Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Turbo JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Като ходиш за ремап, да ти погледне мапера и дебиЛомера
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      прав си колега на 2800обзагубата на мощност е осезаема и 6 дебитомера да смениш се тая трябва да се тества и да се мапне
      тунинговам си колите за удоволствие
      някои с турбо други с чип

      Коментар


        #18
        колеги благодаря ви за идеите,но най вече благодаря на "емзо"който ми даде идеята за шумоизолацията под капака,това беше причината колата ми да забива на 2800об.днес отсраних този проблем и сега колата върви много добре благодаря отново :D
        Live for speed

        Коментар


          #19
          Aаааа , ама ти си бил градски бе колега.Заповядай на някоя от срещите в Неделя от 15.00 на паркинга на Техномаркет Европа.Че само аз съм с JTD там http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50718
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            благодаря за поканата колега ще се пробвам да дойда
            Live for speed

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Ако ползваш търсачката и потърсиш за придърпване на 2700-2800 , ще намериш интересни теми, свързани с това, че има някакъв дефект в заводския софтуер, който води до тези симптоми, а не дебитомер, или разни други неща. Не че не може и те да са проблема, но голяма част от колите Браво/а ЖТД 105 го имат. Имаше го и при мен.Това което наричате "изключване" на турбото - не зависи от обороти, а зависи от налягането което е създадено, и около 1.00-1.05 бара уейст-гейт клапана разтоварва.
              Турбото разтоварва и горивото се орязва или само разтоварва турбината?!? Ако е само турбината, можем ли да си коригираме налягането малко....да го "постегнем"?!?
              Fiat Marea JTD 105 09.2000г

              Коментар


                #22
                Целта на разтоварването е турбината да не прави повече от 1,05 бара. Може да се натегне механино, ама според мен повече от 1,2 не е разумно за тази турбина.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #23
                  vsd написа:
                  Целта на разтоварването е турбината да не прави повече от 1,05 бара. Може да се натегне механино, ама според мен повече от 1,2 не е разумно за тази турбина.
                  1.1- 1.12 - е добре, въпросът е, да ли ще се пуска толкова гориво - т’ва е интересното!
                  Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                  Коментар


                    #24
                    Гориво може да се пусне и доста повече.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар

                    Working...
                    X