.Неща които да провериш: - цедката на помпата в резервоара - дебитомера (за да го сложат от завода, значи има за какво, това по повод мнения, че с него и без него все тая) - термостата и датчиците му - въздуховодите - горивен филтър - въздушен филтърМай и авансатор имахте, който не съм се интересувал, каква роля играе.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Има авансатор клапан, другите неща са подменени с нови/проверени и изправни.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
crush написа:Ясно значи, няма адаптация... Всъщност идеята ми дойде от новите мотори мултиеър ( знам, че са бензинови, но все пак правех някаква асоциация ). А как да си обесня друг ефект? Примерно, тръгвам с много газ - първа, втора и в момента, в който включа 3та натискам съвсем леко педала, в последствие мотора продължава да набира ( като по инерция ) и след няколко секунди се връща според натискането на педала... Също така ми прави впечатление, че след като съм я изюркал и спра държи 1000 оборота и след няколко секунди почва плавно да ги сваля до 900...
Коментар
-
u_bo
crush написа:Оборотите на празен ход при мен не се контролират от компютъра, а ми ръчно от помпата... Те бяха на 800, аз ръчно си ги вдигнах на 900. Разсъжденията на У-бо ми се виждат доста логични, но как да си коригирам сам въздух/гориво? От къде на помпата се намаля нивото на горивото?
Коментар
-
Хайде на бас че има известна адаптация към начина на щофиране. В мануала за ресетване на компютъра е написано следното. Откачате акумулатора за повече от 45 мин. Закача се и се запалва мотора, като трябва да работи на празен ход 5мин за да си направи теста с датчициците. Щофира се с нормално подаване на гориво, като в началото е допустим завишен разход до известен пробег. Иначе в последствие няма отношение към здкормилното устройство. При продължително градско каране обаче, е възможно да се увеличи разхода поради зацапване на разпръсквачи и образуване на нагар и в горивната камера. Това се случва при по старите автомобили. За да се избегне това е нужно автомобилът да се покара с по висока скорост в извънградски режим.Fiat Marea TD100
Коментар
-
u_bo
iuly_vn написа:Хайде на бас че има известна адаптация към начина на щофиране. В мануала за ресетване на компютъра е написано следното. Откачате акумулатора за повече от 45 мин. Закача се и се запалва мотора, като трябва да работи на празен ход 5мин за да си направи теста с датчициците. Щофира се с нормално подаване на гориво, като в началото е допустим завишен разход до известен пробег. Иначе в последствие няма отношение към здкормилното устройство. При продължително градско каране обаче, е възможно да се увеличи разхода поради зацапване на разпръсквачи и образуване на нагар и в горивната камера. Това се случва при по старите автомобили. За да се избегне това е нужно автомобилът да се покара с по висока скорост в извънградски режим.
Коментар
-
Колкото до майсторите, това не ти ли е доверен човек просто забрави за качествена услуга. А ако се случи някой път качествено изпълнение, то може би е имал хубави мигове с млада кака предната вечер, което като ги гледам май рядко им се случва. Но това не е важно. Разбрах за нагара, сигурно е така. Колкото до настройките на помпата, този който ги може го е научил от някъде. И на мен някой ако ми каже как се прави и аз ще го направя - не ми е нужен майстор и излишно дадени пари. Сложни дейности няма - има некомпетентност. Когато го знаеш - всичко е лесно.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар