Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно подгряването на 2,4 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно подгряването на 2,4 JTD

    Автомобилът е Мареа с горепосоченият двигател.Питането е следното:Колата пали добре,лампата на подгряването си светва,угасва след няколко секунди,но около 15-20 сек. след запалването на двигателя "реотанчето" започва да мига за около 10 секунди.Това не се случва винаги,а по мои наблюдения при температури под 3 градуса.Имам ли проблем или не?Преместена в раздел Дизели.Модераторски екип на fiat-bg.org
    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

    #2
    Има, ще трябва да сменяш свещи.

    Коментар


      #3
      Сменяй всичките най-добре

      Коментар


        #4
        Ако се скъсат какво правим ?На Алфата ми свети така от миналата зима и предполгам ,че няма да ги сменя,защото има опасност от скъсване на реотанчето,ако това стане ,ремонта от 20 лева за свещи става 200.JTD моторите преспокойно могат да палят и с всички изгорели свещи,просто се натоварва повече акумулатора.
        Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
        I am in love with my cars

        Коментар


          #5
          Явно това нещо не са го знаели конструкторите на тези двигатели, я вземи да им звъннеш да им кажеш, че имат голяма грешка и да си я оправят.

          Коментар


            #6
            chaveto написа:
            Явно това нещо не са го знаели конструкторите на тези двигатели, я вземи да им звъннеш да им кажеш, че имат голяма грешка и да си я оправят.
            Тва го разбирам като спам,ако нямаш какво да кажеш по самата тема или нещо с което да ме убедиш ,че греша,по добре си спести движението с пръстите по клавиатурата.При една добра компресия на 2,4 JTD ,мотора ще запали без нито една подгревна свещ и на -10 градуса.със подгревни свещи паленето е благоприятствано.Дизела има най-голямо количество износване - при палене.Там са краткотрайните режими на полусухо триене и тем подобни благоприятстващи износването .Подгревната свещ е сложена за да намали донякаде износването на мотора ,по време на запалване подавайки по-висока начална температура при запалване.Ако се кара с изгорели подгревни свещи по-добре си сложете акумулатор с по висок начален ток,че нормалния може да изкара и само година.В конкретния случай,колкото по дълго караме с изгоряла свещ,толкова повече тя раздува и при сваляне има вероятност от скъсване на самата свещ.Свещите трябва да се сменят в самото начало на светване на лампата и дори това не е гаранция ,че няма да се скъсат.
            Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
            I am in love with my cars

            Коментар


              #7
              Ми и аз твоят пост го разбирам като СПАМ защото не казваш нищо съществено освен някакви твои твърдения. Човека пита дали има проблем и аз му казвам ДА пък ти, че искаш да даваш наклон на к......а на някой и да си наложиш твоето мнение пред това на хората които са си блъскали главите си е твой проблем и не ме засяга.
              В конкретния случай,колкото по дълго караме с изгоряла свещ,толкова повече тя раздува и при сваляне има вероятност от скъсване на самата свещ.Свещите трябва да се сменят в самото начало на светване на лампата и дори това не е гаранция ,че няма да се скъсат.
              Това можеш ли да го докажеш

              Коментар


                #8
                chaveto написа:
                Ми и аз твоят пост го разбирам като СПАМ защото не казваш нищо съществено освен някакви твои твърдения. Човека пита дали има проблем и аз му казвам ДА пък ти, че искаш да даваш наклон на к......а на някой и да си наложиш твоето мнение пред това на хората които са си блъскали главите си е твой проблем и не ме засяга.
                В конкретния случай,колкото по дълго караме с изгоряла свещ,толкова повече тя раздува и при сваляне има вероятност от скъсване на самата свещ.Свещите трябва да се сменят в самото начало на светване на лампата и дори това не е гаранция ,че няма да се скъсат.
                Това можеш ли да го докажеш
                Идеята ми беше да предупредя колегата за евентуално скъсване,негова воля дали ще ги сменя или не,но ако ги сменя да си има в джоба още някой лев ,че недай си се скъса свеща......Не разбрах кое има нужда от доказване,че изгорялата свещ раздува или че може да се скъса.Предполагам мога да ти докажа,ако си готов да ми поемеш ремонта От теб искам да чуя проблема,че казваш само ДА.
                Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                I am in love with my cars

                Коментар


                  #9
                  Replay написа:
                  chaveto написа:
                  Явно това нещо не са го знаели конструкторите на тези двигатели, я вземи да им звъннеш да им кажеш, че имат голяма грешка и да си я оправят.
                  Тва го разбирам като спам,ако нямаш какво да кажеш по самата тема или нещо с което да ме убедиш ,че греша,по добре си спести движението с пръстите по клавиатурата.При една добра компресия на 2,4 JTD ,мотора ще запали без нито една подгревна свещ и на -10 градуса.със подгревни свещи паленето е благоприятствано.Дизела има най-голямо количество износване - при палене.Там са краткотрайните режими на полусухо триене и тем подобни благоприятстващи износването .Подгревната свещ е сложена за да намали донякаде износването на мотора ,по време на запалване подавайки по-висока начална температура при запалване.Ако се кара с изгорели подгревни свещи по-добре си сложете акумулатор с по висок начален ток,че нормалния може да изкара и само година.В конкретния случай,колкото по дълго караме с изгоряла свещ,толкова повече тя раздува и при сваляне има вероятност от скъсване на самата свещ.Свещите трябва да се сменят в самото начало на светване на лампата и дори това не е гаранция ,че няма да се скъсат.
                  Ела да те качим на Мальовица примерно на 21 януари и да трябва да си тръгваме да речем когато температурата е -22 градуса.Ще ти дам и моя акумулатор назаем
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    BO написа:
                    Replay написа:
                    chaveto написа:
                    Явно това нещо не са го знаели конструкторите на тези двигатели, я вземи да им звъннеш да им кажеш, че имат голяма грешка и да си я оправят.
                    Тва го разбирам като спам,ако нямаш какво да кажеш по самата тема или нещо с което да ме убедиш ,че греша,по добре си спести движението с пръстите по клавиатурата.При една добра компресия на 2,4 JTD ,мотора ще запали без нито една подгревна свещ и на -10 градуса.със подгревни свещи паленето е благоприятствано.Дизела има най-голямо количество износване - при палене.Там са краткотрайните режими на полусухо триене и тем подобни благоприятстващи износването .Подгревната свещ е сложена за да намали донякаде износването на мотора ,по време на запалване подавайки по-висока начална температура при запалване.Ако се кара с изгорели подгревни свещи по-добре си сложете акумулатор с по висок начален ток,че нормалния може да изкара и само година.В конкретния случай,колкото по дълго караме с изгоряла свещ,толкова повече тя раздува и при сваляне има вероятност от скъсване на самата свещ.Свещите трябва да се сменят в самото начало на светване на лампата и дори това не е гаранция ,че няма да се скъсат.
                    Ела да те качим на Мальовица примерно на 21 януари и да трябва да си тръгваме да речем когато температурата е -22 градуса.Ще ти дам и моя акумулатор назаем
                    Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                    I am in love with my cars

                    Коментар


                      #11
                      Replay написа:
                      BO написа:
                      Replay написа:
                      chaveto написа:
                      Явно това нещо не са го знаели конструкторите на тези двигатели, я вземи да им звъннеш да им кажеш, че имат голяма грешка и да си я оправят.
                      Тва го разбирам като спам,ако нямаш какво да кажеш по самата тема или нещо с което да ме убедиш ,че греша,по добре си спести движението с пръстите по клавиатурата.При една добра компресия на 2,4 JTD ,мотора ще запали без нито една подгревна свещ и на -10 градуса.със подгревни свещи паленето е благоприятствано.Дизела има най-голямо количество износване - при палене.Там са краткотрайните режими на полусухо триене и тем подобни благоприятстващи износването .Подгревната свещ е сложена за да намали донякаде износването на мотора ,по време на запалване подавайки по-висока начална температура при запалване.Ако се кара с изгорели подгревни свещи по-добре си сложете акумулатор с по висок начален ток,че нормалния може да изкара и само година.В конкретния случай,колкото по дълго караме с изгоряла свещ,толкова повече тя раздува и при сваляне има вероятност от скъсване на самата свещ.Свещите трябва да се сменят в самото начало на светване на лампата и дори това не е гаранция ,че няма да се скъсат.
                      Ела да те качим на Мальовица примерно на 21 януари и да трябва да си тръгваме да речем когато температурата е -22 градуса.Ще ти дам и моя акумулатор назаем
                      И к’во - ставаш сутрин и първата ти работа е да погледнеш температурата навън (като за целта си си поставил и термометър), а то навън е да речем -15 и си викаш - и днешния ден няма да мога да запаля - ще ходя с градския транспорт :D
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        BO написа:
                        Replay написа:
                        BO написа:
                        Replay написа:
                        chaveto написа:
                        Явно това нещо не са го знаели конструкторите на тези двигатели, я вземи да им звъннеш да им кажеш, че имат голяма грешка и да си я оправят.
                        Тва го разбирам като спам,ако нямаш какво да кажеш по самата тема или нещо с което да ме убедиш ,че греша,по добре си спести движението с пръстите по клавиатурата.При една добра компресия на 2,4 JTD ,мотора ще запали без нито една подгревна свещ и на -10 градуса.със подгревни свещи паленето е благоприятствано.Дизела има най-голямо количество износване - при палене.Там са краткотрайните режими на полусухо триене и тем подобни благоприятстващи износването .Подгревната свещ е сложена за да намали донякаде износването на мотора ,по време на запалване подавайки по-висока начална температура при запалване.Ако се кара с изгорели подгревни свещи по-добре си сложете акумулатор с по висок начален ток,че нормалния може да изкара и само година.В конкретния случай,колкото по дълго караме с изгоряла свещ,толкова повече тя раздува и при сваляне има вероятност от скъсване на самата свещ.Свещите трябва да се сменят в самото начало на светване на лампата и дори това не е гаранция ,че няма да се скъсат.
                        Ела да те качим на Мальовица примерно на 21 януари и да трябва да си тръгваме да речем когато температурата е -22 градуса.Ще ти дам и моя акумулатор назаем
                        И к’во - ставаш сутрин и първата ти работа е да погледнеш температурата навън (като за целта си си поставил и термометър), а то навън е да речем -15 и си викаш - и днешния ден няма да мога да запаля - ще ходя с градския транспорт :D
                        И ти си прав ,но до -10 е изпитано,надолу незная затова не споря ,може и при -15 да запали,мое и да се подпали Аз лично на Мальовица няма да имам нужда от твоя акумулатор,защото не са ми изгорели всички свещи.Мисля че оспамихме яко темата,идеята ми не беше да се заяждам и да показвам колко съм велик в подлалването на ЖТД,а да споделя собствения опит и да предпазя колегата от евентуално сърцебиене при скъсване на свещ.Ако модераторите преценят да почистят постовете,които са несъществени по темата.
                        Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                        I am in love with my cars

                        Коментар


                          #13
                          По принцип наистина съществува вероятност от скъсване на подгревна свещ но заради подобна вероятност едва ли ще оставя какъвто и да било проблем висящ.Всъщност всеки божи ден си изложен на риск да претърпиш ПТП в много по-голяма степан от скъсването на свещ.Или да срежеш новите си гуми по прекрасните ни пътища.Това едва ли е причина да не си караш колата, нали?
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря на всички колеги казали нещо по въпроса.Сега остава аз да реша дали да рискувам скъсване на свещ.А за минималната температура при която пали ЖТД без свещи предлагам да направим нова тема
                            I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                            Коментар


                              #15
                              За да няма елемент на риск- отиди да ти сменят свещите в сервиз.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар

                              Working...
                              X