Не ги разбирам много тия работи ама нали мота е такава и знам,че едната ми дюза е ел затова е компютъра и че тази ел дюза струва 1500лв.Аз си ги обяснявам като моноинджекцията при бензиновите коли,а комон риала/демек JTD/ с 4 ел дюзи като пълната инджекция при бензинките
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква е горивната система при 1.9 TD100
Collapse
X
-
gdd55Етикети: –
-
gdd55 написа:Не ги разбирам много тия работи ама нали мота е такава и знам,че едната ми дюза е ел затова е компютъра и че тази ел дюза струва 1500лв.Аз си ги обяснявам като моноинджекцията при бензиновите коли,а комон риала/демек JTD/ с 4 ел дюзи като пълната инджекция при бензинкитеSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Мен ме интересува същия въпрос макар,че колата ми е Мареа 1,9td .Някой знае ли какви датчици има по този двигател, къде се намират и какво отчитат и това ECU в каква степенучаства в горивния процес ? ECU - то може ли да се рестартира с махане на акумулатора , защото във форумасрещнах абсолютно противоположни мнения по въпроса . Досега карах обикновен дизел и там всичко бешепросто и ясно , аз и за това избрах 1,9td а нe JTD и бях изненадан колко жици има.
Коментар
-
преди време правихме глава на едно рено канго 1.9 Д помпата му е полуелектрическа,има дюза с 2 кабела на нея,седи на 1-ви цилиндър.питах един пич ква е тая система с дюзата с кабелите и полуелектрическа помпа,каза ми че дюзата е за аванса,а помпата е с някакъв клапан който като дадеш на контакт и цъка малко и спира (не работи постоянно) и след като запалиш пак почва да цъка,на обикновенната помпа клапана е като ел.жигльор на карбураторта и на мен ми е интересно какво точно управлява този комп
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар