emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имате ремапната кола, е усещате ли разликата ?
Collapse
X
-
Тя турбината и износена , може да си прави налягането.Друг е въпроса, ако не прави правилното налягане. Ама обикновено отзад пуши стабилно, освен ако не е нещо друго, което да реже горивото.И колкото и е да клиширано - лог на едната кола, лог на другата. И накрая нищо чудно да се окаже, че няма ветрец.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Тя турбината и износена , може да си прави налягането.Друг е въпроса, ако не прави правилното налягане. Ама обикновено отзад пуши стабилно, освен ако не е нещо друго, което да реже горивото.И колкото и е да клиширано - лог на едната кола, лог на другата. И накрая нищо чудно да се окаже, че няма ветрец.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:emzo написа:Тя турбината и износена , може да си прави налягането.Друг е въпроса, ако не прави правилното налягане. Ама обикновено отзад пуши стабилно, освен ако не е нещо друго, което да реже горивото.И колкото и е да клиширано - лог на едната кола, лог на другата. И накрая нищо чудно да се окаже, че няма ветрец.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Deqn написа:Е аз това не го разбирам. Купувам си кола 1.9 105 коня на ебати далаверата и после с едно софтуече тя става резачка. Кого лъжем не мога да разбера? То ако така ставаше колите щяха да бъдат компютри. При положение, че има минуси НЕ БЛАГОДАРЯ. Моята ще си я карам така.Power Under Pressure
Коментар
-
chaveto написа:Не пуши защото ония са тъпи и не знаят да напишат добре софтуера207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
карал съм и двата варианта-естествено,че има разлика в полза на ремапа.моето мнение е,че при качествен ремап всичко би трябвало да е 6.друг е въпроса ,че според мен повече от 140-150кс няма да бъдат понасяни добре от съединитела(независимо оригиналния или от hgt),както и скоростната кутия.темата е мн.добра,но може би трябва да има и тема от сорта имате ли проблеми след ремапа.в този ред на мисли не си давайте парите на разни учещи се майстори,материята е сложна и по-добре залагайте на доказани майстори,които ОТДАВНА са го минали този път.
Коментар
-
ivel написа:карал съм и двата варианта-естествено,че има разлика в полза на ремапа.моето мнение е,че при качествен ремап всичко би трябвало да е 6.друг е въпроса ,че според мен повече от 140-150кс няма да бъдат понасяни добре от съединитела(независимо оригиналния или от hgt),както и скоростната кутия.темата е мн.добра,но може би трябва да има и тема от сорта имате ли проблеми след ремапа.в този ред на мисли не си давайте парите на разни учещи се майстори,материята е сложна и по-добре залагайте на доказани майстори,които ОТДАВНА са го минали този път.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар