Здравейте,Имам следния проблем: колата/Ланчиа Дедра 1.9тдс/ докато достигне 70гр. пуши доста бяло и мирише на неизгоряла нафта,след което това явление изчезва. Няма наличие на въздух, тъй като съм сложил прозрачен маркуч между горивния филтър иГНП. Помпата е механична Бош. Пали без затруднение. Дайте някакви предположения за това състояние.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши,докато загрее
Collapse
X
-
Центровка на момента на впръскването.Трябва да е на 8 градуса преди ГМТ на 1-ви цилиндър за тоя двигател.Така се получава ако е под 8 градуса и дюзата пръска след ГМТ и нафтата не изгаря и колата дори не върви добре.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
И моята е същата и го прави за 2-3 секунди при сутрешно палене! Съмнявам се за "пикаещ разпръсквач" и за сега съм сипал една разфасовка от http://www.liqui-moly.de/liquimoly/p...id/e_5170.html на 20 литра нафта. Тези дни като изгоря нафтата ще пробвам тази процедура http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=87948. Иначе при мен прави така: http://vbox7.com/play:04026e02Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
Дедра SW 1.9td 160D1000
Коментар
-
specialista написа:Статичната центровка се прави с индикатор,а динамичната със сробоскоп.Все ми се струва че трябва да си провериш ангренажния ремък и дюзите.Поздрави!!!Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
Дедра SW 1.9td 160D1000
Коментар
-
geele76 написа:specialista написа:Статичната центровка се прави с индикатор,а динамичната със сробоскоп.Все ми се струва че трябва да си провериш ангренажния ремък и дюзите.Поздрави!!!
Коментар
-
specialista написа:geele76 написа:specialista написа:Статичната центровка се прави с индикатор,а динамичната със сробоскоп.Все ми се струва че трябва да си провериш ангренажния ремък и дюзите.Поздрави!!!Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
Дедра SW 1.9td 160D1000
Коментар
-
iakvvu написа:Много често при смяната на ремъците майсторите бъркат със зацепването на помпата и центровката бяга от там.Достатъчно е и един зъб да е прескочил за да се стигне до този ти проблем.
Коментар
-
Един зъб на помпата ти е около 3-4 градуса.С такава малка разлика няма да се отрази на запалването.А едва ли при теб е повече.При мен разликата беше 5 градуса(имах закъснение),тоест центровката ми беше на 3 градуса преди ГМТ.Пали идеално след това започва да пуши,губи мощност и на ниски обороти прекъсваше.И така докато достигне около 60-70 градуса.След това се пооправя,но не и така както когато всичко е наред.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Re: Пуши,докато загрее
[quote="JUNIOR"]Здравейте,Имам следния проблем: колата/Ланчиа Дедра 1.9тдс/ докато достигне 70гр. пуши доста бяло и мирише на неизгоряла нафта,след което това явление изчезва. Няма наличие на въздух, тъй като съм сложил прозрачен маркуч между горивния филтър иГНП. Помпата е механична Бош. Пали без затруднение. Ето и равносметката: 2 изгоряли подгряващи свещи/сменени и четирите/ + напълно негоден разпръсквач на дюзата на първицилиндър. Всичко 70лв.P.S. Ускорението е в пъти по-добро. Изчезна и претрисането на студен двигател.
Коментар
-
При мен пушенето изчезна след даване на авнас на помпата (на око) с около 0,5-0,7мм по посока на въртене на ремъка! Сега пали само при показване на ключа, а като е топла само като си помисля, че ще паля и тя почва да трака!!!! :D :D :DLancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
Дедра SW 1.9td 160D1000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар