Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от маркуча към масления радиатор -решен!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч от маркуча към масления радиатор -решен!

    Здравейте,колата е Ланча Дедра 1.9TDS. Има теч на масло от единия от маркучите към масления радиатор. Въпросния маркуч е сменян, но при смяната използвахме накрайниците на стария маркуч. След време забелязах, че маркуча пак е омаслен, но не ми се стори нещо сериозно. Вчера забелязах, че след каране с около 3000 оборота "омасляването" преминава в капене. След като спрях, на асфалта се образува петно с размери колкото 3 монети от един лев. Тъй като карам колата повече в града и с не много високи обороти досега не бях забелязвал подобно нещо, пък и за около 3000 км не ми се е налагало да доливам масло. Предполагам, че теча е от съединението (резбата) на маркуча с радиатора и се увеличава при каране с по-високи обороти, съответно по-висока температура на маслото, когато се налага охлаждането му (някъде бях чел, че има и термостат за маслото, но не съм сигурен в това).След четене по форумите, разбрах, че трябва да си проверя състоянието на маркуча за картерните газове, днес ще направя това.Въпросът ми е има ли начин да се уплътни тази резба, с нещо като тефлонова лента както при водопроводните съединения или трябва да търся нов радиатор + маркуч.

    #2
    Ако тече от резбата тефлонова лента ще свърши работа.

    Коментар


      #3
      Благодаря. Точно от резбата тече и днес се потвърди предположението ми -- при каране с до 2500 оборота и температура на маслото 70 градуса няма теч.

      Коментар


        #4
        Тефлоновата лента наистина върши работа.Ако някой има подобен проблем -- лентата се навива само около щуцера, не се слага на самата резба, тъй като щуцера е на конус.

        Коментар

        Working...
        X