От известно време насам почнах да пътувам доста извънградско и забелязах някои аномалии, които до сега в двугодишното ми шофиране с тази кола изцяло градско не ги бях забелязвал. Накратко ще разкажа проблема. За студентския празник изминах около 450 км извън града и 80 км в София за 60 лв нафта. Учудващо за мен разходът беше идеален. След като се прибрах и заредих за 50 лв ( изразходвани само в София ) изминах към 330 км, което прави около 8/100. Но след това, при следващо зареждане колата започна пак да харчи 10/100... Наложи ми се да излезна пак извънграда, но минах този път около 150 км, после в София пак харчеше малко, но този път към 8.5/100... Но този път само в рамките на 120 км градско. Т.е. колкото повече километри съм изминал извън града, толкова по-дълго време след това се задържа разходът 8/100. И идва по едно време моментът, в който започва пак 10/100 да лапа и там остава. Та до колкото аз знам, този двигател не е с компютър и няма тази технология за адаптиране към начина на шофиране. Тогава какво му влияе? И има ли начин да се симулира на място по-споккойно каране? Защото в София както и да я карам - дори с ръчкане, дори да я галя, разходът е твърдо 10 на 100!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Адаптира ли се ТД100 към начина на шофиране?
Collapse
X
-
Адаптира ли се ТД100 към начина на шофиране?
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!Етикети: –
-
Паралеса, знам, че те бива в даването на абсолютно тъпи постове...Ракамбол, разглобявал съм жабката и да има има нещо наподобяващо ЕКУ, но не съм сигурен дали е ЕКУ-то, затова и питам.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
emzo написа:1. FIAT нямат TDI мотор.2. Термостатите на TD100 са 75градусови.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Ясно значи, няма адаптация... Всъщност идеята ми дойде от новите мотори мултиеър ( знам, че са бензинови, но все пак правех някаква асоциация ). А как да си обесня друг ефект? Примерно, тръгвам с много газ - първа, втора и в момента, в който включа 3та натискам съвсем леко педала, в последствие мотора продължава да набира ( като по инерция ) и след няколко секунди се връща според натискането на педала... Също така ми прави впечатление, че след като съм я изюркал и спра държи 1000 оборота и след няколко секунди почва плавно да ги сваля до 900...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар