Здравейте колеги. Преди малко ми се случи това. Паля, минах около 2-3 км. и изведнъж ми светна въпросната лампа. Честно казано се притесних, но по вървежа на колата не се усеща нищо по-различно. Динамиката си е същата, перфектен празен ход и т.н. Прибрах се, угасих и след това отново запалих няколко пъти, но не угасва, продължава да си свети. Моля за мнения и коментари на какво може да се дължи и как може да се оправи. Става въпрос за колата от подписа ми (Марийка). Карам с нафта от Омв или Еко.Благодаря предварително за съвети и отговори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за червената индикация на таблото за дюзите (чека)
Collapse
X
-
При мен също веднъж се получи /няколко дни след като я купих/.Светна "дюзата", но около горивния филтър се появиха сажди и замириса на нафта. Преди да отида на диагностика свалих пластмасата на двигателя и огледах там. Първо помислих, че е от някое маркуче на горивния филтър, но саждите не се връзваха. После видях, че висят някакви кабели и като ги изтеглих се оказа че МАР сензора се е откачил от колектора, и нафта и отработени газове от ЕГР са излизали от отвора. Сложих го на мястото му и здраво му затегнах болта.Като запалих мотора отначало продължи да свети и след около две минути угасна. На мен ми светна в движение и се прибрах така. Никаква промяна не се усеща при работа на двигателя и пъргавина, обаче разхода скочи рязко. Но според мен е разбираемо при положение, че е нарушено количеството на въздуха и гори по-богата смес. За всеки случай ти го показвам.
Коментар
-
=Rudi= написа:При мен също веднъж се получи /няколко дни след като я купих/.Светна "дюзата", но около горивния филтър се появиха сажди и замириса на нафта. Преди да отида на диагностика свалих пластмасата на двигателя и огледах там. Първо помислих, че е от някое маркуче на горивния филтър, но саждите не се връзваха. После видях, че висят някакви кабели и като ги изтеглих се оказа че МАР сензора се е откачил от колектора, и нафта и отработени газове от ЕГР са излизали от отвора. Сложих го на мястото му и здраво му затегнах болта.Като запалих мотора отначало продължи да свети и след около две минути угасна. На мен ми светна в движение и се прибрах така. Никаква промяна не се усеща при работа на двигателя и пъргавина, обаче разхода скочи рязко. Но според мен е разбираемо при положение, че е нарушено количеството на въздуха и гори по-богата смес. За всеки случай ти го показвам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар