Чувал съм, че капваш капка на палеца и с показалеца натискаш отгоре и после раздалечаваш бавно и ако маслото е хубаво започва да остава между двата пръста. Един вид го повдигаш от палеца с показалеца и трябвало да се задържа между двата пръста колкото се може по дълго време. разстоянието между двата пръста е 2-3мм.А синтетиката е много по тънка и е съвсем нормално когато имаш някакъв проблем в двигателя да се прояви след такова масло, все пак ротора на турбината плува в маслото и наистина може проблема да идва от турбината с по тънкото масло.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо вие около 1700-2000 об. на студено.
Collapse
X
-
Днес докато си ръчках из колата, свалих гофрирания въздуховод, който сменях преди 2 месеца, с чисто нов оригинален Бош. В смисъл - той е Марели, само гофрираната част е Бош. Та свалих го, и се хванах за вентилатора в турбото, и започнах да го изнасилвам във всички посоки. Радиално - около или по-малко от милиметър луфт, аксиално - никакъв ! Много го мъчих, но не - само радиален луфт под 1 мм. Беше поизцапано с масло, такова черно. Свалих, или по-точно откачих въздуховода който свързва интеркулера и смукателния колектор. Имаше тънък слой масло по вътрешната повърхност. Проверих самото ниво на маслото, за да го запомня, и да проверя наново след 2-3000 км. Маслото беше като чисто ново, което ме учуди, все пак вече е на поне 50 км. Може би старото което излях е измило хубаво, и сега все още е чисто.
Коментар
-
ogi28b написа:Днес докато си ръчках из колата, свалих гофрирания въздуховод, който сменях преди 2 месеца, с чисто нов оригинален Бош. В смисъл - той е Марели, само гофрираната част е Бош. Та свалих го, и се хванах за вентилатора в турбото, и започнах да го изнасилвам във всички посоки. Радиално - около или по-малко от милиметър луфт, аксиално - никакъв ! Много го мъчих, но не - само радиален луфт под 1 мм. Беше поизцапано с масло, такова черно. Свалих, или по-точно откачих въздуховода който свързва интеркулера и смукателния колектор. Имаше тънък слой масло по вътрешната повърхност. Проверих самото ниво на маслото, за да го запомня, и да проверя наново след 2-3000 км. Маслото беше като чисто ново, което ме учуди, все пак вече е на поне 50 км. Може би старото което излях е измило хубаво, и сега все още е чисто.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар