Иначе това за гасенето важи мисля само за турбото. .
За главата е също, Герак, за това повечето БМВ-та пукат глави, дори и бензиновите, като се кара една кола зверски, трябва да се остави да поработи, да си нормализира параметрите...Във високите обороти има високи натоварвания, вала се изменя (малко или много, нали и за това са променливите газаразпределния), температурата се вдига, дори локално и така, поне аз така си го обяснявам..пп аз оня ден думнах 180 и още можеше, че трябваше да гоня едно 150 коньово БМВ 320д...и например за три спирки по пътя, веднъж не го загасих (е и акумулатор пазя), но си го оставях да си работи...пп2 Колега, не се притеснявай, дори и ремонтите не са толкова скъпи по този двигател, лагерите са 30-тина лева, така че няма да се плашиш и аз, както и Герака каза, абе всички сме карали така в началото... пък и сега от време на време, ама рядко
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Благодаря ви за успокоителните думи явно ще я правя и ще я карам А понеже на новото мисля да му сложа един буустметер (нали вече си изпатих и се сетих ... ) та за това искам да питам на колко бара по принцип работи турбото на тд100
Аз след един от многото преходи от Русе-София след постоянно газ спирачка и изпреварвания (за 3 часа си го взимам това разстояние с ръчка), на следващия ден както бавно си ускорявах на 2-ра гръмна турбото.Много съм напъвал Фиата, но и много пари съм дал за него.
колега ,аз мисля че ще се разминеш само с турбина,скъсала е оста и маслото е навлязло в ауспуха.ако не ти е светела лампата за маслото мисля ,че мотора е ок
Благодаря ви за успокоителните думи явно ще я правя и ще я карам А понеже на новото мисля да му сложа един буустметер (нали вече си изпатих и се сетих ... ) та за това искам да питам на колко бара по принцип работи турбото на тд100
Коментар