Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане относно подгрева на горивния филтър на Типо 1.9ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане относно подгрева на горивния филтър на Типо 1.9ТД

    Така принципа на работа ми се изясни някой ще ми каже ли обаче ако се окъси датчика, (искам подгрева да работи постоянно) но тук като чета оставам с впечетление, че има някакво реле за време което изключва подгрева. Така ли е или подгрева изключва при затопляне на датчика над пусковата му температура? Колеги ще се радвам на бързи съвети от ваша страна.

    #2
    Няма реле за време.Подгрева работи, докато температурата не се вдигне над нивото на сработване на датчика.Тази температура е малко под 0 градуса.Имай предвид обаче, че релето за реотана се управлява през контрола за зареждане на алтернатора - лампата на таблото.Накратко - подгрева на филтъра тръгва само при запален автомобил, тоест угаснала лампа на таблото за неизправност в алтернатора.Можеш да погледнеш и тази тема: Кабели на горивния филтър
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Благодаря за отговора колега. Всичко е ясно по окабеляването вече. Остана само още нещо което ми е любопитно.Имаш ли идея колко е мощноста на този нагревател? Или ако си мерил, какво му е съпротивлението?

      Коментар


        #4
        Ами ти защо не погледна линка, който съм ти дал в предишния ми пост?Ако го беше направил, щеше да намериш отговора на стр.4 от темата...
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар

        Working...
        X