Здравейте,Някой може ли да даде мнение дали дизел (1,3 Mjet в случая) е възможно да запали трудно - около 10-15 сек. въртене - и оправданието за това да е, че току що е била на автомивка за двигателя? Че е била на автомивка - личеше си, още имаше вода по капака на двигателя (пластмасовия), а след запалването заработи много чисто. Но чуденката ми е - дали запали трудно защото е бил омокрен двигателя или причината е друга?Мерси за всякаква информация
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене на 1.3 MultiJet ?
Collapse
X
-
кола
ти да не си решил да е купуваш тая кола за колко е дават ако е много евтино верно може да има проблем може да е малък ама като не се знае какво е ако е голям само изважданеако е мит двигатела верно може и да не запали и да трябва и ремонт в някой случай доста пари /от няколко коли опит /а иначе ако е в СОФИЯ е закарай на хубава диагностика по двигател /палене/ да си немаш проблем иначе другото се прави и се вижда имам предвит окачване иначе като двигател е хубав и с нисък разход -стига да не е пипана от не/майстори/
Коментар
-
Според МЕН при измит ДИЗЕЛОВ двигател в изрядно състояние - не би трябвало да има проблеми с паленето - то да не е бензинка да и се намокрят кабелите за свещите и да не разпределя искрата... Според МЕН ако двигателят се "затормозява" след автомивка - има проблеми в електронната част - компютър (намокрен), датчици, които не са малко (намокрени), паднал акумулатор (нормално при кола за продаване), но не е нормално да могат толкова лесно да се мокрят тези възли - нали при първият по-проливен дъжд тая кола ще те остави в някоя локва?Аз съм изгазвал локва дълбока до прага - ако отворя вратата и ще се наводня, но Мареата не е гаснала (1.9JTD).Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
След като запали си заработи абсолютно равномерно - нито пуши, нито тресе, нито да работи неравномерно. Просто колата беше минала през яка водоструйка, защото е за продан - т.е. гледам я в автокъща. Всичко под капака е пръскано яко. Иначе си има и сервизна книжка по която преди 5 хил. км си е правена профилактика.Колата не е съмнително евтина - на абсолютно нормална цена за модела е. Единствено малката подробност, че .. не е FIAT, а е Suzuki, но важното е, че е с неговия двигател - затова и питането пуснах тук Повдигам темата, защото не очаквах дизел да не може да запали защото е бил намокрен двигателя.В крайна сметка ще прибегна до вещата помощ на майстор, който да се изкаже "по-майсторски", а не да си оставям парите на сляпо.
Коментар
-
кола
Ако дават да е закараш на сервиз би било добре да направи диагностика а за километрите и сервизната книшка не разчитай много тук дори и каквато и да е гледай състоянието на колататук има нещо за Седичи така е името при ФИАТ http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat
Коментар
-
jenshen73 написа:но не е нормално да могат толкова лесно да се мокрят тези възли
Коментар
-
Отиди рано сутрин когато отварят за да си сигурен че колата е стояла цяла вечер без да е палена и пробвай тогава как ще запали.Ако уцелиш студено време още по добре.А вие само веднъж ли пробвахте да запалите.Защото след като е запалила веднъж и е поработила, при следващото палене би трябвало запали по добре. Поздрави и късмет.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
jenshen73 написа:Аз съм изгазвал локва дълбока до прага - ако отворя вратата и ще се наводня, но Мареата не е гаснала (1.9JTD).Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
Да дам малко отчет за проверките:При повторния оглед на първото палене пак се позамисли, повъртя, но си запали. След това още няколко пъти я гасихме и палихме преди и след загряване и нямаше никакви ядове - пали от оборот. Имайки предвид, че колата доста време е стояла без да е палена, това може да се приеме за допустимо.Благодаря за помощта на всички ви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар