Някъде бях чел по други теми, че на 270 бара се разрешава паленето. Сега се пита дали ако запали на 100 или 150 ще има някакъв проблем и ако няма проблем да се бутне от софтуера да пали на по ниско налягане. Един вид само за 1-2 секунди налягането ще е по ниско и веднага след паленето ще си стане нормално и тогава няма да има бавно палещи Jtd-та.
Ако ще и на 5 бара да го понижиш софтуерно - преди втория оборот няма да запали колата, ако ще турско да е
Да така е, но може да се намали въртенето. На мен лично не ми пречи, но като знам къде е заврян стартера и като знам, че не пали от раз и ми става мъка :D Ако може да се бутне и ако се знае, че не вреди на двигателя нищо не пречи да се опита на 150 да запали, ако може :D
Е то като ти е слаб акумулатора - значи има друга неизправност по зареждащата система на колата.
не е от зареждащата с-ма,колата я купи с акумулатор за боклука,но два месеца досега си я кара така,уви,зимата вече стана невъзможно,а и акумулатора му беше по малко от 60ач аз също си изпатих тая сутрин,вчера запали едва,тая сутрин-изобщо,моята също я взех така с акумулатор 50ач ама зимата си каза своето инъче днес ми мериха,всичко си работи и зарежда добре,просто акумулатора малъка инъче настрана от офтопика,аз не виждам проблем,че не пали от първото завъртане това с опитите да му се софтуера за някакви странни изгъзици,да ме извинява колегата...пали от третото завъртане,ама пали и без подгрев,нали ,а моята ТД ако не подгрее нали се сещате кога ще запали
Да така е, но може да се намали въртенето. На мен лично не ми пречи, но като знам къде е заврян стартера и като знам, че не пали от раз и ми става мъка :D Ако може да се бутне и ако се знае, че не вреди на двигателя нищо не пречи да се опита на 150 да запали, ако може :D
Въпреки негативното отношение към мен( не от колегата Чавето),просто ползвам поста му за да онагледя това за което сте се хванали,няма как да стане това с промяна на софта.Явно и на други им е нужно години за да разберат кое как действа. Поздрави!!!
Колега , това че говориш с недомлъвки, и не споделяш натрупания опит - само може да увеличи негативното отношение към теб! Очевидно си разбрал кое как действа при запалване на ЖТД, сподели го с нас, защото ние сме се събрали да си помагаме, а не да казваме - "успех, ама няма да ти кажа, че съм го трупал с години" .
Щом се налага ще ти кажа.Причината е чиста механика.Има пружина която натиска иглата на разпръсквача.Зада пръсне дюзата налягането трябва да е поне толкова че при разрешаване от страна на ел клапана да може да преодолее пружината.Или казано с прости думи работи като старите дюзи но не съвсем.Ако ще клапана да разрешава колкото си иска ,ако по някаква причина няма налягане в рейла или не достатъчно то няма как налягането да преодолее пружината и няма как да се впръсне гориво,няма и да запали.Последно съм наблюдавал живи данни от едно Браво което пали много трудно и даже ги дрънкаше разни глупости тук,но както и да е .Докато не премина 200бара налягането колата не запали.Даже ми се стори че е малко това налягане възможно е и Визата да не да не може точно да засече прага.На други подобни дюзи съм засичал момент над 250бара и повече.Надявам се вече си изясни толкова сложната работа на на тия дюзи. Поздрави!!!
Колега @ogi28b искам само да кажа, че има много повече хора които не споделят нищо. Още по дразнещо е когато искаш информация за нещо безобидно и те ти отказват и започват да дразнят допълнително. Никой не е длъжен да споделя каквото и да било, но поне да не дразни. Хората които си изкарват хляба с тази информация е нормално да не споделят и нямаме никакво основание да им се сърдим. А относно колегата @specialista аз лично никога няма да натрупам негативно отношение за това, че не иска да сподели нещо, към някой други хора обаче имам в повече :D а и не съм само аз.
Значи за да запали по бързо си трябва по бързо вдигане на налягането. Аз винаги съм си обяснявал за пружината, че един вид примерно създава натиск с 100 бара и винаги налягането под иглата на разпръсквача е по ниско с 100 бара спрямо горната и страна, когато се изпусне налягането от клапана си остават само тези 100 бара отгоре а отдолу е по голямо и иглата се повдига и пръска, така се вижда на клиповете които има в нета как работят тези дюзи. И преди няколко месеца се опитвах това да им кажа, но те все искаха да ми кажат, че това не е от старите дюзи и тук не я отваря налягането а ел.магнита. Да ел. магнита управлява налягането, но не и директно иглата на разпръсквача. Предлагам да обмислим вариант как да задържаме налягането в рейла след гасене за да няма нужда после отново да започва от нулата.
Виу, виу, виу - 3 борота на двигателя ли са или 3 такта? Колко такта са нужни, за да се завърти на един пълен оборот маховика? Колко оборота на маховика са нужни, за да разбере ЕКУ-то в какво положение са валовете и кога да се започне процесът на впръскване? Предлагам да поразсъждаваме над този въпрос, а да оставим налягането настрани на този етап.
Един оборот - два такта. Веднъж като мине датчика на разпределителният вал според мен е достатъчно за да разбере кой трябва да пали.
И така, виу виу виу са три такта, което ще рече един оборот, както си казал - на третия такт пали. Изводът - налягането ли е важно или преминаването на една точно определена точка на маховика през датчика, за да разбере ЕКУ-то кое къде се намира?
Оборотите нямат нищо общо с тактовете, необходими с 4-ри таката на един цилиндър за да вкара, запали и изкара изгорелите газове. Два оборота на коляновият вал са един на разпределителният (говоря за 4-ри цилиндров двигател) то и при другите си беше същото, но по начесто имаме палене когато са повече цилиндрите. Коляновия вал трябва да има белег който значи, че е на ГМТ 1-ви цилиндър и когато този белег съвпадне с този на разпределителният вал се знае, че 1-ви цилиндър е на така палене или вече е завършил втория такт и започва третият. Значи за два оборота на коляновият вал двигателя се знае къде се намира. Ако някъде съм сгрешил някой да ме поправи.
Коментар