Здравейте всички! Проблемът ми е много странен, след като времето застудя сутрин не мога да запаля.Току що се връщам от диагностика и според нея всичко си е ОК, специалистите ми казаха че има 2 възможности АКУМУЛАТОР моят е "гегават" и е на 1г. 60 амп. подава около 12,8 ? СТАРТЕР но пък защо да прави проблеми само студен? а според мен си върти нормално, не се чува забавяне...Сипaх преди малко ОМВ АЛПИН да видя утрре дали е от нафтата.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСИчКИ С МНЕНИЕ ПО ТЕМАТА!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава JTD не пали,но всичко е ОК!
Collapse
X
-
и аз го имам тоя проблем .... върти на умряло сутрин и имам чуството че свеки момент ще капне напълно акумулатора и няма да мога да запаля ... но все още пали ... не съм го мерил колко напрежение дава ... но стату индикатора показва вече че е за НОВAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Колега като стане хладно и колите почват да правят разни аномалии Преди 3-4 дни като беше мега студено излизам аз да затопля колата и да я изчистя. Първо, гледам шофиорската врата леда така я напънал, че леко открехната! Викам си супер ще я рръпна и отварям. Да ама не! Дърпам дръжката тя вкоченясала. Духнах и така за късмет и явно с подухването се справям добре. Отвори се . Качвам се и знам, че имам изгоряла свещ а като завъртях на контакт видях, че е минус 8. Викам си сега няма да запали. Подгрях още веднъж за всеки случай и въртя....1-2-3-4-5 оборота и запали! Стоя аз треперя и не мога да повярвам. Почнах да чистя със спирт сантиметровия лед по прозореца. Всичко беше наред цял ден. А по твоята тема качвам се днес гледам -3. Викам си тя запали на студа сега ще е песен. Да ама не! Подгрявам аз, завъртам ключа и НИЩО! Ама нито цък нито щтрак а лампите светят. Дойде ми на ума че може да е замръзнало нещо, че снощи каеах много и в дъжда и после в снега. Подготвям се да въртя пак и да не пускам ключа. И пак същото ама след 2 секунди си завъртя перфектно и запали веднага. Реших, че може нещо стартера да му е хладно или нещо в мотора да студува. И като се замисля, че по книжка акумулатора трябва да е 60+ ампера а аз съм взел 74 се зарадвах, че ако беше по слаб нямаше да може да завъри и си оставам пред блока с увиснала и замръзнал нос. Но запали без проблем и за сега зимата не е затруднявала колата, за което съм изключително доволен
Коментар
-
Току що си намерих гаранционната карта на акумулатора (слава богу) и на него си пише 12,86 в покой, 14,12 с пуснат двигател и фарове ит.н.т. т.е същите стойности като днешните, следователно за сега го махам като вариант за не паленето.Миналата година със същите ст-сти съм палил на -20 без проблем!
Коментар
-
nikicska написа:Току що си намерих гаранционната карта на акумулатора (слава богу) и на него си пише 12,86 в покой, 14,12 с пуснат двигател и фарове ит.н.т. т.е същите стойности като днешните, следователно за сега го махам като вариант за не паленето.Миналата година със същите ст-сти съм палил на -20 без проблем!i4kin написа:Според мен е от акумулатора....Стартовият ток трябва да е над 13.4 ...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Обзалагам се че до дни ще се появи проблемът отново. За да не мо0жеш да запалиш, ако причината е в стартера - той трябва да върти едвам, едвам, ама буквално едвам едвам да превърта ! Сутрин като паля - чувам че стартерът ми върти много, ама много бавно, и все пак - с 1-2 превъртания повече - успявам да запаля винаги от 1 път. Засега. Така че ако стартерът е въртял нормално, както се каза в предишните постове, проблемът категорично не е в него. До няколко дни ако пак не можеш да запалиш, отивай да ти сменят датчика на коляновия вал, и после пробвайте да палите, и да търсите проблема от друго място.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар