Здравейте,колата е Ланча Дедра 1.9TDS. Има теч на масло от единия от маркучите към масления радиатор. Въпросния маркуч е сменян, но при смяната използвахме накрайниците на стария маркуч. След време забелязах, че маркуча пак е омаслен, но не ми се стори нещо сериозно. Вчера забелязах, че след каране с около 3000 оборота "омасляването" преминава в капене. След като спрях, на асфалта се образува петно с размери колкото 3 монети от един лев. Тъй като карам колата повече в града и с не много високи обороти досега не бях забелязвал подобно нещо, пък и за около 3000 км не ми се е налагало да доливам масло. Предполагам, че теча е от съединението (резбата) на маркуча с радиатора и се увеличава при каране с по-високи обороти, съответно по-висока температура на маслото, когато се налага охлаждането му (някъде бях чел, че има и термостат за маслото, но не съм сигурен в това).След четене по форумите, разбрах, че трябва да си проверя състоянието на маркуча за картерните газове, днес ще направя това.Въпросът ми е има ли начин да се уплътни тази резба, с нещо като тефлонова лента както при водопроводните съединения или трябва да търся нов радиатор + маркуч.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч от маркуча към масления радиатор -решен!
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар