Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно виене от динамото Браво ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно виене от динамото Браво ТД

    Здравейте колеги.Колата ми е Браво 1.9 ТД и след като я вкарах в бокса заради странното виене което имаше (мислихме че е от някоя ролка на ремъка) оказа се,че е от шайбата на динамото.Питах няколко човека секи ми казва различно ..един ми казва да сменя само лагерите в ролката,дуг ми казва 100 лв. за нова ролка.Ако някой е имал съштия проблем споделете една идея за да си оправя фиата.Търсих в нета но неможах да намеря такива ролки или шайби нз как се водят.
    каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

    #2
    Re: Странно виене от динамото Браво ТД

    coko_boko написа:
    Здравейте колеги.Колата ми е Браво 1.9 ТД и след като я вкарах в бокса заради странното виене което имаше (мислихме че е от някоя ролка на ремъка) оказа се,че е от шайбата на динамото.Питах няколко човека секи ми казва различно ..един ми казва да сменя само лагерите в ролката,дуг ми казва 100 лв. за нова ролка.Ако някой е имал съштия проблем споделете една идея за да си оправя фиата.Търсих в нета но неможах да намеря такива ролки или шайби нз как се водят.
    Няма как да смениш само лагера в ролката на алтернатора, то просто е неделима част. Води се шайба алтернатор и се сменя цялата шайба. Бая работа е...

    Коментар


      #3
      Колега моята кола е БРАВА1,9ЖТД.Купих колата със такова виене,но не го бях открил.Скоро въпросната шайба се счупи,и я смених.Значи лагера на шайбата е иглен с пласмасов сепаратор.Шайбата се развива със специален ключ.За работа ми взеха 40лв.,а шайбата за 120лв.За да сменят шайбата я вдигнаха на подемник,свалиха дясната гума и подкалника.След това не знам как са процедирали защото не бях там.
      Fiat Brava 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Аз да питам и тук , освен тази шайба има ли други лагери по генератора , които да се сменят (или като го сваля да гледам и да сменям наред , щот ваденето е доста педер***ко) Някъде из форума (мисля че в темата на Airfan) видях , два лагера които някойси (извинявам се за израза) беше сменил , и друг колега (мисля че Tornado) му беше казал , че е по-добре и двата да са с пластмасова "подложка" (или там както се нарича) за да не влизат боклуци. Изчетох целия форум и ми писна от мойта кола вече , първо си мислех че вие турбо (както беше писала една колежка в някаква тема отпреди 2 години) - тогава се оказа , че вие ролка на ангренажа (НЕ КУПУВАЙТЕ ЧАСТИ ОТ "ЕВРО 07")После ми скъса пистов ремък - майстора каза , че е от обтяжната ролка - смених я ~ 35 лв. за ролка + 26 лв за ремък (който не е по размер 1803 му бяха дали пак от ЕВРО 07 - уж бил по каталог) след 1,5 моточаса новия ремък замина .Айде ново 20 - обтяжен механизъм - ~ 65 лв. с ролка (щот само механизма не дават) + пак ремък за 28 лв тоз път щот друга марка - пак 1803 - (незнам от кой магазин ама майстора щях да го убия този път) - като се намокри малко и голямо свирене голямо нещо , ама в аптеката има ТАЛК - изкара - 2 месеца демек около 2000 к.м. и пак скъса ремъка - отивам при майстора и бой по глвата , а той вика аз к’во съм виновен - резултата = ролка и ремък за негова сметка и смяна на майстора. МЕЖДО ДРУГОТО КУПИХ РЕМЪК 1795 - еми голямо напъване го напъваха в сервиза и вика че не влаза (сложих си един който имах под ръка - 1838 от Мареа и газ - направо се учудих от обтегача , че стана :D ) отидох в магазина дето си купих този 1795 и го смених за 1805 - сам си го смених и си влезе като удома сиИ сега вчера - новия ремък пак скъсан (ама аз съм тъп и упорит) - та понеже виенето пак се появи си мисля дали не е от генератора , и затова сега него ще захващам . Вече при ник’ви майстори няма да ходя и почвам сам да си правя колата (в началото ме беше страх щот всеки вика "УУУ ТУЙ Е COMMON RAIL , НЕ ТИ РИТМОТО ИЛИ УНОТО ДЕТО ГИ ПРАВЕШЕ САМ , ТО ТУЙ Е СЛОЖНО" е кое му е сложното то тука във форума всичко си пише)Айде весело посрещане на НОВАТА ГОДИНА , и се извинявам на автора , че му оспамих темата
        '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



        Коментар


          #5
          лагер 68лв. (същия като оригиналниа, made in japan) ремонт 15лв. Ето това е когато шефа на магазина ти кара също JTD, а техника е луд фен на BMW. Да са живи и здрави , искам да има повече такива хора.

          Коментар


            #6
            tboneodd , при теб сте сменили само лагера и сте сложили нов на старата шайба или това е цена за нова шайба ??? Извинявам се за тъпия въпрос ама не знам каква е тази шайба (видях я само на снимка в каталога на axm-auto) , като разглобя ще я разгледам по-подробно ???
            '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



            Коментар


              #7
              PeacemakeR написа:
              1803 пак 18031795 1805
              Точният размер на ремъка за Фиат Браво/а с оригинален компресор, произведени преди февруари 1999-та, двигател 1370829, е 1778 мм След февруари 1999-та и след двигател 1370829 влиза компресор с нова, по-голяма шайба на компресора, и съответно ремъкът е сменен от 1795 мм-ов. 1803, и 1805 със сигурност не са точни размери.

              Коментар


                #8
                Адаш (демек Оги) , сега съм си взел вече 1795 , просто споделях "майсторИНа" к’ви ги беше свършил , понеже отивам и казвам "На колата и има това и това , виж колко струва и я прави" чак като се набутах почнах да ровя, да гледам и реших САМ да си правя аФтомобилчето.
                '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                Коментар


                  #9
                  @ PeacemakeR имаш моя съвет

                  Коментар


                    #10
                    О.К. мерси УП
                    '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                    Коментар

                    Working...
                    X