Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БРАВОТО НЕ ПАЛИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    БРАВОТО НЕ ПАЛИ

    Фиат Браво ЖТД не пали. Помпата в резервоара издава странен шум като жужене. След третият опит акумулатора падна. Пробах с друг зареден, не запали.Моля помагайте.

    #2
    Колега нама кой да ти помогне.Единственото което може да направиш за начало е една диагностика.


    r_osen@yahoo.com

    Коментар


      #3
      Re: БРАВОТО НЕ ПАЛИ

      pisana_dm написа:
      Фиат Браво ЖТД не пали. Помпата в резервоара издава странен шум като жужене. След третият опит акумулатора падна. Пробах с друг зареден, не запали.Моля помагайте.
      Аз миналата година имах такъв проблем ии беше от акумулатора, тази пак но за сега незнам от къде идва, въпреки че днес си направих диагностика и ми казаха че всичко е ОК???????????Луда работа.Но трябва да пробваш с хубав акумулатор и ако не стане тогава, иди на диагностика или си привери свещите

      Коментар


        #4
        Нямаш си и на идея каква нафта ти сипват по бензиностанцийте, но само лятото я преглъща бравока- със лед неще.
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          Re: БРАВОТО НЕ ПАЛИ

          pisana_dm написа:
          Фиат Браво ЖТД не пали. Помпата в резервоара издава странен шум като жужене. След третият опит акумулатора падна. Пробах с друг зареден, не запали.Моля помагайте.
          КИМИ e прав, най-вероятно нафтата е замръзнала,просто не се подава гориво на двигателя.... Днес е по-топло и предполагам ще запалиш, но внимавай къде зареждаш. В тази рубрика е писано много по този въпрос.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=17960
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            кола

            може да има лоша нафта както казват по горе а какво свети като здаваш на контакт и какво гасне по таблото
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Помощ и за мен! Същият проблем. Занулен е километражът и часовника на радиото. Това се случва след като 2 дни не го карах точно по студовете. (Има още нещо, което не знам дали има значение: разширителният съд беше спукан горе при капачката и го смених в деня, в който го карах за последно. Вътре не е имало достатъчно антифриз, но малко под минимума, около 300 мл. долях по-късно)Значи е от акумулатора решихме. Три коли ми даваха ток - нищо не се получава, таблото светва и индикаторите почват да мигат като на умряло. Има ток за алармата и за централното (засега). Досега не е имало такъв проблем. Много моля за бърза помощ и евентуална препоръка за човек на място (ако се налага). Не мога да я закарам на майстор в това състояние. Мерси предварително!
              Fiat Bravo 1.9 TD - '98

              Коментар


                #8
                "Помощ и за мен! Същият проблем. Занулен е километражът и часовника на радиото. Това се случва след като 2 дни не го карах точно по студовете. (Има още нещо, което не знам дали има значение: разширителният съд беше спукан горе при капачката и го смених в деня, в който го карах за последно. Вътре не е имало достатъчно антифриз, но малко под минимума, около 300 мл. долях по-късно)Значи е от акумулатора решихме. Три коли ми даваха ток - нищо не се получава, таблото светва и индикаторите почват да мигат като на умряло. Има ток за алармата и за централното (засега). Досега не е имало такъв проблем. Много моля за бърза помощ и евентуална препоръка за човек на място (ако се налага). Не мога да я закарам на майстор в това състояние. Мерси предварително!"ЗА разширителният съд не мога да ти кажа нищо. Ако е от студ, дано само него да си пукнал.Тези 3 коли дето са ти давали ток с едни и същи кабели ли ти даваха ток?Ако кабелите са били едни и същи купени ли са или някой ви ги е правил?Лоши кабели с изтощен/остарял акумулатор трудно палят. С евтини кабели и без тях ефекта е никъкъв - почти не се усеща притока на ток.Ако не ти е много трудно пробвай с друг акумулатор.Ако не може с друг, остави една кола да поработи 40 50 минути като е закачен към акумулатора на твойта кола (може и с обикновенни кабели по 1 - 2 мм2) - така доста ще го повъзбуди ако не е заминал тотално.Поздрави
                Bravo JTD 105 '98

                Коментар


                  #9
                  кабели

                  смени или сложи още едни кабели сигурно са тънки и щипките да захващат хубаво на голяма площ ако стартера не върти почукай го с нещо може и жицата -буксата към него да прави проблем може да се замери като начало тук там какво става гледай да не светне кода
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Миналата зима се предаде акумулатора, опитах да запаля с кабели и не стана, просто не може да предаде достатъчно ток с кабелите, защо - незнам. Смених акумулатора с нов и запали без никакви проблеми. От тогава, да чукна на дърво, проблеми с паленето нямам. А да, щях да забравя - първите пъти и аз имах ток за аларма, ама като завърти стартера и започва всичко да мига и релетата да цъкат. Последния път, обаче, дори централното не работеше.

                    Коментар


                      #11
                      Мерси на всички за бързите отговори! Относно кабелите: смених 3 броя, първите изгоряха при опитите (иначе с тях си палех старата кола цели две години без проблем), накрая купих други 500 Ам, с големи щипки от магазин за авточасти. Относно колите: все нови с хубави акумулатори (Алфа, Субару, БМВ). Казвам го защото си мисля дали прословутият имобилайзер не прави някакъв проблем и затова да не стига ток...
                      Fiat Bravo 1.9 TD - '98

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        ако има 12 волта не би трябвало да има проблем а и лампата за кода трябва да гасне ако не гасне тогава е проблем ама щом тока пада има проблем в стартера или жиците към него
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          ОК, май трябва да си призная, че съм жена Идеи кой може да дойде на място и провери за какво иде реч, че ако не е от акумулатора да не купувам нов. Нямам си още майстор и не знам на кого да разчитам, че нещо разбира. Ще съм много благодарна за препоръки!
                          Fiat Bravo 1.9 TD - '98

                          Коментар


                            #14
                            Не знам при другите как е , но при мен и с имобилайзер (Фиат код) и без стартера си върти както обикновенно.А като си жена и не разбираш, как си смени разширителният съд?Между другото тези кабели от магазина не им вярвай много, без значение какво пише. Без значение дали са 5 или 35лв.
                            Bravo JTD 105 '98

                            Коментар


                              #15
                              А защо не го пробвате с дърпане или бутане.Я кажи къде живееш.Ако минавам утре(ако не си я запалила)може да я погледнем
                              И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                              Коментар

                              Working...
                              X