Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане относно веригата на маслената помпа.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    невъзможно нещата са много различни.
    тел.0897943620

    Коментар


      #17
      Шумът за който аз говоря го има при мен веднага след паленето, дори и при отрицателни температури. Веригата може да дрънчи когато е износена.

      Коментар


        #18
        може дая видиш когато свалиш картера.зада е смениш се маха картера.доколкото си спомням се маха анг.ремък колелото на коляновия вал фланеца на които седи семеринга на коляновия вал.мисля че веригата нямаше съединително звено и неможеше дасе смини само през картера.
        тел.0897943620

        Коментар


          #19
          Веригата най-вероятно се разглабя от произволно звено като се избие осичката му. На една Мазда сменяхме веригата на маслената помпа, тъй като се скъса и там беше точно така.

          Коментар


            #20
            Най вероятната причина за дрънченето е разтеглена верига.Ако някои има свалена такава верига нека да й измери параметрите/стъпка,вътр.ширина,диам.ролка/ и да видим дали не може да се намери.Трябва да се преброят и звената-колко са и дали е двуредна.На ангренажни вериги не се допуска поставянето на съединително звено.Не че нещо,но смея да твърдя,че разбирам от ролкови вериги.

            Коментар


              #21
              На 100% съм сигурен, че ще се намери от някой специализиран магазин за вериги. Няма начин само заради тези двигатели да е правена верига и зъбни колела. С едно парче верига се отива в магазина и се взима нова верига + снадки за нея. Снадките са всякакви и с тях може да опънем веригата и няма да се наложи да се сваля ангренаж..................

              Коментар


                #22
                в

                ако вземете верига и съединително звено ще стане само през картера.на алфа.мерцедес както и на руски автомобили ангренажните вериги имат токива съединителни звена.
                тел.0897943620

                Коментар


                  #23
                  Re: в

                  gal76 написа:
                  ако вземете верига и съединително звено ще стане само през картера.на алфа.мерцедес както и на руски автомобили ангренажните вериги имат токива съединителни звена.
                  Никой ли няма на идея от къде да видим снимка на въпросната помпа и веригата? Аз преди време я бях виждал на снимка, дори разглобена, но така и не мога да се сетя кога и къде съм я виждал. Аз за себе си си обяснявам така нещата...тази верига си има някакъв определен пробег, в който си е опъната и в изправност и след време се "разтяга" /не мога да си обясня как след като е метална/, и след като маслото загрее и стане много по-рядко отколкото, когато е студено в началото, самата разхлабена верига започва да се удря в стените на кутията, в която е затворена, и дрънчи...Незнам дали ако се смени само веригата ще има ефект или може би и колелата, които я въртят..., но в един сайт видях, че може да се изработят и колела и верига по поръчка със стария детайл предполагам. Но дали това ще реши проблема? Дали пък металната кутия, в която е затворена тази верига от топлината на маслото не се деформира по някакъв начин, за да се появяват вдлъбнати места, в които да закача поразхлабената верига?
                  Fiat Marea 2.4 TD

                  Коментар


                    #24
                    Веригата с помпата я има в темата от линка по-долу.Мотора е 2,0 ,но мисля ,че е със същата помпа.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26224Според мен веригата няма как да дрънчи защото се движи в един успокоител от някаква пвц сплав.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Още една интересна тема.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=18188
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #26
                        Tornado написа:
                        Веригата с помпата я има в темата от линка по-долу.Мотора е 2,0 ,но мисля ,че е със същата помпа.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26224Според мен веригата няма как да дрънчи защото се движи в един успокоител от някаква пвц сплав.
                        И според мен, но знае ли човек...Иначе тези теми съм чел на времето и даже съм писал в тях, но ти си най-добър с търсачката!И тогава се бях замислил за тази демпферна шайба, при хит-ко ми смениха някаква ролка, която така и не разбрах каква е, но от която се чуваше тракане след като се включи климатика, смениха ми и ремъка, че беше прокъсан леко, най-вероятно пистовия...След колко километра подлежи пак на смяна? Въпросната шайба има ли снимка за да погледна за какво иде реч?
                        Fiat Marea 2.4 TD

                        Коментар


                          #27
                          manot24 написа:
                          Въпросната шайба има ли снимка за да погледна за какво иде реч?
                          http://axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=30&modif=252&cat=14&subca t=152&prod=735&numenkl=1&show=1
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            Tornado написа:
                            manot24 написа:
                            Въпросната шайба има ли снимка за да погледна за какво иде реч?
                            http://axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=30&modif=252&cat=14&subca t=152&prod=735&numenkl=1&show=1
                            Със сигурност това не ми е сменяно при Христо! Значи ако се открие достъп до тази шайба може да се провери състоянието и. Кой ремък движи тази шайба?
                            Fiat Marea 2.4 TD

                            Коментар


                              #29
                              Така като гледам тази верига едвали ще може да се смени през картера без да се разглоби ангренажа.

                              Коментар


                                #30
                                manot24 написа:
                                Tornado написа:
                                manot24 написа:
                                Въпросната шайба има ли снимка за да погледна за какво иде реч?
                                http://axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=30&modif=252&cat=14&subca t=152&prod=735&numenkl=1&show=1
                                Със сигурност това не ми е сменяно при Христо! Значи ако се открие достъп до тази шайба може да се провери състоянието и. Кой ремък движи тази шайба?
                                Пистовия-външния.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X