Всички ли JTD-та палят от третия оборот ?Имам предвид хър-хър-дум и заковава оборотите ( ако е кофти горивото ECU-то подкачва няколко пъти оборотите и пак се заковават на 850)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Всички ли JTD-та палят от третия оборот ?
Collapse
X
-
Airfan написа:chaveto написа:Пали според зависи как вдига налягането в рейла.
Коментар
-
chaveto написа:Airfan написа:chaveto написа:Пали според зависи как вдига налягането в рейла.
Коментар
-
Да не са 3 оборота защото по някакви мой груби сметки за секунда ги прави три а то не пали за секунда. И да един единствен път съм палил с подаването на ключа. След смяната на подгревните свещи запали от раз, бяха изгорели всичките и винаги мигаше лампата. Аз си го обяснявам, че са нагрели и понеже беше 30*С навън и затова така запали, но запали с изтракване. Или може би нещо друго се получи.
Коментар
-
Някъде бях чел по други теми, че на 270 бара се разрешава паленето. Сега се пита дали ако запали на 100 или 150 ще има някакъв проблем и ако няма проблем да се бутне от софтуера да пали на по ниско налягане. Един вид само за 1-2 секунди налягането ще е по ниско и веднага след паленето ще си стане нормално и тогава няма да има бавно палещи Jtd-та.
Коментар
-
А, стрелката винаги се поклаща един-два пъти нагоре, особено когато е по-студено. След 5-10 секунди, при мен (точно в момента карам Брава 1.9, 105 кс) се залепва на 850 оборота и си ги поддържа между 849 и 851 - проверено на компютър. При 2.4 JTD e по-различно, по мои наблюдения - стрелката се поклаща малко по-дълго и амплитудите са по-големи. Естествено, колкото по-студено, толкова повече. До една минута някъде се стабилизира на точно 800 оборота. Така беше и Мареата ми преди, така е и Алфата сега - идентично поведение.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Да и при мен е така поклаща се за секунди при сутрешно студено палене и се нормализира. Но чесно казано въобще не ме вълнува, важното е че си пали безпроблемно При служебното рено (dci) е по същия начин паленето- "виу виу виу бръм" И щом така са го измислили значи така и трябва. Common rail -ът за мен е невероятно добър мотор.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар