Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с JTD105

    колеги ... имам странен проблем с колата си ... снощи тръгнах малко на разходка в околността и както и да е ... та карам си аз на 5-та предавка с 110км/ч., настигам едно такси и решавам да го изпреваря ... слагам 4-та и натиснах педала гаста до доло ( и както се очакваше колата започна да набира ) но в един прекрасен момент вече почти бях изпреварил таксито нещо направи БУМ отпреде от кам двигателя ... и колата заби муцуната все едно сам настъпил спирачката ... и пак започна да набира (това го направи на около 140км/ч с около 4000-4500 оборота ... незабелязах точно колко ... днес тръгнах пак да я пробвам и пак същото ... брави Бум забива моцуната след което пак започва да набира .... което е отвратително дразнещо ... Моля колегите които имат някакъв подобен проблем да помагат !
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    Колега аз имам подобен проблем само че с един трактор КЛАС прави абсолютно саштото само че при него се оказа платката която оправлява горивната система. Закараия на диагностика ако имаш време, може да покаже нещо.
    FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
    Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

    Коментар


      #3
      И после защо на дизелистите ни викат трактористи...
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #4
        :D
        FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
        Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

        Коментар


          #5
          Какво значи БУМ ? Гърмеж ли се чува ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            точно гърмеж ..... все едно се гърми пиратка .... ама не се чува от задната страна от към ауспуха а отпреде към двигателя
            AUDI 1.8 20V TURBO
            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              Закачай я да видиш, какво е записала, огледай и въздуховодите.Друго не знам, дори не мога да си го представя как ще гърми.Да не си сложил АГУ
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                xaxa много смешно колега ...
                AUDI 1.8 20V TURBO
                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  И на мен ми се случи веднъж нещо подобно, точно при ускорение. Имам обаче прокъсване на входящия въздуховод...точно преди всмукателния колектор. Невидях да светка някаква лампа. Причината е неясна!emzo, когато за първи път датчика на коляновия вал "показа", че е пътник какво беше усещането? Не казвам, че това е причината...питам, а и да дам насока за разсъждения!
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #10
                    Тогава колата гаснеше, усещането си е направо стряскащо.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      И при мен се е случвало веднъж. На трета с климатик я изцедих бая и по едно време рече дум и все едно я дръпна назад за четвърт секунда някой. Нямаше записани грешки след това.

                      Коментар


                        #12
                        ммдаааа ..... и при мен е същото ... самоче не ми се случи вендъж ... а всеки път когато вкарам колата в обороти на 3-та и 4-та .... (след 4000)
                        AUDI 1.8 20V TURBO
                        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          ivan_dice написа:
                          ммдаааа ..... и при мен е същото ... самоче не ми се случи вендъж ... а всеки път когато вкарам колата в обороти на 3-та и 4-та .... (след 4000)
                          Кофти... при мен не се е случвало от тогава (август), а си я изрязвам понякога.

                          Коментар


                            #14
                            ivan_dice написа:
                            ммдаааа ..... и при мен е същото ... самоче не ми се случи вендъж ... а всеки път когато вкарам колата в обороти на 3-та и 4-та .... (след 4000)
                            Малко встрани от основната тема, но в общия случай - колата дърпа по-добре на следващата предавка, отколкото на предишната и над 4000 оборота, според графиката на въртящия момент. При мен никога не се е случвало нещо подобно, а от време на време и аз правя такива екстремни ускорения, но ей така за протокола, не и на път.

                            Коментар


                              #15
                              знам че не е като 2.0 20V и не я ръчкам до 7300 оборота , не я вкарвам в червено .... но такова пукане ми е много странно .... при условие че на моя газда пунтото се истрелва като стрела и няма никакви такива проблеми при изцеждането на двигателя (до границата в която оборотите не се покачват и двигателя врие та се къса) .... НЯМА НИКАКВО ПУКАНЕ ... ГЪРМЕНЕ и тен подобни ...
                              AUDI 1.8 20V TURBO
                              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X