Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Turbo JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Turbo JTD 105

    Колеги здравейте!искам да попитам на какви обороти трябва да изклучва турбото на ЖТД 105 Браво,не съм много на ясно с дизелите,защото до сега карах бензинова кола (пунто ГТ)надявам се някоъ да ми помогне...
    Live for speed

    #2
    Re: Turbo JTD 105

    Tuni написа:
    Колеги здравейте!искам да попитам на какви обороти трябва да изклучва турбото на ЖТД 105 Браво,не съм много на ясно с дизелите,защото до сега карах бензинова кола (пунто ГТ)надявам се някоъ да ми помогне...
    Турбото се върти постоянно, няма включено/изключено. Обясни по-подробно какво имаш предвид.

    Коментар


      #3
      :D :D :D Това което те интерисува като отговор е около 4000 оборота,а може да го регулираш и на ръка този момент(но турбината не се изключва).
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        ами колата тръгва добре обаче на около 2800об. забива и става по тромава и имам чуството че турбото изклучва какъв може да е проблема?ако има такъв?
        Live for speed

        Коментар


          #5
          Проблема ти не е в турбото.Най добре отиди на диагностика.Може да е горивен филтър,дебитомер,регулатор на налягане,датчик за налягане на горивото,помпа...
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            а ще ми кажеш каде е проблема???
            Live for speed

            Коментар


              #7
              благодаря за помощта.
              Live for speed

              Коментар


                #8
                При мен това нещо се усеща когато е затапен ЕГР-клапана. Според мен обаче турбото не изключва ами просто там идва момента когато всичко си влиза в режим и затова го усещам като забиване. При затапен ЕГР налягането в ниските обороти е по високо от това което трябва да бъде и затова така си го обяснявам. Отделно при повечето нали си има нещо като фабричен дефект при тези обороти и това също създава усещането, че след тези обороти спира да набира.

                Коментар


                  #9
                  iakvvu написа:
                  Проблема ти не е в турбото.Най добре отиди на диагностика.Може да е горивен филтър,дебитомер,регулатор на налягане,датчик за налягане на горивото,помпа...
                  дори и кората на предния капак.... ако щипките са изпадали, запушва основния въздуховод точно около 3000рпм
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря за допълнението! :D
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      Това което мога да добавя от личният ми опит със същият мотор,но качен на Алфа 145 е свързано със абсолютно същият ефект,както е описан от колега създал темата.При мен нещата се оправиха от дебитомера и го открих съвсем случайно,защото смяната на MAF-a не беше планувана,а от любопитството ми.Дори и на диагностика не бях ходил.Разликата веднага се усети.Все пак се въздържам от някакво окончателно становище тъй като не аз карам колата за да съм на 100 % сигурен че се държи както Алфата ми.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        Ако ползваш търсачката и потърсиш за придърпване на 2700-2800 , ще намериш интересни теми, свързани с това, че има някакъв дефект в заводския софтуер, който води до тези симптоми, а не дебитомер, или разни други неща. Не че не може и те да са проблема, но голяма част от колите Браво/а ЖТД 105 го имат. Имаше го и при мен.Това което наричате "изключване" на турбото - не зависи от обороти, а зависи от налягането което е създадено, и около 1.00-1.05 бара уейст-гейт клапана разтоварва.

                        Коментар


                          #13
                          От чисто любопитство искам да попитам: Този дефект в софта на Браво/а как се появява? До колкото мога да си обесня някой неща,не трябва ли този ефект да си съществува още при създаването на колата(щом е фабричен) и той пермамнентно да се появява при достигане на въпросните обороти?
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Aз и с 3те сток версии на Браво, не усетих никаква турбо дупка.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Същото е и при мен на 2800 об. осезаемо се осеща "загуба на мощността", което супер много дразни, защото като я изрежа на 3 та до 4000об. и включа 4-та оборотите падат точно там някаде и хлъъъц, когато ти трябва. Още не съм ходил на ремап, но ако го направя ще се реши ли проблема?
                              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                              Коментар

                              Working...
                              X