Здравеите имам следния проблем. Когато паля колата не ми светва лампата за подгряването, но по някога си подгрява и нормално но сега все по често не светва. дали може да е релето. И каде се намира то . Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с подгряващо реле ПОМОЩ
Collapse
X
-
Колеги здравеите отново. Когато закарах колата на диагностика имаше грашка в подгревната сисема защото преди това имше изгорели свещи, но вече са сменени и грешката е истрита след едно кръгче пак тествахме и нямаше такава грешка. Имаше само записана за Дебитомер и ЕГР система. Та проблема с тва подгряване се появява пак от време на време вчера при -6 неискаще да включи подггрева. Добре че си запали и така после когато я палих като тръгнах от магазина си подгря нормално. Та въпроса ми е може ли да е релето и ремонтира ли се то. Благодаря предварителноFIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"
Коментар
-
RC_MIRO написа:... Та въпроса ми е може ли да е релето и ремонтира ли се то. Благодаря предварителноRenault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Red Storm написа:Почистването на пъпките ,и въобще на контактите,става по-добре с гума за триене на молив.Така не се наранява повърхността им.Rokambol написа:Нямам подръка схемата на дизела, но по дефолт релето се управлява от ЕКУ. Не мисля, че с почистване проблема ще изчезне.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Според мен НЕ.Най-честите дефекти при свещите са:1. Прекъсва им "реотана" и спират да греят. И това не се оправя от само себе си, че ту да работят, ту не ...2. Нагряващата предна част - с течение на времето се разрушава, ама това при нови свещи да се случи, много малък шанс ...По вероятно е да няма добър контакт между свеща и захр. кабел ... ама там вече зависи какво е направил тоя дето ги е сменял ...За да разберш къде е причината за проблема, вземи една пробна лампа и я вържи към маса (или минуса на акумулатора), а другия край - към кабела дето подава ток на свещите. Даваш на контакт и гледаш дали лампата ще светне и след десетина секунди ще угасне. Ако е така, значи релето работи.Ако лампата не светне - провери дали идва сигнал към релето. Тук вече е по-добре да ползваш волтметър или диодна пробна лампа и мериш на куплунга ...Ако към свещите има напрежение - може да разбереш дали има изгоряла свещ и ако да - колко са изгорелите.За целта ти трябват токови клещи, дето могат да мерят и постоянен ток. Захапваш с клещите кабелите дето излизат от клемата на акомулатора. Спираш фарове, чистачки, парно, отопление задно стъкло и т.н. . Даваш на контакт (при студен двигател) и гледаш какво показва уреда. Ако всички свещи са здрави - ще видиш показание от 75-80А, което ще почне да намява и след около 10 сек. ще падне до към 40А ...Ако показанията са с 25% по-малко - на една свещ нагревателя е изгорял ... при 50% по малко - 2 свещи ... и т.н. ПП/ При даване на контакт - ток консумира само ЕКУ-то и помпата в резервоара ... и няколко релета на които консумацията е незначителна ... и разбире се - свещите. Общия ток за тия неща е около 2А. Другия ток го лапат свещите.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар