Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето и трудно гасене на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето и трудно гасене на двигателя

    Здравейте колеги. Скоро се регистрирах и вече моля за помощ. Имам брава 1.9 td. Доскоро работеше като часовник и при - 20гр. в един хубав момент преди три дни ми направи следния номер. Сутринта запалих много трудно.Стигнах до работата ха да я загася и не става извадих даже ключа а тя продължи да работи. И този номер го прави на 5-6 гасения.Ходих до един маистор които отсече че е някакъв клапан на помпата. Моля помгнете.

    #2
    Re: Проблем с паленето и трудно гасене на двигателя

    bizi.emo написа:
    Здравейте колеги. Скоро се регистрирах и вече моля за помощ. Имам брава 1.9 td. Доскоро работеше като часовник и при - 20гр. в един хубав момент преди три дни ми направи следния номер. Сутринта запалих много трудно.Стигнах до работата ха да я загася и не става извадих даже ключа а тя продължи да работи. И този номер го прави на 5-6 гасения.Ходих до един маистор които отсече че е някакъв клапан на помпата. Моля помгнете.
    мда,този клапан прави тези проблеми,преди малко писах в една тема за този случай,на моя приятел бравото правеше постоянно този номер с въпросният клапан,незнам какво му правят дали го сменяват или поправят 180лв му излезна ремонта успех...

    Коментар


      #3
      Вероятно и за това трудно палиш.Без сваляне на ГНП-то нестава. Успех!!!

      Коментар


        #4
        Става става. И аз имах същия проблем.Вадя ключа и колата си работи :D НА мен ми го смениха клапана без да свалят помпата.Незнам как са бъркали и какво са правили.70 лева ми излезе ремонта и клапана!
        Тря'а напиша нещо тука, нали

        Коментар


          #5
          70лв. с ремонт на стария или нов клапан. Може ли някъкви кординати.Телефон адрес. Мерси :D

          Коментар


            #6
            Още веднъж поздрави.Момчета аз знам какво говоря.Ако всичко си е в оригиналния вид просто си е мисия невъзможна.

            Коментар


              #7
              70 лева, значи човека купи 1 клапан който НЕ Е за моя фиат, и подмени една гумичка от новия на стария клапан. Тела ще ти го пиша на лично, да не прайм реклама тук.Колега specialista, пак казвам незнам какво е правил майстора. Като отидох да видя колата, видях, че ГНП си седи на мястото, а човека ми показа клапана със скъсаната гумичка
              Тря'а напиша нещо тука, нали

              Коментар


                #8
                Няки може ли ад каже от къде може да се намери ,че аз го намирм само в Александър Ауто а там трябва да чакам 1м. за доставка.

                Коментар


                  #9
                  bizi.emo написа:
                  Няки може ли ад каже от къде може да се намери ,че аз го намирм само в Александър Ауто а там трябва да чакам 1м. за доставка.
                  пробвай тук http://www.autostar.bg/направи си справка по тел

                  Коментар


                    #10
                    GbGzTeaM написа:
                    70 лева, значи човека купи 1 клапан който НЕ Е за моя фиат, и подмени една гумичка от новия на стария клапан. Тела ще ти го пиша на лично, да не прайм реклама тук.Колега specialista, пак казвам незнам какво е правил майстора. Като отидох да видя колата, видях, че ГНП си седи на мястото, а човека ми показа клапана със скъсаната гумичка
                    Точно така колега,тук вече казваш истината че незнаеш какво е правил майстора.Той може и да не я е свалял,но това незначи че преди него някой друг не я е свалял и не е махнал всички защити за по-лесен достъп.Казвам го за последен път можеби,ако всичко си е в оригиналния вид няма как да стане на място. Поздрави!!!

                    Коментар


                      #11
                      Кофтито че наистина всичко е оригинално и не е пипано.Такаче маи няма да мина без сваляне и нов клапан.

                      Коментар


                        #12
                        Проблем с паленето и трудно гасене на двигателя

                        Да наистина не мина без сваляне но днес сутринта ха да запали и пак не ще отново падна малко въртене и после запала сякаш цилиндър по цилиндър. Какво друго може да е че ми омръзна от маистори. Сега искат да свалят дюзи и да ги мерят мерят нещо.Даите някакъв съвет.

                        Коментар


                          #13
                          Еми колега за дюзите незнам какво да ти кажа...нека компетентните се изкажат. Моя съвет е да си провериш свещите След като запали сутринта трудно, после като позагря колата пали ли я пак? Как запали?
                          Тря'а напиша нещо тука, нали

                          Коментар


                            #14
                            Проблем с паленето и трудно гасене на двигателя

                            След като запали няма проблем после пали от половиа оборот.А относно свещите са на два месеца.

                            Коментар


                              #15
                              След вчерашнато диагностика сега ми казаха че можеби бил клапан авансатора. Даите съвет дали може да е тонего защото ми омръзна да да експериментират .

                              Коментар

                              Working...
                              X