Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши,докато загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пуши,докато загрее

    Здравейте,Имам следния проблем: колата/Ланчиа Дедра 1.9тдс/ докато достигне 70гр. пуши доста бяло и мирише на неизгоряла нафта,след което това явление изчезва. Няма наличие на въздух, тъй като съм сложил прозрачен маркуч между горивния филтър иГНП. Помпата е механична Бош. Пали без затруднение. Дайте някакви предположения за това състояние.Благодаря предварително.

    #2
    Центровка на момента на впръскването.Трябва да е на 8 градуса преди ГМТ на 1-ви цилиндър за тоя двигател.Така се получава ако е под 8 градуса и дюзата пръска след ГМТ и нафтата не изгаря и колата дори не върви добре.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      И моята е същата и го прави за 2-3 секунди при сутрешно палене! Съмнявам се за "пикаещ разпръсквач" и за сега съм сипал една разфасовка от http://www.liqui-moly.de/liquimoly/p...id/e_5170.html на 20 литра нафта. Тези дни като изгоря нафтата ще пробвам тази процедура http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=87948. Иначе при мен прави така: http://vbox7.com/play:04026e02
      Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
      Дедра SW 1.9td 160D1000

      Коментар


        #4
        Необходимо ли е да се сваля помпата за центровка? Или мога и сам да опитам?
        Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
        Дедра SW 1.9td 160D1000

        Коментар


          #5
          Статичната центровка се прави с индикатор,а динамичната със сробоскоп.Все ми се струва че трябва да си провериш ангренажния ремък и дюзите.Поздрави!!!

          Коментар


            #6
            specialista написа:
            Статичната центровка се прави с индикатор,а динамичната със сробоскоп.Все ми се струва че трябва да си провериш ангренажния ремък и дюзите.Поздрави!!!
            Ангренажа е на 5000 км, дюзите засега не съм ги пипал. Първо ще отида да ми нагласят центровката, както каза колегата iakvvu, а после ако не се оправи ще сменям разпръсквачи! Благодаря Ви за съветите!
            Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
            Дедра SW 1.9td 160D1000

            Коментар


              #7
              geele76 написа:
              specialista написа:
              Статичната центровка се прави с индикатор,а динамичната със сробоскоп.Все ми се струва че трябва да си провериш ангренажния ремък и дюзите.Поздрави!!!
              Ангренажа е на 5000 км, дюзите засега не съм ги пипал. Първо ще отида да ми нагласят центровката, както каза колегата iakvvu, а после ако не се оправи ще сменям разпръсквачи! Благодаря Ви за съветите!
              Няма да се учудя и именно там да излезе проблема,от смяната на тремъка :D

              Коментар


                #8
                specialista написа:
                geele76 написа:
                specialista написа:
                Статичната центровка се прави с индикатор,а динамичната със сробоскоп.Все ми се струва че трябва да си провериш ангренажния ремък и дюзите.Поздрави!!!
                Ангренажа е на 5000 км, дюзите засега не съм ги пипал. Първо ще отида да ми нагласят центровката, както каза колегата iakvvu, а после ако не се оправи ще сменям разпръсквачи! Благодаря Ви за съветите!
                Няма да се учудя и именно там да излезе проблема,от смяната на тремъка :D
                Какво имаш впредвид? Ремъка е сменян от майстор, който само с двигатели се занимава... аз бях на смяната, беляза навсякъде (за всеки случай) и сложи новия по белези (фабричните).
                Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
                Дедра SW 1.9td 160D1000

                Коментар


                  #9
                  Много често при смяната на ремъците майсторите бъркат със зацепването на помпата и центровката бяга от там.Достатъчно е и един зъб да е прескочил за да се стигне до този ти проблем.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    iakvvu написа:
                    Много често при смяната на ремъците майсторите бъркат със зацепването на помпата и центровката бяга от там.Достатъчно е и един зъб да е прескочил за да се стигне до този ти проблем.
                    Приблизително на колко градуса отклонение се явява един зъб на помпата? И няма ли да има проблем при запалването, което при мен не съществува?

                    Коментар


                      #11
                      Един зъб на помпата ти е около 3-4 градуса.С такава малка разлика няма да се отрази на запалването.А едва ли при теб е повече.При мен разликата беше 5 градуса(имах закъснение),тоест центровката ми беше на 3 градуса преди ГМТ.Пали идеално след това започва да пуши,губи мощност и на ниски обороти прекъсваше.И така докато достигне около 60-70 градуса.След това се пооправя,но не и така както когато всичко е наред.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        Re: Пуши,докато загрее

                        [quote="JUNIOR"]Здравейте,Имам следния проблем: колата/Ланчиа Дедра 1.9тдс/ докато достигне 70гр. пуши доста бяло и мирише на неизгоряла нафта,след което това явление изчезва. Няма наличие на въздух, тъй като съм сложил прозрачен маркуч между горивния филтър иГНП. Помпата е механична Бош. Пали без затруднение. Ето и равносметката: 2 изгоряли подгряващи свещи/сменени и четирите/ + напълно негоден разпръсквач на дюзата на първицилиндър. Всичко 70лв.P.S. Ускорението е в пъти по-добро. Изчезна и претрисането на студен двигател.

                        Коментар


                          #13
                          Честито! :D
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            При мен пушенето изчезна след даване на авнас на помпата (на око) с около 0,5-0,7мм по посока на въртене на ремъка! Сега пали само при показване на ключа, а като е топла само като си помисля, че ще паля и тя почва да трака!!!! :D :D :D
                            Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
                            Дедра SW 1.9td 160D1000

                            Коментар

                            Working...
                            X