Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инжектори 0445110068 и 0445110002

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chaveto написа:
    Airfan написа:
    Днес видях как със смяната на разпръсквач излишното гориво се намали от 18 на 8 мл.
    Добре де аз разпръсквачи не смених при ремонта, човека ми каза, че е сменил само някакви уплътнения и горивото падна. Все си мисля, че щеше да ми каже да си сменя разпръсквачите защото му казах, че ако има и най малкото нещо което да не му харесва в таях да ги сменим. Утре като му занеса новата-втора ръка дюза да я провери и да и направи ремонта които извършват ще го питам дали разпръсквача играе някаква роля в излишното гориво.
    Аз лично не знам дали и каква роля играе, но днес на една дюза на една кола (не моята), сменихме разпръсквача с друг стар разпръсквач, а на втора дюза почистихме много добре нейния си разпръсквач. Ефектът беше, че двигателя замърка доста равномерно и го няма това тракане характерно за дизелите. Не че го няма съвсем, но намаля значително. Много сериозно се замислих да си поръчам и 4 чисто нови разпръсквача. Отделно на едната дюза със сменения разпръсквач падна в норма върнатото гориво, но на почистената - не. Като втори ефект се прояви и загубата на гадното придърпване, което имат около 50% от колегите с JTD-та.

    Коментар


      #17
      Днес още един човек ми потвърди, че двете дюзи са еднакви на много голям процент. Разликата на 100% е само в ел. магнита и разпръсквача, за останалата част е хубаво двете дюзи да се сложат една до друга и да се види дали всичко останало е еднакво.

      Коментар


        #18
        Аз искам да попитам някой знае ли какъв е дебита на тези дюзи ..002 и ..068. В cc/min или l/min.

        Коментар


          #19
          Някой май следи линковете от дизел клуба Aз ги имах записани, но не мога да ги намеря.От сега ти казвам дебита е повече от достатъчен за твоята кола !002 се монтират на 2,4JTD
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            Някой май следи линковете от дизел клуба Aз ги имах записани, но не мога да ги намеря.От сега ти казвам дебита е повече от достатъчен за твоята кола !002 се монтират на 2,4JTD
            Знам много пъти си ми казавал.Но аз искам да знам колко точно като стойност,разбираш ли. Колко,примерно 150 cc/min или 200 cc/min.Напоследък съм станал много любознателен

            Коментар


              #21
              emzo написа:
              002 се монтират на 2,4JTD
              На ЕВРО2 136 к.с.Аз мислех на такива дюзи да сложа разпръсквачи от 068.Разликата която аз виждам е само в сачменият клапан по номер, не знам къде съм си хвърлил луфтомера за да премеря отвора. Чувал съм, че и ел.магнита е хубаво да се смени ако се прави някаква такава комбинация. Също съм чувал и при ремап е хубаво да се сложат 068 или 119 май такъв беше заместителя ако са 002 и тогава идва още сила.

              Коментар


                #22
                Чаве, дано да не прозвучи грубо, ама .... като писах 2.4 ми мина на акъла само за марейския 2.4, а той е само евро2.Кой ти мисли за Ланча във Фиат форума Шегувам се естествено, но наистина за марейския 2.4 се сетих.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Така е, при мареата и тя даже май е 130 к.с. Все пак го написах това защото само със смяна на дюзите от 002 на 068 и още по добре с 119 се усеща много голяма разлика.Нали такъв беше заместителя на 068-119 и 119 се слага на стилото ако не греша. Преди когато си търсех нови/втора употреба дюзи 068 на много места ми отказваха да ми продадат 068. Всеки ми казваше 002 имам колкото искаш, от 068 и 119 също имам, но така не ги продавам защото когато ги продам с ремап ще изкарам много повече.А по тия морги където има ланчия с 068 не ми даваха да си ги пробвам

                  Коментар


                    #24
                    Преди няколко месеца изпиуснах 4 броя 119 за 95 паунда. Още ме е яд.
                    Marea Weekend HLX Jtd 110

                    oO(_)____////____(_)Oo

                    Коментар


                      #25
                      janyboy написа:
                      Аз искам да попитам някой знае ли какъв е дебита на тези дюзи ..002 и ..068. В cc/min или l/min.
                      При различно налягане има различен дебит и затова предполагам че не дават дебит като параметър. Конструктивно почти същите разпрасквачи са на tdi-тата, а там налягането е доста по-малко и съответно и дебита трябва да е по-малък, с други думи няма как да се дадат l/min, защото това завси от налягането до дюзата, което е много различно при различните двигатели (или режими при един и същи двигател).
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #26
                        Колкото до ръководството, то се отваря без проблем. Стига да има инсталиран adobe acrobat reader. Ta повредата е във вашия телевизор.
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #27
                          vsd написа:
                          janyboy написа:
                          Аз искам да попитам някой знае ли какъв е дебита на тези дюзи ..002 и ..068. В cc/min или l/min.
                          При различно налягане има различен дебит и затова предполагам че не дават дебит като параметър. Конструктивно почти същите разпрасквачи са на tdi-тата, а там налягането е доста по-малко и съответно и дебита трябва да е по-малък, с други думи няма как да се дадат l/min, защото това завси от налягането до дюзата, което е много различно при различните двигатели (или режими при един и същи двигател).
                          Аз питам за максималния дебит при теоритично 1350 бара налягане в рейла.То ясно че за различните режими на работа дебита ще е раличен.При разпръсквачите за ТДИ-тата дават отворите им в микрони.По-големи отвори на разпръсквачите,повече гориво.Сменят и помпения елемент на ГНП-то с по-голям.Но при комън рейла,ако се сложат разпръсквачи с по-големи отвори ще падне налягането в рейла.Така че няма еднозначни решения.Всичко е навързано.

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            От сега ти казвам дебита е повече от достатъчен за твоята кола !002 се монтират на 2,4JTD
                            Ми то при 2.4ЖТД130 всичко си е като при 1.9ЖТД.Само че с 1 цилиндър повече.Много ясно че ще сложат същите инжектори.Единствено се иска повече въздух с 25% повече и от там си требва по-голяма турбина.То и мощността е точно с 25% по-голяма от 1.9.Виж вече ако ми кажеш че същите инжектори ги слагат на по-мощна кола но пак с 4 цилиндъра тогава е ясно че имат предостатъчно дебит. Отплеснах се малко от темата на колегата,за което се извинявам.

                            Коментар


                              #29
                              janyboy написа:
                              Аз питам за максималния дебит при теоритично 1350 бара налягане в рейла.
                              Ако искаш ще вържа диагностичната програма, ще давам пълна газ и ще гледам колко е времето за пръскане и количеството и от там можем да сметнем някакви приблизителни л/мин например.Иначе ако не се лъжа някъде бях чел че отворите при нас са около 220 um но не гарантирам и 1% за тази информация Това кето мога да ти кажа със сигурност е че в номера на разпръсквача, например DSLA 145 P 763, 145 е градуса на ъгъла на впръскваното от разпръсквача гориво, DSLA е типа на разпръсквача, а P 763 не значело нищо. Предполагам че ги знаеш тези неща, ама ги пиша за всеки случай.Между другото ако някой даде една таблица с аванса, ще станат ясни доста неща относно дебита и възможностите на дюзите.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #30
                                vsd написа:
                                janyboy написа:
                                Аз питам за максималния дебит при теоритично 1350 бара налягане в рейла.
                                Ако искаш ще вържа диагностичната програма, ще давам пълна газ и ще гледам колко е времето за пръскане и количеството и от там можем да сметнем някакви приблизителни л/мин например.Иначе ако не се лъжа някъде бях чел че отворите при нас са около 220 um но не гарантирам и 1% за тази информация Това кето мога да ти кажа със сигурност е че в номера на разпръсквача, например DSLA 145 P 763, 145 е градуса на ъгъла на впръскваното от разпръсквача гориво, DSLA е типа на разпръсквача, а P 763 не значело нищо. Предполагам че ги знаеш тези неща, ама ги пиша за всеки случай.Между другото ако някой даде една таблица с аванса, ще станат ясни доста неща относно дебита и възможностите на дюзите.
                                Ако са около 220 um ще е добре Има "мегдан".Това с диагностиката(в движение под товар разбира се) може да ни доближи до истината евентуално,но не вярвам.Иначе може да се сметне горе долу при макс натоварване колко ще е дебита на горивото както ти казваш. Все пак все някъде я има тази информация.Само трябва да я намерим :D

                                Коментар

                                Working...
                                X