Фиат Браво ЖТД не пали. Помпата в резервоара издава странен шум като жужене. След третият опит акумулатора падна. Пробах с друг зареден, не запали.Моля помагайте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БРАВОТО НЕ ПАЛИ
Collapse
X
-
Re: БРАВОТО НЕ ПАЛИ
pisana_dm написа:Фиат Браво ЖТД не пали. Помпата в резервоара издава странен шум като жужене. След третият опит акумулатора падна. Пробах с друг зареден, не запали.Моля помагайте.
Коментар
-
Re: БРАВОТО НЕ ПАЛИ
pisana_dm написа:Фиат Браво ЖТД не пали. Помпата в резервоара издава странен шум като жужене. След третият опит акумулатора падна. Пробах с друг зареден, не запали.Моля помагайте.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Помощ и за мен! Същият проблем. Занулен е километражът и часовника на радиото. Това се случва след като 2 дни не го карах точно по студовете. (Има още нещо, което не знам дали има значение: разширителният съд беше спукан горе при капачката и го смених в деня, в който го карах за последно. Вътре не е имало достатъчно антифриз, но малко под минимума, около 300 мл. долях по-късно)Значи е от акумулатора решихме. Три коли ми даваха ток - нищо не се получава, таблото светва и индикаторите почват да мигат като на умряло. Има ток за алармата и за централното (засега). Досега не е имало такъв проблем. Много моля за бърза помощ и евентуална препоръка за човек на място (ако се налага). Не мога да я закарам на майстор в това състояние. Мерси предварително!Fiat Bravo 1.9 TD - '98
Коментар
-
"Помощ и за мен! Същият проблем. Занулен е километражът и часовника на радиото. Това се случва след като 2 дни не го карах точно по студовете. (Има още нещо, което не знам дали има значение: разширителният съд беше спукан горе при капачката и го смених в деня, в който го карах за последно. Вътре не е имало достатъчно антифриз, но малко под минимума, около 300 мл. долях по-късно)Значи е от акумулатора решихме. Три коли ми даваха ток - нищо не се получава, таблото светва и индикаторите почват да мигат като на умряло. Има ток за алармата и за централното (засега). Досега не е имало такъв проблем. Много моля за бърза помощ и евентуална препоръка за човек на място (ако се налага). Не мога да я закарам на майстор в това състояние. Мерси предварително!"ЗА разширителният съд не мога да ти кажа нищо. Ако е от студ, дано само него да си пукнал.Тези 3 коли дето са ти давали ток с едни и същи кабели ли ти даваха ток?Ако кабелите са били едни и същи купени ли са или някой ви ги е правил?Лоши кабели с изтощен/остарял акумулатор трудно палят. С евтини кабели и без тях ефекта е никъкъв - почти не се усеща притока на ток.Ако не ти е много трудно пробвай с друг акумулатор.Ако не може с друг, остави една кола да поработи 40 50 минути като е закачен към акумулатора на твойта кола (може и с обикновенни кабели по 1 - 2 мм2) - така доста ще го повъзбуди ако не е заминал тотално.ПоздравиBravo JTD 105 '98
Коментар
-
Миналата зима се предаде акумулатора, опитах да запаля с кабели и не стана, просто не може да предаде достатъчно ток с кабелите, защо - незнам. Смених акумулатора с нов и запали без никакви проблеми. От тогава, да чукна на дърво, проблеми с паленето нямам. А да, щях да забравя - първите пъти и аз имах ток за аларма, ама като завърти стартера и започва всичко да мига и релетата да цъкат. Последния път, обаче, дори централното не работеше.
Коментар
-
Мерси на всички за бързите отговори! Относно кабелите: смених 3 броя, първите изгоряха при опитите (иначе с тях си палех старата кола цели две години без проблем), накрая купих други 500 Ам, с големи щипки от магазин за авточасти. Относно колите: все нови с хубави акумулатори (Алфа, Субару, БМВ). Казвам го защото си мисля дали прословутият имобилайзер не прави някакъв проблем и затова да не стига ток...Fiat Bravo 1.9 TD - '98
Коментар
-
Не знам при другите как е , но при мен и с имобилайзер (Фиат код) и без стартера си върти както обикновенно.А като си жена и не разбираш, как си смени разширителният съд?Между другото тези кабели от магазина не им вярвай много, без значение какво пише. Без значение дали са 5 или 35лв.Bravo JTD 105 '98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар