Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво JTD изгасва.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво JTD изгасва.

    Преди време в една тема бях писал че мойто Браво гасне при отваряне на някоя от вратите.Докато разбера че гасне заради вратата си беше голямо чудене.Гледах по схемите и не видях вратите или плафончето да са свързани към ЕКУто за да го смущават по някъкъв начин.Сега започна след като се затвори вратата и тъкмо да потегля и колата изгасне. Според мен е замесено плафончето с бавното загасване по някъкъв наин, но нямам обяснение.Пробвал съм да изключа светването от вратите, и ефекта беше същият. Неприятното е че дефекта се появява когато си поиска и не може да се направи точна статистика. Днес за 10 км при всяко отваряне на вратата изгасваше, друг път с дни няма проблем.Като за начало съм замислил да откача датчиците за отворена врата или да откача плафончето.Каде се намират датчиците за вратите на бравото и от каде най лесно може да се откачат?Знам че е смешно, който иска да си се смее самостоятелно без да ми спами темата.Поздрави.
    Bravo JTD 105 '98

    #2
    Намират се вътре в бравата за заключване, а най-лесно се откачат от буксата която свързва купето с вратата. Така оставаш също без централно, без електрически стъкла, и без електрическо огледало с подгряване.

    Коментар


      #3
      Интересен случай.Има ли значение коя врата се отваря, за да загасне колата?
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        За сега не искам да оставам без централно и без подгряване на огледалата. Не знаех че са вътре в самата брава. Наблюдава се при отваряне и затваряне и на двете врати.По често се случва на пасажерската врата, защото по често слизат и се качват пътници.И най интересното е че понякога е доста често , друг път го няма. Сега като е студено май е по често.Веднъж като ми бяха давали ток и трябваше да ходя да взема едни ключове, не отварях вратите а само прозорците, защото не знаех дали следващият път ще запаля а нямах кабели.
        Bravo JTD 105 '98

        Коментар


          #5
          Някоя велика мистерия като маса примерно ти се очертава. Не маса за хапване и пийване, а маса на автомобила (-). Явно, когато се отвори врата веригата не се затваря по обичайния път, а нейде през управлението на горивоподаването и ... имаш изгаснал двигател. Хубавото е да уточниш дали има случаи в които като изгаснеш след отваряне-затваряне на врата - после успяваш да запалиш без проблемно. А успяваш ли да запалиш на отворена врата след като е изгаснала???
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #6
            jenshen73 написа:
            Някоя велика мистерия като маса примерно ти се очертава.
            В този ред на мисли - прикачения PDF
            jenshen73 написа:
            Хубавото е да уточниш дали има случаи в които като изгаснеш след отваряне-затваряне на врата - после успяваш да запалиш без проблемно.
            Доколкото знам пали после от раз.
            Прикачени файлове
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              След като изгасне пали от раз.Пали при отворени и при затворени врати, без проблем.
              Bravo JTD 105 '98

              Коментар


                #8
                Аз да уточня - гасне при отваряне/затваряне или по време на слизане/качване на пасажера? Точно в краката на пасажера в дясно са разни реленца свързани с горивната система, а и целия компютър е там, така че насочи се натам. Колегата J T D имаше някакви манипулации правени там заради алармата и едно осветление и се бяха намазали тоците по едно време.

                Коментар


                  #9
                  жабите са уникални сьс сигурност има вьншна намеса по инсталацията
                  тунинговам си колите за удоволствие
                  някои с турбо други с чип

                  Коментар


                    #10
                    Airfan написа:
                    ... Колегата J T D имаше някакви манипулации правени там заради алармата ....
                    Ей това е обяснението, което покрива симптомите.Предполагам имаш аларма?Ако е така можеш ли да запалиш колата докато алармата е активирана? Стоиш си вътре, активираш алармата, изчакваш да речем 20 секунди да си й минат проверките и въртиш ключа. Какво става тогава?Или ако си наясно -> използваш ли имобилайзера на алармата?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Имам аларма, но проблема го забелязах и преди да сложа алармата.Имобилайзера на алармата не е активиран, казах на алармаджията че не го искам.Колата си гасне при отваряне и затваряне (по често при затваряне може би), не е до слизането и качването на пасажера или шофьора.Поздрави.
                      Bravo JTD 105 '98

                      Коментар


                        #12
                        Най вероятно след като се блъсне вратата и става нещо по релетата или там каквото има отдясно под жабката.

                        Коментар


                          #13
                          Автомобилно реле да се задейства от вибрации е доста трудно. То ако беше от вибрациите постоянно щеше да ми изгасва колата по пътищата. А и вратите не се праскат като за последно при всяко затваряне.Сега като се позатопли не е изгасвала.Луда работа
                          Bravo JTD 105 '98

                          Коментар


                            #14
                            колега немога да разбера толкова ли нямаш 1 час време да разхвьрляш инсталацията и да си решиш проблеманяма какво да му мислиш разглабяи че идват студове
                            тунинговам си колите за удоволствие
                            някои с турбо други с чип

                            Коментар


                              #15
                              Дай 10-15 лв. за диагностика че да се ориентираш къде да тъсиш.Или за малко повече пари си купи VAG-COM кабел и сам ще може да тестваш ... щом толкова няма около теб колега, дето има че да ти помогне ...Другия вариант е да отидеш на автомобилна гледачка ... тя хвърля боб и ти казва диагнозата ... те повечето автомонтьори владеят това изкуство ...
                              Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                              Коментар

                              Working...
                              X