Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.9TD няма ток до подгряващите свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.9TD няма ток до подгряващите свещи

    Здравеите на всички и се извинявам ако има подобни теми,но търсих и не намерих във форума.Преди няколко седмици помпата започна да капе и всеки ден петното с нафта се увеличаваше.Отидох на маистор и ми казаха че е някакъв турбо клапан на помпата-тоест оплатнението.Смениха всички оплатнениа на помпата съшто така смених ролки и ремъци.След като сглобиха колата,излезна кода на ключа и няма палене.Пет дена колата седя при тях и не можаха да кажат от какво е станало.То не бяха компютри,имобилаизери,бушони.Казаха че ключа имобилайзера и компа са наред но след компа няма ток.И наи-накрая теглиха един кабел от релетата пре акумолатора до свещите.Ако има някой запознат с този проблем нека да дъде съвет ще сим ви много благодарен.

    #2
    колега ... извинявай но не разбрах какъв ти е проблема ....1. до колкото виждам темата ти е с заглавие "Няма ток на подгревни свещи" .... 2. имаш проблем с имобилаизера поради който колата неможе да запали ... който така и не разбрах дали е оправен3. Питам какво общо имат подгревните свещи с това колата да не пали .... принципно и да не работят трябва да запали с повече въртене на стартер !също така има вариант да не са ти зацепили ремъка и да ти е избегала центровката на разпределителния вал и също затова да не може да запали ...а и може и от ГНП-то да идва проблема ... ако не е направено както трябва след смяната на някакви Уплътнения !
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      значи когато сглобиха колата кода за ключа светеше постоянно и не можеха да я запалят.Всичко е наред с имобилайзера и компютъра на колата,но от компютъра до помпата и свещите няма ток.Така ми казаха майсторите и пуснаха кабел от някое си реле до свещите.Колата работи.върви и пуши почти постоянно а като я настъпя зад мен не мога да видя нищо от черен пушак.Казаха ми да ходя на ел.техник които да намери къде се губи този ток.Мисълта ми е следната ако на някой му се е сличвало нещо подобно или аз съм първият нека за даде идея или дали знаете някои които би ми помогнал с токовете.Мерси прадварително.

      Коментар


        #4
        Е какъв ток искаш да има, като не ти свети "кода за ключа" ? Нали това е идеята - щом свети - да не можеш да запалиш. Не може хем да свети постоянно, хем "всичко е наред с имобилайзера". Несъвместими неща са. Все едно бял негър да кажеш.И още нещо - никога, ама никога повече не ходи при тези майстори, и кажи кои са, за да знаят и други колеги да не се опарят.

        Коментар


          #5
          опарили са те яко колега,патил съм си и знам как се чувстваш!Питай колегите софиянци къде да ходиш занапред ,за да нямаш грижи Закарай колата на човек знаещ какво прави,да оправи бакиите на тия пишман майсторя
          ex.Мареа ТД100

          Коментар


            #6
            Ako някой има идея къде да я закарам нека каже щве му бъда много задължен.А пък може и пък маисторите да не са виновни и в такъв момент да се е развалило,но и може да са си харесали някоя част....?

            Коментар


              #7
              Нямаш ли друг ключ с който да опиташ дали няма да стане. На мен ми се струва, че проблема ти е в ключа.

              Коментар


                #8
                Пробвахме всичко; с другия ключ,идваха други майстори и сваляха имобилайзера с компютъра ,бушони....и всичко си е наред.Казаха че сигорно било някое реле ама не могат да го намерят кое е.Народе имам и още един два въпроса;ако махна катализатора и как се маха и мога ли да му сложа чип-1.9TD100 1998г.

                Коментар


                  #9
                  Какво става запалихте ли я тази кола?

                  Коментар


                    #10
                    Колата запали като елиминираха имобилайзера и компютъра с един кабел които дава директно ток на подгряващите свещи и на помпата.Проблема сега е че трябва от някъде да се оправи щот казаха че няма да искара дълго.

                    Коментар


                      #11
                      Когато аз махам имобилайзера на ТД100 обикновено това е за винаги и няма проблеми.Знаеш ли че твоя е монтиран на ГНП-то?От самото начало имах съмнения че нещо не е наред там,о тъй като колата е при колеги нямам право да се обаждам.Все пак съм от провинцията. Успех!!!

                      Коментар

                      Working...
                      X