Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене на 1.3 MultiJet ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    кола

    ми гледай хубаво нали е бая пари и после да няма само изваждане за ремонти не гледай километри а състоянието коя година е и на колко кмилометра е за любобитните
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      kufeiko написа:
      Имайки предвид, че колата доста време е стояла без да е палена, това може да се приеме за допустимо.
      Само да кажа, че моята дизеларка (1.9 JTD) е седяла 3 седмици през зимата и запали така, както е палила винаги при всякакви условия (топла, студена- все едно) - веднага. Т.е. си помисли още веднъж какво е нормално...

      Коментар


        #18
        За любопитните :Колата е Suzuki Ignis 1.3DDIS, 2004 г. по километраж на малко под 95 хил. По сервизна книжка (ако се направиме, че вярваме на тези работи) последна профилактика е имало май месец тази година, на 89 хил. км.Кара ми се тоя Ignis и май ще рискувам.

        Коментар


          #19
          кола

          ми за километри и сервизи може и да не се вярва зависи търговеца аз за 5 години съм навъртял 100000 км без много обикаляне всеки ден на работа и по някога извън София за почивка как пък няма една кола на 200000 и да трябва да се сменя масло румъци те тея коли като нови и винаги подържани в сервиз вярно тази е по нова може и така да е ама си имай едно на ум успех с покупката и безаварийно каране за напред все пак е закарай в някой сервиз където правт Фиати или Сузуки
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            kufeiko написа:
            За любопитните :Колата е Suzuki Ignis 1.3DDIS, 2004 г. по километраж на малко под 95 хил. По сервизна книжка (ако се направиме, че вярваме на тези работи) последна профилактика е имало май месец тази година, на 89 хил. км.Кара ми се тоя Ignis и май ще рискувам.
            Чуват се някакви проблеми с паленето на тези мотори, нещо високите технологоии не се разбират с този мотор...и за MONDEO TDCI се чуват същите работи, дори да е ново, при студено време не пали, както се очаква!Моята кола често не се кара по цяла седмица, а понякога и повече, до сега зиме/лете пали след 1 до 2 секунди, абе 2 "оборота" и пали т’ва е!
            Fiat Marea JTD 105 09.2000г

            Коментар


              #21
              chaveto написа:
              jenshen73 написа:
              но не е нормално да могат толкова лесно да се мокрят тези възли
              Едно е да газиш във вода и да пръска по двигателя, друго е да я мият с пароструика. И на мен мотоциклета ми е направен да стои на дъжда и да го карам в дъжд, но като го измих с пароструиката и беше влязло навсякъде вода. А това, че е дизел не значи, че няма да има проблем с жиците ако се намокри.
              Хъхъхъ, чаве, спри да пишеш в тоя форум, моля те. Пароструйка, водоструйка, преминаване през локви с висока скорост - каква е разликата? И каква е идеята да ти се наводняват лесно датчиците? Аз сериозно ти пиша - не е като да не съм си мил колата, не е като да не е седяла зарината ЦЯЛАТА в сняг, не е като да не съм влизал с целия двигател в локви - размеца ми се алтернатора, но го оправиха със смяната на два лагера. И мотора ти определено не е дизелов..., но извинявай, кой съм аз да споря?
              Replay написа:
              jenshen73 написа:
              Аз съм изгазвал локва дълбока до прага - ако отворя вратата и ще се наводня, но Мареата не е гаснала (1.9JTD).
              Провери си Филтърната Кутия,че точно след едно такова газене ми беше влязла вода и намокрила Филтъра,добре че кутията в долната си част е оребрена и водата не беше продължила надолу,че..............оставах без Мареа
              Ем нали сме с еднакви коли бе - чак подводница не съм я правил, а и кутията е бая висока - т.е. за да влезе вода там - трябва да съм я потопил до толкова, че да са ми потънали и фаровете...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #22
                Колега @jenshen73 разликата между това да минеш през локва и да напръскаш двигателя и това да го измиеш с пароструйка, водоструйка е много голяма и най вече от това, че от тези две машини водата излиза под много голямо налягане. И ако искаш мога да ти покажа накрайник който пръска със струя като игла от спринцовка и при пускане на машината започва да прави въртеливи движения................... е това нещо пробива радиатор и сваля боята на един автомобил с лекота. Ти някога като си минал през локва да си пробил радиатор само от водата или да ти е паднала боята, пък после ми кажи, че няма да влезе вода по инсталацията когато някое хлапе е отишло да работи на автомивка за да изкара някой лев и въобще не знае какво може да причини с миенето на двигателя. Те хората с водата режат.................

                Коментар


                  #23
                  chaveto написа:
                  Колега @jenshen73 разликата между това да минеш през локва и да напръскаш двигателя и това да го измиеш с пароструйка, водоструйка е много голяма и най вече от това, че от тези две машини водата излиза под много голямо налягане. И ако искаш мога да ти покажа накрайник който пръска със струя като игла от спринцовка и при пускане на машината започва да прави въртеливи движения................... е това нещо пробива радиатор и сваля боята на един автомобил с лекота. Ти някога като си минал през локва да си пробил радиатор само от водата или да ти е паднала боята, пък после ми кажи, че няма да влезе вода по инсталацията когато някое хлапе е отишло да работи на автомивка за да изкара някой лев и въобще не знае какво може да причини с миенето на двигателя. Те хората с водата режат.................
                  Тъй, тъй, но каква е логиката да си миеш двигателя или радиатора на пароструйка? Моя квартален майстор, дето ми лепи разни неща ми е забранил да си доближавам радиаторите с по-силна струя от маркуч затапен с пръст... Тъй, че - риска да си "окотиш" двигателя/радиатора миейки го - си е изцяло и само за твоя сметка. Но аз пак не разбирам - как ще влезе вода при нормално миене? А и според мен - на мотора ти му трябва само една по-силна струйка с маркуча за да го измиеш, когато си се въргалял с калта Паро/водоструйки са си чисти ексцесии...
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #24
                    Аз до колкото разбрах колегата отива да купува колата и както всички знаем малко са натуралните коли които не са напудрени. Даже и така са му казали, че е била на мивка и затова не е запалила веднага. Напълно е възможно да е влязло някъде вода + разните препарати да е оказала влияние на електрониката. Наистина може да е ексцесия, но аз всяка седмица си мия колите с тези машини и когато внимаваш няма проблем, но когато пръскаш от близо пораженията може да са големи.

                    Коментар


                      #25
                      Airfan написа:
                      Компютъра на моето JTD е в купето!
                      На Гранде Пунто компа на JTD-то е зад десния фар

                      Коментар


                        #26
                        Колеги, малко се захласнах, но това е защото купих колата и съм щастлиииив! Както казах по-горе, колата е Suzuki Ignis с... ясно какъв двигател Така че - с единия крак си оставам в четата на ФИАТ-ползвателите.А ето и какво се оказа трудното палене на колицата: заведох я на диагностика и там тя не показа абсолютно никакви грешки - всичко беше чисто като заводско Майстора при който я водих се повъртя, погледна, па фана да премери акумулатора, подхилна се, сложи един друг акумулатор и ... колата почна да пали като по учебник! Без да се замисля, без нищо. Та така - причината за не достатъчно бързото палене се оказа слабия акумулатор. Та така - карам си и си

                        Коментар

                        Working...
                        X