Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава JTD не пали,но всичко е ОК!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава JTD не пали,но всичко е ОК!

    Здравейте всички! Проблемът ми е много странен, след като времето застудя сутрин не мога да запаля.Току що се връщам от диагностика и според нея всичко си е ОК, специалистите ми казаха че има 2 възможности АКУМУЛАТОР моят е "гегават" и е на 1г. 60 амп. подава около 12,8 ? СТАРТЕР но пък защо да прави проблеми само студен? а според мен си върти нормално, не се чува забавяне...Сипaх преди малко ОМВ АЛПИН да видя утрре дали е от нафтата.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСИчКИ С МНЕНИЕ ПО ТЕМАТА!

    #2
    Ако стартера върти нормално, не би трябвало от него да е. Подгревните свещи как са? Акумулатора, не знам, щом стартера върти би трябвало да е на ред. Всепак на твое място бих хванал някой да подаде ток, да се види как е.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      Свещите са ОК също.Всичко си гасне по таблото.??????????????????????????

      Коментар


        #4
        Според мен е от акумулатора....Стартовият ток трябва да е над 13.4 ...
        Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
        Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

        Коментар


          #5
          и аз го имам тоя проблем .... върти на умряло сутрин и имам чуството че свеки момент ще капне напълно акумулатора и няма да мога да запаля ... но все още пали ... не съм го мерил колко напрежение дава ... но стату индикатора показва вече че е за НОВ
          AUDI 1.8 20V TURBO
          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Колега като стане хладно и колите почват да правят разни аномалии Преди 3-4 дни като беше мега студено излизам аз да затопля колата и да я изчистя. Първо, гледам шофиорската врата леда така я напънал, че леко открехната! Викам си супер ще я рръпна и отварям. Да ама не! Дърпам дръжката тя вкоченясала. Духнах и така за късмет и явно с подухването се справям добре. Отвори се . Качвам се и знам, че имам изгоряла свещ а като завъртях на контакт видях, че е минус 8. Викам си сега няма да запали. Подгрях още веднъж за всеки случай и въртя....1-2-3-4-5 оборота и запали! Стоя аз треперя и не мога да повярвам. Почнах да чистя със спирт сантиметровия лед по прозореца. Всичко беше наред цял ден. А по твоята тема качвам се днес гледам -3. Викам си тя запали на студа сега ще е песен. Да ама не! Подгрявам аз, завъртам ключа и НИЩО! Ама нито цък нито щтрак а лампите светят. Дойде ми на ума че може да е замръзнало нещо, че снощи каеах много и в дъжда и после в снега. Подготвям се да въртя пак и да не пускам ключа. И пак същото ама след 2 секунди си завъртя перфектно и запали веднага. Реших, че може нещо стартера да му е хладно или нещо в мотора да студува. И като се замисля, че по книжка акумулатора трябва да е 60+ ампера а аз съм взел 74 се зарадвах, че ако беше по слаб нямаше да може да завъри и си оставам пред блока с увиснала и замръзнал нос. Но запали без проблем и за сега зимата не е затруднявала колата, за което съм изключително доволен
            Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

            Коментар


              #7
              Току що си намерих гаранционната карта на акумулатора (слава богу) и на него си пише 12,86 в покой, 14,12 с пуснат двигател и фарове ит.н.т. т.е същите стойности като днешните, следователно за сега го махам като вариант за не паленето.Миналата година със същите ст-сти съм палил на -20 без проблем!

              Коментар


                #8
                nikicska написа:
                Току що си намерих гаранционната карта на акумулатора (слава богу) и на него си пише 12,86 в покой, 14,12 с пуснат двигател и фарове ит.н.т. т.е същите стойности като днешните, следователно за сега го махам като вариант за не паленето.Миналата година със същите ст-сти съм палил на -20 без проблем!
                Най-добре докато е студена и тръгнеш да палиш, да се закачи тогава на диагностиката и да се гледат на живо какво става реално.
                i4kin написа:
                Според мен е от акумулатора....Стартовият ток трябва да е над 13.4 ...
                13.4 ампера?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Най-добре докато е студена и тръгнеш да палиш, да се закачи тогава на диагностиката и да се гледат на живо какво става реално.
                  Ами днес го направих, но не показа грешка?Мисля че го споменах?

                  Коментар


                    #10
                    BO написа:
                    13.4 ампера?
                    Волта, само дето не иде реч за ток
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      BO написа:
                      13.4 ампера?
                      Волта, само дето не иде реч за ток
                      Издребняваш!

                      Коментар


                        #12
                        Престанете да се правите не интересни, ако имате мнение го кажете, ако НЕ си сипете една ракийка и не си губете времето!

                        Коментар


                          #13
                          в крайна сметка имаш проблем,не е "всичко ОК" както си писал в заглавието,заведи колата на "доктор" и открий проблема,така явно няма да стане
                          ex.Мареа ТД100

                          Коментар


                            #14
                            решено

                            С Т А Р Т Е Р!!!Уж въртеше, ама не точно толкова колкото требва!

                            Коментар


                              #15
                              Обзалагам се че до дни ще се появи проблемът отново. За да не мо0жеш да запалиш, ако причината е в стартера - той трябва да върти едвам, едвам, ама буквално едвам едвам да превърта ! Сутрин като паля - чувам че стартерът ми върти много, ама много бавно, и все пак - с 1-2 превъртания повече - успявам да запаля винаги от 1 път. Засега. Така че ако стартерът е въртял нормално, както се каза в предишните постове, проблемът категорично не е в него. До няколко дни ако пак не можеш да запалиш, отивай да ти сменят датчика на коляновия вал, и после пробвайте да палите, и да търсите проблема от друго място.

                              Коментар

                              Working...
                              X