Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всички ли JTD-та палят от третия оборот ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Всички ли JTD-та палят от третия оборот ?

    Всички ли JTD-та палят от третия оборот ?Имам предвид хър-хър-дум и заковава оборотите ( ако е кофти горивото ECU-то подкачва няколко пъти оборотите и пак се заковават на 850)

    #2
    Re: Всички ли JTD-та палят от третия оборот ?

    tboneodd написа:
    Всички ли JTD-та палят от третия оборот ?Имам предвид хър-хър-дум и заковава оборотите ( ако е кофти горивото ECU-то подкачва няколко пъти оборотите и пак се заковават на 850)
    Да.

    Коментар


      #3
      Май всички са така.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #4
        Благодаря за потвърждението. Поздрави на всички и спазвайте дистанция в тоя сняг.

        Коментар


          #5
          Пали според зависи как вдига налягането в рейла.

          Коментар


            #6
            chaveto написа:
            Пали според зависи как вдига налягането в рейла.
            Може ли да разясниш или още по-добре да демонстрираш JTD, което пали от четвърт?

            Коментар


              #7
              Airfan написа:
              chaveto написа:
              Пали според зависи как вдига налягането в рейла.
              Може ли да разясниш или още по-добре да демонстрираш JTD, което пали от четвърт?
              Не знам защо, но усещам заяждане в този пост Къде видя да пиша, че пали от четвърт Казах, че ще запали когато достигне определено налягане, не съм казал, че за четвърт го достига и е запалило Ако няма с кой да се заяждаш...............

              Коментар


                #8
                chaveto написа:
                Airfan написа:
                chaveto написа:
                Пали според зависи как вдига налягането в рейла.
                Може ли да разясниш или още по-добре да демонстрираш JTD, което пали от четвърт?
                Не знам защо, но усещам заяждане в този пост Къде видя да пиша, че пали от четвърт Казах, че ще запали когато достигне определено налягане, не съм казал, че за четвърт го достига и е запалило Ако няма с кой да се заяждаш...............
                Не, не се заяждам, а питам най-нормално - ти виждал ли си JTD да пали от раз, защото човека описа звуково с букви точно как пали едно нормално изправно JTD - виу, виу, виу, бръм, което не са 3 оборота, ама да не се впускаме в подробности.

                Коментар


                  #9
                  Да не са 3 оборота защото по някакви мой груби сметки за секунда ги прави три а то не пали за секунда. И да един единствен път съм палил с подаването на ключа. След смяната на подгревните свещи запали от раз, бяха изгорели всичките и винаги мигаше лампата. Аз си го обяснявам, че са нагрели и понеже беше 30*С навън и затова така запали, но запали с изтракване. Или може би нещо друго се получи.

                  Коментар


                    #10
                    да така пали винаги,което си има и един недостатък,на слаб акумулатор няма палене...Тая сутрин брат ми си изпати от това
                    ex.Мареа ТД100

                    Коментар


                      #11
                      Е то като ти е слаб акумулатора - значи има друга неизправност по зареждащата система на колата.

                      Коментар


                        #12
                        Някъде бях чел по други теми, че на 270 бара се разрешава паленето. Сега се пита дали ако запали на 100 или 150 ще има някакъв проблем и ако няма проблем да се бутне от софтуера да пали на по ниско налягане. Един вид само за 1-2 секунди налягането ще е по ниско и веднага след паленето ще си стане нормално и тогава няма да има бавно палещи Jtd-та.

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          като има проблем с паленето -с двигатела илиакумулатора и от 10 пъйт може да не запали иначе трябва да пали веднага
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            А, стрелката винаги се поклаща един-два пъти нагоре, особено когато е по-студено. След 5-10 секунди, при мен (точно в момента карам Брава 1.9, 105 кс) се залепва на 850 оборота и си ги поддържа между 849 и 851 - проверено на компютър. При 2.4 JTD e по-различно, по мои наблюдения - стрелката се поклаща малко по-дълго и амплитудите са по-големи. Естествено, колкото по-студено, толкова повече. До една минута някъде се стабилизира на точно 800 оборота. Така беше и Мареата ми преди, така е и Алфата сега - идентично поведение.
                            She was only a whisky maker but he loved her still.

                            Коментар


                              #15
                              Да и при мен е така поклаща се за секунди при сутрешно студено палене и се нормализира. Но чесно казано въобще не ме вълнува, важното е че си пали безпроблемно При служебното рено (dci) е по същия начин паленето- "виу виу виу бръм" И щом така са го измислили значи така и трябва. Common rail -ът за мен е невероятно добър мотор.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                              Коментар

                              Working...
                              X