Така принципа на работа ми се изясни някой ще ми каже ли обаче ако се окъси датчика, (искам подгрева да работи постоянно) но тук като чета оставам с впечетление, че има някакво реле за време което изключва подгрева. Така ли е или подгрева изключва при затопляне на датчика над пусковата му температура? Колеги ще се радвам на бързи съвети от ваша страна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане относно подгрева на горивния филтър на Типо 1.9ТД
Collapse
X
-
Няма реле за време.Подгрева работи, докато температурата не се вдигне над нивото на сработване на датчика.Тази температура е малко под 0 градуса.Имай предвид обаче, че релето за реотана се управлява през контрола за зареждане на алтернатора - лампата на таблото.Накратко - подгрева на филтъра тръгва само при запален автомобил, тоест угаснала лампа на таблото за неизправност в алтернатора.Можеш да погледнеш и тази тема: Кабели на горивния филтърI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Реклама
Collapse
Коментар