Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имате ремапната кола, е усещате ли разликата ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    emzo написа:
    ами едната кола има повече компресия....
    Компресията при дизела не влиае толкова на вървежа.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #62
      Тогава се пита, колко е "толкова" ?Щото на така зададен въпроса по-горе, смятам че съм му отговорил перфектно.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #63
        като не е от компресията тогава дали не е от по износена турбина примерно?
        fiat bravo 1.6 16v gt
        fiat marea 1.9 8v jtd
        fiat punto 1.7 td
        fiat marea 1.6 16v

        Коментар


          #64
          Тя турбината и износена , може да си прави налягането.Друг е въпроса, ако не прави правилното налягане. Ама обикновено отзад пуши стабилно, освен ако не е нещо друго, което да реже горивото.И колкото и е да клиширано - лог на едната кола, лог на другата. И накрая нищо чудно да се окаже, че няма ветрец.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #65
            emzo написа:
            Тя турбината и износена , може да си прави налягането.Друг е въпроса, ако не прави правилното налягане. Ама обикновено отзад пуши стабилно, освен ако не е нещо друго, което да реже горивото.И колкото и е да клиширано - лог на едната кола, лог на другата. И накрая нищо чудно да се окаже, че няма ветрец.
            А ако двата лога са идентични, най-вероятно едните дюзи пръскат повече от другите.Към колегата Суперфиата: А пробвахте ли да размените дебитомерите на колите, то ако се направи лог ще се разбере дали може да е от единия невървенето де.
            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

            Коментар


              #66
              mitaka_neikov написа:
              emzo написа:
              Тя турбината и износена , може да си прави налягането.Друг е въпроса, ако не прави правилното налягане. Ама обикновено отзад пуши стабилно, освен ако не е нещо друго, което да реже горивото.И колкото и е да клиширано - лог на едната кола, лог на другата. И накрая нищо чудно да се окаже, че няма ветрец.
              А ако двата лога са идентични, най-вероятно едните дюзи пръскат повече от другите.Към колегата Суперфиата: А пробвахте ли да размените дебитомерите на колите, то ако се направи лог ще се разбере дали може да е от единия невървенето де.
              не не идеята не е да се състезаваме или нещо такова просто ни направи впечатление и никой не търси причината а просто споделям и леко любопитствам.утре отивам на море и нямам търпение да видя дали ще има разлика в разхода???
              fiat bravo 1.6 16v gt
              fiat marea 1.9 8v jtd
              fiat punto 1.7 td
              fiat marea 1.6 16v

              Коментар


                #67
                Разликата е осезаема и най-гот е, че не пуши повече . За разхода не мога да кажа нищо, щото настъпвам повече от преди.
                207 тиква автомат
                новокромаджия 2.4 печка

                Коментар


                  #68
                  Колеги на какъв буст карате жтд 116/140?
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #69
                    Deqn написа:
                    Е аз това не го разбирам. Купувам си кола 1.9 105 коня на ебати далаверата и после с едно софтуече тя става резачка. Кого лъжем не мога да разбера? То ако така ставаше колите щяха да бъдат компютри. При положение, че има минуси НЕ БЛАГОДАРЯ. Моята ще си я карам така.
                    Това може да е изказване на човек който никога не е виждал и другата страна Всеки може да потвърди че плюсовете са много повече от минусите ( ако ти е читав мапера ) в обратния вариант минусите са повече
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #70
                      Разликата е очевадна. Особено след като си смениш пръснатия маркуч на турбото :D
                      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                      Коментар


                        #71
                        pplk написа:
                        Разликата е осезаема и най-гот е, че не пуши повече . За разхода не мога да кажа нищо, щото настъпвам повече от преди.
                        Нали се сещаш, че пуши защото нещо не е наред. Не пуши защото ония са тъпи и не знаят да напишат добре софтуера

                        Коментар


                          #72
                          chaveto написа:
                          Не пуши защото ония са тъпи и не знаят да напишат добре софтуера
                          Мда, вероятно На форумния гуру звездите му казаха, че софта е свален от нета, а допълнителната електроника на Magneti Marelli не съществува. За проба я пуснах в eBay за 400 евра и замина на втория ден, д@ба и ментето. :D :D :D
                          207 тиква автомат
                          новокромаджия 2.4 печка

                          Коментар


                            #73
                            Значи ако пуши - наблъскали са я с гориво, кофти ремап.Ако не пуши - няма гориво, пак кофти ремап.Чаве, стига отклонява темата, мол’ти се.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #74
                              карал съм и двата варианта-естествено,че има разлика в полза на ремапа.моето мнение е,че при качествен ремап всичко би трябвало да е 6.друг е въпроса ,че според мен повече от 140-150кс няма да бъдат понасяни добре от съединитела(независимо оригиналния или от hgt),както и скоростната кутия.темата е мн.добра,но може би трябва да има и тема от сорта имате ли проблеми след ремапа.в този ред на мисли не си давайте парите на разни учещи се майстори,материята е сложна и по-добре залагайте на доказани майстори,които ОТДАВНА са го минали този път.

                              Коментар


                                #75
                                ivel написа:
                                карал съм и двата варианта-естествено,че има разлика в полза на ремапа.моето мнение е,че при качествен ремап всичко би трябвало да е 6.друг е въпроса ,че според мен повече от 140-150кс няма да бъдат понасяни добре от съединитела(независимо оригиналния или от hgt),както и скоростната кутия.темата е мн.добра,но може би трябва да има и тема от сорта имате ли проблеми след ремапа.в този ред на мисли не си давайте парите на разни учещи се майстори,материята е сложна и по-добре залагайте на доказани майстори,които ОТДАВНА са го минали този път.
                                Каквото го дъвчите толкова този ремап, проблеми може да има винаги и с ремап и без, за бездарния собственик това е без значение. Много важно е шофьора как се отнася към колата си, без значение има ли- няма ли ремап, ако колата се кара като за последно, не може да се очаква да няма ремонти по нея и да не се чупи.В тоя ред на мисли, ако има ремап и шофьора кара като баба, все тая имали- няма ли.Ако хвана едно сток браво и въртя гуми на всеки светофар и по завои, ще го скапя много по- бързо от такова с ремап и да го карам бавно!А за тия колеги дето се отричат от ремап-а, има 2 варианта или не са наясно с нещата или им е се тая дали ще разполагат с 105 или 140 коня примерно, защото така или иначе си карат полека и искат да си спестят инвестицията.п.с. Колега Ивел, абе добре ги понасят и съединителя и скоростната кутия, ама хич не им е леко :D
                                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                                Коментар

                                Working...
                                X