Когато закарах колата на диагностика ми излизат грешка на дебитомер и ЕГР система. След истриване и едно кръгче пак се появяват а колата мисля че си върви нормално и преди и след диагностиката държи си 900 оборота на презан ход няма предърпвания и тем подобни. Като исклщчим леки вибрации от към съединителя когато потеглям но съвсвм леки. Но него ще го сменям на пролет. Та въпро са е от какво може да е тоя проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешки на МАФ сензор(дебитоер) и ЕГР
Collapse
X
-
Покарай я със разкачена букса на MAF-а, ако няма разлика във вървежа - за смяна е. Едно хубаво почистване (в подписа ми има линк как да го направиш) преди закупуването на нов !!! А нов е 134лв ОРИГИНАЛЕН БОШ !ЕГР го затапи с ламаринка(ликвидация един вид) или разглобяваш и чистиш клапана.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Аз го вадих за почистване изглеждаше като нов напръсках го с контактен спреи понеже се испарява на 100 процентаи не остава мазно от него. Но немога да разбера да има голяма разлика. А като карам с откачена букса каква трябва да е разликата каъм по лош вървеж или кум по добър и колко време да в карам с откачена букса.FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"
Коментар
-
RC_MIRO написа:Аз го вадих за почистване изглеждаше като нов напръсках го с контактен спреи понеже се испарява на 100 процентаи не остава мазно от него. Но немога да разбера да има голяма разлика. А като карам с откачена букса каква трябва да е разликата каъм по лош вървеж или кум по добър и колко време да в карам с откачена букса.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Защо някаде в темите тук пишеше, че е правено и с такъв спреи. Е поне не тръгна по зле от преди почистването ако си е бил заминал по лошо нямало как да го направя. Сега и за него да давам пари добре че не е 300лвFIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар