Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за червената индикация на таблото за дюзите (чека)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за червената индикация на таблото за дюзите (чека)

    Здравейте колеги. Преди малко ми се случи това. Паля, минах около 2-3 км. и изведнъж ми светна въпросната лампа. Честно казано се притесних, но по вървежа на колата не се усеща нищо по-различно. Динамиката си е същата, перфектен празен ход и т.н. Прибрах се, угасих и след това отново запалих няколко пъти, но не угасва, продължава да си свети. Моля за мнения и коментари на какво може да се дължи и как може да се оправи. Става въпрос за колата от подписа ми (Марийка). Карам с нафта от Омв или Еко.Благодаря предварително за съвети и отговори.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    Правиш ДИАГНОСТИКА, записваш номера и текста на грешката/ите и тогава питаш пак тук !!!
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      При мен също веднъж се получи /няколко дни след като я купих/.Светна "дюзата", но около горивния филтър се появиха сажди и замириса на нафта. Преди да отида на диагностика свалих пластмасата на двигателя и огледах там. Първо помислих, че е от някое маркуче на горивния филтър, но саждите не се връзваха. После видях, че висят някакви кабели и като ги изтеглих се оказа че МАР сензора се е откачил от колектора, и нафта и отработени газове от ЕГР са излизали от отвора. Сложих го на мястото му и здраво му затегнах болта.Като запалих мотора отначало продължи да свети и след около две минути угасна. На мен ми светна в движение и се прибрах така. Никаква промяна не се усеща при работа на двигателя и пъргавина, обаче разхода скочи рязко. Но според мен е разбираемо при положение, че е нарушено количеството на въздуха и гори по-богата смес. За всеки случай ти го показвам.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        =Rudi= написа:
        При мен също веднъж се получи /няколко дни след като я купих/.Светна "дюзата", но около горивния филтър се появиха сажди и замириса на нафта. Преди да отида на диагностика свалих пластмасата на двигателя и огледах там. Първо помислих, че е от някое маркуче на горивния филтър, но саждите не се връзваха. После видях, че висят някакви кабели и като ги изтеглих се оказа че МАР сензора се е откачил от колектора, и нафта и отработени газове от ЕГР са излизали от отвора. Сложих го на мястото му и здраво му затегнах болта.Като запалих мотора отначало продължи да свети и след около две минути угасна. На мен ми светна в движение и се прибрах така. Никаква промяна не се усеща при работа на двигателя и пъргавина, обаче разхода скочи рязко. Но според мен е разбираемо при положение, че е нарушено количеството на въздуха и гори по-богата смес. За всеки случай ти го показвам.
        Благодаря колега за инфото. Има нещо такова и при мен (надявам се), защото разхода ми се увеличи видимо. Освен това тази лампа почна да се включва и изключва когато си иска. Като дискотека. Ту свети, ту угасва. Дано да излезе нещо по-дребно. Ох и времето малко да се затопли, че на минус 10 да се ровя отпред ще се сгърча на пътя.
        Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
        Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

        Коментар


          #5
          Записва грешка и затова святка. Направи каза колега @emzo.

          Коментар

          Working...
          X