Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имате ремапната кола, е усещате ли разликата ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    chaveto написа:
    Мапер не е човек който дърпа файла от нета и само го записва в ЕКУ-то. Мапера трябва да е човек който да знае с промяната на нещо какво става и защо става. Малко са тези който взимат по 100-200лв и знаят какво правят. Точно и това е едната причина да не прибягвам към това. Не изключвам и това, че има хора който взимат по 500 и отново не знаят какво правят.
    Точно затова се доверих на колега от форума с който последствие станахме приятели.Същия този файл дето казваш при друг негов познат със Ланча 1.9 ЖТД е дал резултат.При мен като го сложи-като взе да пуши черно,ама Нефтозавода нищо не значеше.Викам му намали малко кранчето :D .Рестарт с контактния ключ изменяне на параметрите,пак опит-пак пуши не ми харесва.Отново изменяне на параметрите-този път стана по зле от сток-рестарт с контакния ключ-нови параметри-сега повече гориво в ниските обороти с намалящо се към високите-пак не ми харесва-бъга на около 2700об/м се осеща осезаемо.Пак рестарт сменяме горивните карти вече наизуст-аз му казвам как да е как я я усещам и искам колата си.ОК нов опит-пак нещо не ми харсва теста в баирите преди Обзор-там тествахме Ферарито понеже тогава Роската беше за седмица на море в Равда и аз отидох на място.Не съм си оставял колата на "великия"варненски мапер,който ме пита има ли комп колата ми-да отида до Варна да му я оставя заедно с около 500лв на капака и да ме няма около 2 часа .Ами ако бях се доветил на такъв мошеник и беше същото пушещо положение както във първия файл на Роската???Оня дали щеше да ми върне парите и да ми сложи стоковия файл?Наистина е много важен мапера,обаче в това отношение,аз извадих късмет,като попаднах на кадърно момче,което си загуби цял ден с мен,но целта оправда средствата.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #47
      tomsan написа:
      Емо, ако гласувам с НЕ ше има ли бонус фрее ремап :D.
      Ако си намериш някой, който ги разбира - ок, аз не съм този човек.Иначе ще ми смениш ли задните дискове и накладки бонус фрий ?@vgeorgiev - съединителя си заминава една идея по-бързо.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #48
        при мен след ремапа съединителя изобщо незацепваше много боксуваше,след смяната всичко ок после и маховика смених

        Коментар


          #49
          itan75 написа:
          .....
          Принципно аз до колкото знам се ползва оригиналният файл. Не се качват никакви преправяни............ Оригиналният файл се сваля, променя се и отново той се връща. Обясняваха ми веднъж защо така е редно и най правилно да се прави, но като не ме влече това :D Точно тази процедура я гледах веднъж как се прави, на човека му отне около 5часа, но след това нямаше никакви пушеци...... единствено се усещаше повечето сила. Изкара 2-3пъти колата за по няколко км. работа на място и след това каза "дай 600лв Важното е, че се знае за какво са дадени тези пари.А такъв където с Галето ми флашва ЕКУ-то и ми иска пари..... няма никога да стане. Да не се обиждат колегите където работят с въпросният адаптер, но знам какви поражения може да нанесе въпросното устройство.

          Коментар


            #50
            chaveto написа:
            ......А такъв където с Галето ми флашва ЕКУ-то и ми иска пари..... няма никога да стане. Да не се обиждат колегите където работят с въпросният адаптер, но знам какви поражения може да нанесе въпросното устройство.
            Колега, ами то с Галето само се свалят и се качват таблиците, но ти е простено, щом като не те влече. :D

            Коментар


              #51
              Колега @naskobg кое според теб е по кофтито в случая.Да не знаеш какво правиш с програмата с която ще променяш или въпросният адаптер да ти омаже ЕКУ-то.За комбинация от двете пък въобще и не го пожелавам на никой.

              Коментар


                #52
                chaveto написа:
                Колега @naskobg кое според теб е по кофтито в случая.Да не знаеш какво правиш с програмата с която ще променяш или въпросният адаптер да ти омаже ЕКУ-то.За комбинация от двете пък въобще и не го пожелавам на никой.
                Най-лошото е да попаднеш на неподходящия човек, който не знае какво и как да направи.

                Коментар


                  #53
                  стара тема но пък да си кажа.един приятел с мотор като моя 1.9 jtd ми мапна моя с неговия файл без нищо друго да настройва и резултата е такъв че не мога да си позная колата.до 2000 об/мин колата е същата но след това разликата е осезаема.след ремапа момчето се качи да види какво е направил и каза че моята върви повече от неговата с еднакъв ремап.странно?дори моята е мареа комби а неговата брава.
                  fiat bravo 1.6 16v gt
                  fiat marea 1.9 8v jtd
                  fiat punto 1.7 td
                  fiat marea 1.6 16v

                  Коментар


                    #54
                    ами едната кола има повече компресия....
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #55
                      Доста разлика. Сега съм върнал сток файла и веднага ме подразни. Единственият минус е, че мап-ната пуши повечко.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #56
                        2she написа:
                        Ако някой не вижда разлика след ремап,или му е слаб софта или е за очен лекар
                        Имал един лайк от мен
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #57
                          Е аз това не го разбирам. Купувам си кола 1.9 105 коня на ебати далаверата и после с едно софтуече тя става резачка. Кого лъжем не мога да разбера? То ако така ставаше колите щяха да бъдат компютри. При положение, че има минуси НЕ БЛАГОДАРЯ. Моята ще си я карам така.
                          Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                          Коментар


                            #58
                            Deqn написа:
                            Е аз това не го разбирам. Купувам си кола 1.9 105 коня на ебати далаверата и после с едно софтуече тя става резачка. Кого лъжем не мога да разбера? То ако така ставаше колите щяха да бъдат компютри. При положение, че има минуси НЕ БЛАГОДАРЯ. Моята ще си я карам така.
                            Еми караи си я, кой те кара да мапваш ? Всяко нещо си има плюсове и минуси.
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар


                              #59
                              аз съм много доволен от колата и през акъла не ми минава да върна стария софт(файл) и пак да карам старата каруца.но все пак да кажа че съм махнал демпферния маховик и съм със съединител валео на има няма 700-800км.
                              fiat bravo 1.6 16v gt
                              fiat marea 1.9 8v jtd
                              fiat punto 1.7 td
                              fiat marea 1.6 16v

                              Коментар


                                #60
                                Да разликата е огромна и емзо знае най-добре каква е ! става дума за 1.9 жтд 110
                                Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                                Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                                Коментар

                                Working...
                                X