Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Компютърна диагностика на Marea 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Компютърна диагностика на Marea 1.9 JTD

    Здравейте колеги! Като бъдещ собственик на Marea 1.9 JTD, бих искал да задам няколко въпроса. Харесал съм си една Marea 1.9 JTD - 2001г. Колата е комби, нов внос, изглежда мн. запазена и без удари. Не съм я пробвал още, но в интерес на истината не съм се разправял и с дизели до сега! Чета много по форумите за този двигател и ми прави впечатление, че преобладават добрите оценки! Най-лошото, което съм чувал е скъпата поддръжка, макар че това е доста относително..! Също така ми прави впечатление, че на такива, като мен най-често им се препоръчва, преди да купят даден автомобил, да му се извърши тест, тъй като тези двигатели са с мн. електроника и да няма после неприятни изненади! Моля всеки, който има опит с 1.9 JTD, да помага! Значи, мен ме интересува, къде в Плевен могат да ми направят наистина коректна и точна компютърна диагностика точно на този двигател - 1.9 JTD? За БОШ сервиза знам! Други предложения..?

    #2
    Тук е мястото ако някой колега от Плевен има необходимите кабели/адаптери и прояви желание да ти помогне.Иначе стандартните неща.Колата трябва да е JTD110 или 115к.с., което е повече от хубаво.Ако е JTD105 лъжат те за годината.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Ами в интерес на истината, тая кола я видях първо в една авто къща и същия следобед я открих на няколко места в нета, където беше обявена, че е 2002г., а в автокъщата пишеше 2001г. Освен това имаше и разлика в цената 4 и нещо в автокъщата и 3950лв. в интернет( ама айде - това са си стари джамбазки номера)! Иначе емблемката на Фиат на предния капак е от новите с надпис, а не с традиционните наклонени черти (ако по това може да се предположи за годината...) Пише, че е 105 к.с. 1.9 JTD. Питам де дали е възможно поради немърливост от тяхна страна да се получава тая разминавка..?

      Коментар


        #4
        Може, много апапи не знаят, какво продават.Запиши номера на рамата, по него ще се разбере всичко
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Сетих се и още нещо, което не зная дали изобщо е важно - има ли значение, дали въпросния тест се извършва на студен или топъл двигател? Иначе и аз съм забелязал, че самите продавачи понякога май наистина не са мн. наясно какво точно продават. Emzo, благодаря ти за отзивчивоста! За пръв път пиша във форума и не очаквах толкова бързо някой да вземе отношение! Ще запиша номера на рамата и ще го кажа тия дни!

          Коментар


            #6
            Да, някои данни зависят от това дали двигателя е в оптимален температурен режим, но никой няма да се задълбочи чак толкоз.Ще я проверят за грешки и толкоз.Иначе може да ти изброим 100 неща, за които да гледаш , но само ще се омоташ.Карай я, трябва да лепи доста добре като намачкаш газта (от 1500 до поне 4000рпм).Стрелката за охлаждащата течност трябва да стои закована на средата и да не мърда, ако не стига средата - нов термостат (120-130лв) - ето ти причина да сваляш цената.Не трябва да пуши отзад.Съвсем лееееко във високите обороти.Педала на съединителя е една идея по-твърд от другите коли, но при прецакан такъв е ужасно твърд.Потегли на полусъединител - започне ли да подскача - за смяна е, тогава и при 80км/ч на 5та предавка, като намачкаш газта почва да тресе и да буксува.п.с. като я караш на диагностика си запиши номерата на грешките
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              А дали могат да ми кажат реалните километри - някъде четох, че това било възможно на JTD?

              Коментар


                #8
                Да диагностиката е почти задължителна ,но да си призная на тия по диагностичните центрове не вярвам,ако искаш влез в чат-темата за срещи в Плевен и питай някой няма ли да ти помогне,уверен съм,че ще намериш помощ...Между другото си късметлия,преди време като търсих в Плевенско доста добри жтд-та видяхме с брат ми,но по една или друга причина взехме една от Троян...Да си призная всичко тогава стана набързо в 8 вечерта и диагностика не сме правили,той се влюби в колата и това беше,аз я покарах,тогава само кусурите и търсех и успях малко да чупя от цената,но зега се оказва,че колата си е струвала,макар и малко през глава да я взехме. Ако питаш мен по-важно дори от дизгностиката е мерака ,с който купуваш колата и като седнеш да я караш,да се влюбиш...после дребните неща по-лесно ще и ги простиш Виж тук www.auto.ru има данни за различните разновидности на отделните автомобили,ще откриеш сам полезни неща за жтд 105 110 и 115
                ex.Мареа ТД100

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Стрелката за охлаждащата течност трябва да стои закована на средата и да не мърда, ако не стига средата - нов термостат (120-130лв) - ето ти причина да сваляш цената.Не трябва да пуши отзад.Съвсем лееееко във високите обороти.
                  Може би трябва да уточним, че има и по-"студени" термостати, които поддържат 70-72 градуса, и стрелката стои 1 точица по-надолу от средата.

                  Коментар


                    #10
                    Няма такова нещо, просто са прецакани
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Колега,аз съм от Плевен и с удоволствие ще ти помогна при огледа,ако желаеш.Имам и адаптор за диагностика,но нямам лаптоп или място удобно за проверка.Що се отняся до термостата моя е точно такъв каквто споменава Оги-70-75 гр.Не е прецакан,просто си отваря по рано и държи постоянно една и съща температура,Оги знае,защото с него я купувахме моята.Кажи къде си я гледал тая Мареа,ако е до представителството на Рено,то тя е 110 коня,същата на цвят като моята-светло синя.Пиши ако имаш нужда от помощ.

                      Коментар


                        #12
                        Момчета от 1 час гледам последните каталози и няма термостат за тези коли за 70-75гр.На TD100 е на 75гр.Дори гледах в топлите страни.За JTD110/115 ще трябва под WIN да се гледа с Унидиаг или с FiatECUScan
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Точно тя е, светлосинята до рено :D Какво мислиш за нея?

                          Коментар


                            #14
                            Тогава като търсихме за бащата кола я оглеждах само на външен вид и ми хареса.Джамбазина каза,че е с новия мотор-110 к.с.Спомена някаква цена около 3800лв.Работя съвсем близо до автокъщата,ако искаш се обади някои ден да я гледаме.Относно термостата,не съм гледал в дебелите книги какви са,доверих се на Оги,че има такива,а и моя се държи по този начин-отива на една черта преди средата и там остава.Може и да се е скапал,затова мислех да питам emzo дали неговия,който продава ще стане с моя датчик или трябва да купувам друг?

                            Коментар


                              #15
                              От снимките в мобилето се вижда, че е 110кс
                              Marea Weekend HLX Jtd 110

                              oO(_)____////____(_)Oo

                              Коментар

                              Working...
                              X