Здравейте, За първи път пиша във форума, и то веднага с проблем.Значи колата е браво JTD 105 99’ година.Проблема е следният:Влизам в колата, завъртам ключа, изчаквам да изгасят всички лампички, остават само на акумулатора, и тази до нея. Продължавам с въртенето на още една позиция, и няма никой. Стартера въобще не завърта. Отпред се чува само едно цък, и това е. Акумулатора е на една седмица, и така като гледам си има ток, стрелките не полудяват, фаровете си светят нормално. Просто при паленето няма никой отпред. В колата нямаше забравени потребители на ток. Радиото, фаровете, подгреватели на стъклата, всичко си беше изгасено. Вчера всичко си беше нормално, палеше си нормално, към 11 часът вечерта, само запалих двигателя за около минута, всчико си беше на ред. Едва ли нов акумулатор се е изхабил от едно палене. Сутринта шаш, нема никой. Вдигнах капака да хвърля едно око на акумулатора, кабелите си бяха там, ама и не разбирам много така че....Та някой ако има идея, какво може да е, стартер??....Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo JTD - не пали ///решено стартер
Collapse
X
-
Ако това което се чува като цък, е сравнително силно цък, а не като от някое реле, може да е от шалтера на стартера.Шалтера не прави контакт за електродвигателя.Трябва да е много заминал акумулатор за да не завърти въобще. Може половин оборот да врътне, но ще завърди двигателя.Шалтера за бравото може да бъде заменен с такъв от лада самара. 45 - 50 лв , срещу 10 - 15 лв в полза на самаровият.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Ще изляза от работа, за малко, да проверя тези неща, че не издържам.Няма какво да е друго. До вчера стартера въртеше с пълна сила. Нямаше признаци на умиращ такъв. Акумулатора е нов, знам че не е гаранция, обаче както казах в първото мнение, има доста ток.Или е някоя клема, или някоя буксичка по кабелите, или шалтера е заминал. Сега гледах местоположението на шалтера в EPER, и отивам да погледна. Ще дойде приятел, с кабели да видим дали наистина не е акумулатора. Ще пиша след 2-3 часа какво съм направил.Благодаря още веднъж, и успешен ден Ви пожелавам .
Коментар
-
При мен на ТД100 ако изчакам прекалено дълго(над 5 сек) и не завъртя ключа след като е загаснала лампата за подгрева и тази с дюзата се случва същото.Затова врътвам ключа в позиция "запалване" веднага след изгасването на въпросните лампи и нямам проблем. Не знам дали това което казвам е логично, но е факт...Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
-
Сега един приятел ми каза,че при него е имало проблемен имобилайзер и по същия начин се е получавало,Някой може ли да ми каже нещо по въпроса?Допълнение:Така, имаме яснота по случая.Сега идвам от майстора, провериха я, тоците са наред, кабелите също. При подаден директен ток на стартера, не върти. Така че се оказа блокирал стартер. Казал съм да се свали стартера, да се провери. И ще ми се обадят по-късно да ми кажат, прави ли се или не.Това е за момента...Ще Ви информирам отново по-късно.
Коментар
-
Четки и втулки, на стартера, това каза майстора. След час/два трябва да готова, да си я взема.65лв. ми струва удоволствието. Дано не си оставят ръцете само.Сега малко за самата кола. Спазарих я още лятото, и от тогава си следя форума редовно. Вчера след обяд я взех, и тази сутрин не пали. Дявол, ни ора, нито копае, бели прави.Колата има стикер на форума, междудругото :P .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар