Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо вие около 1700-2000 об. на студено.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Чувал съм, че капваш капка на палеца и с показалеца натискаш отгоре и после раздалечаваш бавно и ако маслото е хубаво започва да остава между двата пръста. Един вид го повдигаш от палеца с показалеца и трябвало да се задържа между двата пръста колкото се може по дълго време. разстоянието между двата пръста е 2-3мм.А синтетиката е много по тънка и е съвсем нормално когато имаш някакъв проблем в двигателя да се прояви след такова масло, все пак ротора на турбината плува в маслото и наистина може проблема да идва от турбината с по тънкото масло.

    Коментар


      #17
      При мене виенето е от както взе колата преди 3 години. Смятам, че е от турбото, но засега нямам проблеми.
      Брава 1.9 ТД 100

      Коментар


        #18
        При мене виенето е от както взе колата преди 3 години. Смятам, че е от турбото, но засега нямам проблеми.
        Брава 1.9 ТД 100

        Коментар


          #19
          Благодря на всички за постовете. Все повече съм на мнение че е от маслото. Засега не е сменено, утре сутрин се надявам вече да е! chaveto - не съм чувал за този тест, но довечера ще го направя, че сега тубите с масло са в колата, а тя не е в стаята...

          Коментар


            #20
            Днес маслото беше сменено. Виенето не изчезна. Вие по същия начин. Значи маслото категорично не е виновно Явно турбината ще ражда. Оставам с добри впечатления от цитираното по-горе масло, когато колата е студена - работи по-леко двигателя.

            Коментар


              #21
              Днес докато си ръчках из колата, свалих гофрирания въздуховод, който сменях преди 2 месеца, с чисто нов оригинален Бош. В смисъл - той е Марели, само гофрираната част е Бош. Та свалих го, и се хванах за вентилатора в турбото, и започнах да го изнасилвам във всички посоки. Радиално - около или по-малко от милиметър луфт, аксиално - никакъв ! Много го мъчих, но не - само радиален луфт под 1 мм. Беше поизцапано с масло, такова черно. Свалих, или по-точно откачих въздуховода който свързва интеркулера и смукателния колектор. Имаше тънък слой масло по вътрешната повърхност. Проверих самото ниво на маслото, за да го запомня, и да проверя наново след 2-3000 км. Маслото беше като чисто ново, което ме учуди, все пак вече е на поне 50 км. Може би старото което излях е измило хубаво, и сега все още е чисто.

              Коментар


                #22
                ogi28b написа:
                Днес докато си ръчках из колата, свалих гофрирания въздуховод, който сменях преди 2 месеца, с чисто нов оригинален Бош. В смисъл - той е Марели, само гофрираната част е Бош. Та свалих го, и се хванах за вентилатора в турбото, и започнах да го изнасилвам във всички посоки. Радиално - около или по-малко от милиметър луфт, аксиално - никакъв ! Много го мъчих, но не - само радиален луфт под 1 мм. Беше поизцапано с масло, такова черно. Свалих, или по-точно откачих въздуховода който свързва интеркулера и смукателния колектор. Имаше тънък слой масло по вътрешната повърхност. Проверих самото ниво на маслото, за да го запомня, и да проверя наново след 2-3000 км. Маслото беше като чисто ново, което ме учуди, все пак вече е на поне 50 км. Може би старото което излях е измило хубаво, и сега все още е чисто.
                А забелязваш ли влошаване на динамиката след като се появи това виене?
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар

                Working...
                X