Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всички ли JTD-та палят от третия оборот ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Отново благодаря на всички.

    Коментар


      #17
      Карах 3 цилиндрова Шкода дизел 1.4 и палеше от раз, което ми се струва много странно, докато Бравото ми си пали нормално като на всички с въртене
      Fiat Bravo 1.9JTD 1999

      Коментар


        #18
        chaveto написа:
        Някъде бях чел по други теми, че на 270 бара се разрешава паленето. Сега се пита дали ако запали на 100 или 150 ще има някакъв проблем и ако няма проблем да се бутне от софтуера да пали на по ниско налягане. Един вид само за 1-2 секунди налягането ще е по ниско и веднага след паленето ще си стане нормално и тогава няма да има бавно палещи Jtd-та.
        Ако ще и на 5 бара да го понижиш софтуерно - преди втория оборот няма да запали колата, ако ще турско да е

        Коментар


          #19
          Да така е, но може да се намали въртенето. На мен лично не ми пречи, но като знам къде е заврян стартера и като знам, че не пали от раз и ми става мъка :D Ако може да се бутне и ако се знае, че не вреди на двигателя нищо не пречи да се опита на 150 да запали, ако може :D

          Коментар


            #20
            ogi28b написа:
            Е то като ти е слаб акумулатора - значи има друга неизправност по зареждащата система на колата.
            не е от зареждащата с-ма,колата я купи с акумулатор за боклука,но два месеца досега си я кара така,уви,зимата вече стана невъзможно,а и акумулатора му беше по малко от 60ач аз също си изпатих тая сутрин,вчера запали едва,тая сутрин-изобщо,моята също я взех така с акумулатор 50ач ама зимата си каза своето инъче днес ми мериха,всичко си работи и зарежда добре,просто акумулатора малъка инъче настрана от офтопика,аз не виждам проблем,че не пали от първото завъртане това с опитите да му се софтуера за някакви странни изгъзици,да ме извинява колегата...пали от третото завъртане,ама пали и без подгрев,нали ,а моята ТД ако не подгрее нали се сещате кога ще запали
            ex.Мареа ТД100

            Коментар


              #21
              chaveto написа:
              Да така е, но може да се намали въртенето. На мен лично не ми пречи, но като знам къде е заврян стартера и като знам, че не пали от раз и ми става мъка :D Ако може да се бутне и ако се знае, че не вреди на двигателя нищо не пречи да се опита на 150 да запали, ако може :D
              Въпреки негативното отношение към мен( не от колегата Чавето),просто ползвам поста му за да онагледя това за което сте се хванали,няма как да стане това с промяна на софта.Явно и на други им е нужно години за да разберат кое как действа. Поздрави!!!

              Коментар


                #22
                Колега , това че говориш с недомлъвки, и не споделяш натрупания опит - само може да увеличи негативното отношение към теб! Очевидно си разбрал кое как действа при запалване на ЖТД, сподели го с нас, защото ние сме се събрали да си помагаме, а не да казваме - "успех, ама няма да ти кажа, че съм го трупал с години" .

                Коментар


                  #23
                  Щом се налага ще ти кажа.Причината е чиста механика.Има пружина която натиска иглата на разпръсквача.Зада пръсне дюзата налягането трябва да е поне толкова че при разрешаване от страна на ел клапана да може да преодолее пружината.Или казано с прости думи работи като старите дюзи но не съвсем.Ако ще клапана да разрешава колкото си иска ,ако по някаква причина няма налягане в рейла или не достатъчно то няма как налягането да преодолее пружината и няма как да се впръсне гориво,няма и да запали.Последно съм наблюдавал живи данни от едно Браво което пали много трудно и даже ги дрънкаше разни глупости тук,но както и да е .Докато не премина 200бара налягането колата не запали.Даже ми се стори че е малко това налягане възможно е и Визата да не да не може точно да засече прага.На други подобни дюзи съм засичал момент над 250бара и повече.Надявам се вече си изясни толкова сложната работа на на тия дюзи. Поздрави!!!

                  Коментар


                    #24
                    Колега @ogi28b искам само да кажа, че има много повече хора които не споделят нищо. Още по дразнещо е когато искаш информация за нещо безобидно и те ти отказват и започват да дразнят допълнително. Никой не е длъжен да споделя каквото и да било, но поне да не дразни. Хората които си изкарват хляба с тази информация е нормално да не споделят и нямаме никакво основание да им се сърдим. А относно колегата @specialista аз лично никога няма да натрупам негативно отношение за това, че не иска да сподели нещо, към някой други хора обаче имам в повече :D а и не съм само аз.

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      към някой други хора обаче имам в повече :D а и не съм само аз.
                      Колега, кажи ги кои са, да ги знаем ! Да не им вярваме безусловно !
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        Значи за да запали по бързо си трябва по бързо вдигане на налягането. Аз винаги съм си обяснявал за пружината, че един вид примерно създава натиск с 100 бара и винаги налягането под иглата на разпръсквача е по ниско с 100 бара спрямо горната и страна, когато се изпусне налягането от клапана си остават само тези 100 бара отгоре а отдолу е по голямо и иглата се повдига и пръска, така се вижда на клиповете които има в нета как работят тези дюзи. И преди няколко месеца се опитвах това да им кажа, но те все искаха да ми кажат, че това не е от старите дюзи и тук не я отваря налягането а ел.магнита. Да ел. магнита управлява налягането, но не и директно иглата на разпръсквача. Предлагам да обмислим вариант как да задържаме налягането в рейла след гасене за да няма нужда после отново да започва от нулата.

                        Коментар


                          #27
                          Виу, виу, виу - 3 борота на двигателя ли са или 3 такта? Колко такта са нужни, за да се завърти на един пълен оборот маховика? Колко оборота на маховика са нужни, за да разбере ЕКУ-то в какво положение са валовете и кога да се започне процесът на впръскване? Предлагам да поразсъждаваме над този въпрос, а да оставим налягането настрани на този етап.

                          Коментар


                            #28
                            Един оборот - два такта. Веднъж като мине датчика на разпределителният вал според мен е достатъчно за да разбере кой трябва да пали.

                            Коментар


                              #29
                              chaveto написа:
                              Един оборот - два такта. Веднъж като мине датчика на разпределителният вал според мен е достатъчно за да разбере кой трябва да пали.
                              И така, виу виу виу са три такта, което ще рече един оборот, както си казал - на третия такт пали. Изводът - налягането ли е важно или преминаването на една точно определена точка на маховика през датчика, за да разбере ЕКУ-то кое къде се намира?

                              Коментар


                                #30
                                Оборотите нямат нищо общо с тактовете, необходими с 4-ри таката на един цилиндър за да вкара, запали и изкара изгорелите газове. Два оборота на коляновият вал са един на разпределителният (говоря за 4-ри цилиндров двигател) то и при другите си беше същото, но по начесто имаме палене когато са повече цилиндрите. Коляновия вал трябва да има белег който значи, че е на ГМТ 1-ви цилиндър и когато този белег съвпадне с този на разпределителният вал се знае, че 1-ви цилиндър е на така палене или вече е завършил втория такт и започва третият. Значи за два оборота на коляновият вал двигателя се знае къде се намира. Ако някъде съм сгрешил някой да ме поправи.

                                Коментар

                                Working...
                                X