Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво JTD изгасва.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колегата има кабел и софтуер, много преди да се появи Унидиаг и определено диагностиката с нищо НЕ помага.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      За разхвърлянето на инсталацията мога цял ден да отделя, стига да знам какво да търся.Ко да разхвърлям , вратите, екуто всички кабели при двигателя. И най - важното е че не знам какво да търся.Грешка не записва при изгасването - само постоянните си грешки за ЕРГ и съединител по някога.Мен друго ме вълнува повече - дали ЕКУто управлява по някъкъв начин плафончето и заключвалките на вратите.При рязко спиране да светват плафоните (при мен това го няма на други коли съм го наблюдавал), или при катастрофа да отключва вратите. Но и да ги управлява това ще са изходи на ЕКУто и по трудно ще взизат смущения от там в сравнение ако са входове.Може да си внушавам, но при студено време го правеше много често.Сега съм откачил плафона да видим какво ще стане. А и още един въпрос. При изгасването на плафона при вас чува ли се едно бръмчене когато започне плавно да изгасва.
      Bravo JTD 105 '98

      Коментар


        #18
        mr. Nikoi написа:
        За разхвърлянето на инсталацията мога цял ден да отделя, стига да знам какво да търся.Ко да разхвърлям , вратите, екуто всички кабели при двигателя. И най - важното е че не знам какво да търся.Грешка не записва при изгасването - само постоянните си грешки за ЕРГ и съединител по някога.Мен друго ме вълнува повече - дали ЕКУто управлява по някъкъв начин плафончето и заключвалките на вратите.При рязко спиране да светват плафоните (при мен това го няма на други коли съм го наблюдавал), или при катастрофа да отключва вратите. Но и да ги управлява това ще са изходи на ЕКУто и по трудно ще взизат смущения от там в сравнение ако са входове.Може да си внушавам, но при студено време го правеше много често.Сега съм откачил плафона да видим какво ще стане. А и още един въпрос. При изгасването на плафона при вас чува ли се едно бръмчене когато започне плавно да изгасва.
        Kато изгасва плафона и при мен се чува звук чуваше се и на предната ми кола така че не се притеснявай от това има го и при другите поздрави и успех с правилната диагноза и съответно ремонта
        Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
        ----------------------------
        Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
        ____________________

        Коментар


          #19
          mr. Nikoi написа:
          За разхвърлянето на инсталацията мога цял ден да отделя, стига да знам какво да търся.Ко да разхвърлям , вратите, екуто всички кабели при двигателя. И най - важното е че не знам какво да търся.Грешка не записва при изгасването - само постоянните си грешки за ЕРГ и съединител по някога.Мен друго ме вълнува повече - дали ЕКУто управлява по някъкъв начин плафончето и заключвалките на вратите.При рязко спиране да светват плафоните (при мен това го няма на други коли съм го наблюдавал), или при катастрофа да отключва вратите. Но и да ги управлява това ще са изходи на ЕКУто и по трудно ще взизат смущения от там в сравнение ако са входове.Може да си внушавам, но при студено време го правеше много често.Сега съм откачил плафона да видим какво ще стане. А и още един въпрос. При изгасването на плафона при вас чува ли се едно бръмчене когато започне плавно да изгасва.
          Разгледах подробно схемата за захранване и на използваните маси на осветлението и ЕКУ-то за двигателя.Никъде нямат допирни точки, дори и масите са различни.Аз лично за сега не мога да намеря логика на тази история, освен ако алармата не е вързана да прекъсва горивото.Направи теста да си вътре в колата, да пуснеш алармата и да запалиш колата след 1 минута да речем, да видим какво ще стане. За мен това е обяснението.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #20
            Прозорците и осветления мисля са на отделен контролер.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Аз лично за сега не мога да намеря логика на тази история, освен ако алармата не е вързана да прекъсва горивото.Направи теста да си вътре в колата, да пуснеш алармата и да запалиш колата след 1 минута да речем, да видим какво ще стане. За мен това е обяснението.Току що го пробвах, много се учудих, но не запали.Ако прекъсва захранването на помпата в резервоара, при работещ двигател би трябвало да запише грешка Low fuel pressure или нещо подобно ми изписа като се скапа помпата в резервоара.Но същият проблем ги имах и преди да сложа алармата.
              Bravo JTD 105 '98

              Коментар


                #22
                mr. Nikoi написа:
                Аз лично за сега не мога да намеря логика на тази история, освен ако алармата не е вързана да прекъсва горивото.Направи теста да си вътре в колата, да пуснеш алармата и да запалиш колата след 1 минута да речем, да видим какво ще стане. За мен това е обяснението.Току що го пробвах, много се учудих, но не запали.Ако прекъсва захранването на помпата в резервоара, при работещ двигател би трябвало да запише грешка Low fuel pressure или нещо подобно ми изписа като се скапа помпата в резервоара.Но същият проблем ги имах и преди да сложа алармата.
                Казах ти, вече знаеш къде ти е проблема
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  Казах ти, вече знаеш къде ти е проблема WinkНе трябва ли да се запише грешка.Сега нямам кабел тук иначе бих пробвал, но съм почти сигурен че ще има грешка.
                  Bravo JTD 105 '98

                  Коментар


                    #24
                    Може би БО ще се окаже прав.Но този проблем и без алармата го правеше, и работата ще излезе по засукана.При запален двигател като включа алармата и двигателя изгасва, но изглежда не прекъсва захранването към помпата.Като за начало ще гледам от каде да отрежа тази функция.
                    Bravo JTD 105 '98

                    Коментар

                    Working...
                    X