Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене на 1.3 MultiJet ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно палене на 1.3 MultiJet ?

    Здравейте,Някой може ли да даде мнение дали дизел (1,3 Mjet в случая) е възможно да запали трудно - около 10-15 сек. въртене - и оправданието за това да е, че току що е била на автомивка за двигателя? Че е била на автомивка - личеше си, още имаше вода по капака на двигателя (пластмасовия), а след запалването заработи много чисто. Но чуденката ми е - дали запали трудно защото е бил омокрен двигателя или причината е друга?Мерси за всякаква информация

    #2
    Възножно е.А някакви съобщения на дисплея вътре в купето или светещи лампи?Пробвай пак след като изсъхне и ако тогава пак запали трудно пак пиши.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      След миене на двигател има вероятност и въобще да не запали
      Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
      I am in love with my cars

      Коментар


        #4
        Ахахах, добре Значи, генерално не е лоша атестация, че малко повъртя. Ще мога да я тествам пак в четвъртък - до тогава трябва да е изсЪЪнала изцяло. Иначе и по таблото не светна нищо тревожно.

        Коментар


          #5
          А като запали равномерно ли заработи?
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Те винаги заработват добре след като запалят.Добре свирят но им е трудно почването.И това за съвсем нов модел.Определено има проблем и той не е от водата. Успех!!!

            Коментар


              #7
              кола

              ти да не си решил да е купуваш тая кола за колко е дават ако е много евтино верно може да има проблем може да е малък ама като не се знае какво е ако е голям само изважданеако е мит двигатела верно може и да не запали и да трябва и ремонт в някой случай доста пари /от няколко коли опит /а иначе ако е в СОФИЯ е закарай на хубава диагностика по двигател /палене/ да си немаш проблем иначе другото се прави и се вижда имам предвит окачване иначе като двигател е хубав и с нисък разход -стига да не е пипана от не/майстори/
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Според МЕН при измит ДИЗЕЛОВ двигател в изрядно състояние - не би трябвало да има проблеми с паленето - то да не е бензинка да и се намокрят кабелите за свещите и да не разпределя искрата... Според МЕН ако двигателят се "затормозява" след автомивка - има проблеми в електронната част - компютър (намокрен), датчици, които не са малко (намокрени), паднал акумулатор (нормално при кола за продаване), но не е нормално да могат толкова лесно да се мокрят тези възли - нали при първият по-проливен дъжд тая кола ще те остави в някоя локва?Аз съм изгазвал локва дълбока до прага - ако отворя вратата и ще се наводня, но Мареата не е гаснала (1.9JTD).
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #9
                  След като запали си заработи абсолютно равномерно - нито пуши, нито тресе, нито да работи неравномерно. Просто колата беше минала през яка водоструйка, защото е за продан - т.е. гледам я в автокъща. Всичко под капака е пръскано яко. Иначе си има и сервизна книжка по която преди 5 хил. км си е правена профилактика.Колата не е съмнително евтина - на абсолютно нормална цена за модела е. Единствено малката подробност, че .. не е FIAT, а е Suzuki, но важното е, че е с неговия двигател - затова и питането пуснах тук Повдигам темата, защото не очаквах дизел да не може да запали защото е бил намокрен двигателя.В крайна сметка ще прибегна до вещата помощ на майстор, който да се изкаже "по-майсторски", а не да си оставям парите на сляпо.

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Ако дават да е закараш на сервиз би било добре да направи диагностика а за километрите и сервизната книшка не разчитай много тук дори и каквато и да е гледай състоянието на колататук има нещо за Седичи така е името при ФИАТ http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      jenshen73 написа:
                      но не е нормално да могат толкова лесно да се мокрят тези възли
                      Едно е да газиш във вода и да пръска по двигателя, друго е да я мият с пароструика. И на мен мотоциклета ми е направен да стои на дъжда и да го карам в дъжд, но като го измих с пароструиката и беше влязло навсякъде вода. А това, че е дизел не значи, че няма да има проблем с жиците ако се намокри.

                      Коментар


                        #12
                        Отиди рано сутрин когато отварят за да си сигурен че колата е стояла цяла вечер без да е палена и пробвай тогава как ще запали.Ако уцелиш студено време още по добре.А вие само веднъж ли пробвахте да запалите.Защото след като е запалила веднъж и е поработила, при следващото палене би трябвало запали по добре. Поздрави и късмет.
                        Bravo JTD 105 '98

                        Коментар


                          #13
                          Компютъра на моето JTD е в купето!

                          Коментар


                            #14
                            jenshen73 написа:
                            Аз съм изгазвал локва дълбока до прага - ако отворя вратата и ще се наводня, но Мареата не е гаснала (1.9JTD).
                            Провери си Филтърната Кутия,че точно след едно такова газене ми беше влязла вода и намокрила Филтъра,добре че кутията в долната си част е оребрена и водата не беше продължила надолу,че..............оставах без Мареа
                            Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                            I am in love with my cars

                            Коментар


                              #15
                              Да дам малко отчет за проверките:При повторния оглед на първото палене пак се позамисли, повъртя, но си запали. След това още няколко пъти я гасихме и палихме преди и след загряване и нямаше никакви ядове - пали от оборот. Имайки предвид, че колата доста време е стояла без да е палена, това може да се приеме за допустимо.Благодаря за помощта на всички ви!

                              Коментар

                              Working...
                              X