Имам въпрос към колегите от Плевен - какво ви е мнението за Италбулком (сервиз, цени, компетентност, качество на ремонти и т.н.)? И алтернативни варианти за сервизи и специалисти на територията на Плевен, които наистина разбират от JTD!!!
По принцип съм от Червен бряг колега, но от Италбулком съм си купувал ангренажен комплект и Селения и бяха оригинал дет се вика, като цяло има кажи речи всичко за италианки там и съм доволен от частите, за диагностика съм чувал че там правели добре на италиански автомобили, но незнам колко е вярно, относно ремонтите и компетентност като цяло също незнам, само ще ти кажа не си купувай части от Евро 07, по-евтини са, но не се подлъгвай има доста ментаци там
Колега,не съм ползвал услугите на Италбулкома,но искам да ти напомня,че вече имаме в града представителство на Фият/Ланча/Алфа.Предполага се,че тези,който работят там би трябвало да са наясно с италянките.Намира се над Трудовото поделение.А за Италбулкома,отдавна са на пазара и би трябвало да са наясно с всичко,но незнам.Сещам се и за Веско Боша,голям специалист бил,така казват тоз и оня,но ти си решаваш.
Колега, аз моята я взех началото на ноември. За сега съм много доволен с едно малко изключение от последните дни, но и за него писах, та мисълта ми беше за парите. На мен ми излезе с регистрация, еко такси, транзитни номера и т.н. около 2900 лв. Взех я от автокъща от София, тук в Русе са поне 1000 лв нагоре и не са ЖТД мотори,а само ТД. Казваш да не се хвърляш на първата. Всичко е на късмет. Аз като отидох в автокъщата, запалих колата, порових тук таме малко и направо казах на човека да пише документите. Не съм я карал и 1 см даже. Хайде успех и скоро да се похвалиш.
Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-
Изкарват я и толкоз.На сляпо не се купува !Не го казвам, за да споря с теб, а точно да предпазя автора на темата от такава грешка, защото може да няма твоя късмет !
В повечето случай си е на късмет. Ланчията като я карах лагери не виеха, не придърпваше, не тропаше........... е след 200км започнаха да вият, тропат тампони................. Една кола която не се кара и е в добро техническо състояние в повечето случай се скапва от седенето и после след някой друг километър започва да се обажда всичко. На лагерите се бяха отбелязали съчмите от седенето и затова се скапаха......................Жена и кола се взимат на късмет :D
emzo e прав, но фактора "късмет" винаги присъства при покупка на стара кола! Въпросът е рискът да бъде сведен до минимум. Аз мога да преценя в общи линии един автомобил, но сега съм решил да взема дизел. Никакъв опит нямам с дизели и за това при оглед ще взема някой колега с опит да помага! А най-добре е това да е човек, който кара Мarea JTD! Willow е моя човек, но след празниците!
На твое разположение съм.Първо ще покараш моята и после да имаш база за сравнение.Не казвам,че съм специалист,но поне от доста време си я карам и съм свикнал със шумове и всичко.Препоръчвам ти да отидеш да я видиш тази до Рено сервиза,да я запалиш при - 10 гр.Не би трябвало въобще да се замисли.
Коментар