Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблеми с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: проблеми с паленето

    yovo написа:
    Днес сутринта след 15 мин. въртене акумолатора отказа.Дръпнахме я и запали,след което я закарах в динекспрес за диагностика-там се съмняваха в стартера.След диагностиката се установи ,че стартера работи нормално и съмненията бяха за акумоларора.Идвам от замерване на електролити и всичко с акумолатора е наред,само има една малка консумация от 0,50а .Така и си остава моя проблем с паленето.
    Колега ВСИЧКИ свещи ли смени?Смисъл лятото поради ред причини тръгнах да сменям свещите, но смених само 2.Сега като взе да застудява и много трудно палеше фиата.Сложих си старите 2 свещи и работата "заспа"!
    Тря'а напиша нещо тука, нали

    Коментар


      #17
      По темата...

      Имал съм подобен проблем с предишна дизелова кола и докато четях темата ми хрумнаха въпросите дали само като е студена не пали и дали когато въртиш стартера от ауспуха излиза дим? За дизелов мотор дори и стар, влезе ли гориво в камерата от самото налягане няма как да не се възпламени, дори и да не е от първия оборот. При минусови темперетури дизела става гъст и може да замръзне, но трябва да е под -15-20градуса. Но това едва ли е причина в случая, защото до сега тази зима не е имало такива отрицателни температури. Макар че при -5 съм виждал в туба от минерална вода с два литра дизел вътре да плува лед.
      Fiat Marea 2.4 TD

      Коментар


        #18
        Имам чуството че не ме приемате на сериозно.Рискуваш да дадеш още много пари за акомулатори,срартери и т.н. но колата няма да запали.Залагам твърдо на липса или по-скоро недостатъчно налягане в рейката.Причини много( е не чак безкрайно много). Успех!!!

        Коментар


          #19
          chaveto написа:
          До колкото знам когато се достигне дадено налягане в рейла тогава пали. Не е лошо да отидеш на диагностика.
          Още един глас за ниско налягане в рейла

          Коментар


            #20
            Както казаха колегите спри я в надолнище и подгрей два пъти. Иначе най-вероятно е да ти пада налягането в рейла, в повечето случай е така. Успех.

            Коментар


              #21
              bobitur написа:
              Както казаха колегите спри я в надолнище и подгрей два пъти. Иначе най-вероятно е да ти пада налягането в рейла, в повечето случай е така. Успех.
              И ако е налягането в рейла,какво трябва да направя?Как се поправя и скъпо ли е най-вече?
              Fiat Stilo 1.9 jtd

              Коментар


                #22
                Re: проблеми с паленето

                GbGzTeaM написа:
                yovo написа:
                Днес сутринта след 15 мин. въртене акумолатора отказа.Дръпнахме я и запали,след което я закарах в динекспрес за диагностика-там се съмняваха в стартера.След диагностиката се установи ,че стартера работи нормално и съмненията бяха за акумоларора.Идвам от замерване на електролити и всичко с акумолатора е наред,само има една малка консумация от 0,50а .Така и си остава моя проблем с паленето.
                Колега ВСИЧКИ свещи ли смени?Смисъл лятото поради ред причини тръгнах да сменям свещите, но смених само 2.Сега като взе да застудява и много трудно палеше фиата.Сложих си старите 2 свещи и работата "заспа"!
                Да колега смених ги и четирите свещи
                Fiat Stilo 1.9 jtd

                Коментар


                  #23
                  Re: проблеми с паленето

                  yovo написа:
                  GbGzTeaM написа:
                  yovo написа:
                  Днес сутринта след 15 мин. въртене акумолатора отказа.Дръпнахме я и запали,след което я закарах в динекспрес за диагностика-там се съмняваха в стартера.След диагностиката се установи ,че стартера работи нормално и съмненията бяха за акумоларора.Идвам от замерване на електролити и всичко с акумолатора е наред,само има една малка консумация от 0,50а .Така и си остава моя проблем с паленето.
                  Колега ВСИЧКИ свещи ли смени?Смисъл лятото поради ред причини тръгнах да сменям свещите, но смених само 2.Сега като взе да застудява и много трудно палеше фиата.Сложих си старите 2 свещи и работата "заспа"!
                  Да колега смених ги и четирите свещи
                  Здравейте,значи при диагностиката ми казаха ,че е възможно да е от акумолатора-55 а/h бил малък.Купих нов и сега пали ,но след около 7-8 секунди въртене,но поне пали вече.Благодаря за мненията на всички.
                  Fiat Stilo 1.9 jtd

                  Коментар


                    #24
                    И моето мнение е, че проблема в паленето в случая не е в батерията - виж какво ти е казал specialista.По принцип капацитета е малък за дизелов автомобил, въпреки, че не по-малък е стартовия ток.И последно за акумулатора, въпреки че не от там ти идва проблема - 0,5А е прекалено голяма консумация на празен ход.Като я мерихте сигурен ли си, че не светеше нито една лампа в купето и нямаше никакъв включен консуматор?Музиката? Беше ли симулирал затворен капак на двигателя с натискането на изключвателя на алармата?
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #25
                      bobitur написа:
                      Както казаха колегите спри я в надолнище и подгрей два пъти. Иначе най-вероятно е да ти пада налягането в рейла, в повечето случай е така. Успех.
                      Защо трябва да се спре на надолнище ?
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #26
                        Esper написа:
                        И моето мнение е, че проблема в паленето в случая не е в батерията - виж какво ти е казал specialista.По принцип капацитета е малък за дизелов автомобил, въпреки, че не по-малък е стартовия ток.И последно за акумулатора, въпреки че не от там ти идва проблема - 0,5А е прекалено голяма консумация на празен ход.Като я мерихте сигурен ли си, че не светеше нито една лампа в купето и нямаше никакъв включен консуматор?Музиката? Беше ли симулирал затворен капак на двигателя с натискането на изключвателя на алармата?
                        Значи при запалване,макар че свещите са нови дава грешка.След измерването им една по една се оказа,че са в ред.Това ни води до мисълта ,че може би релето понякога не пуска ток към свещите!!!!Как иначе един ден пали от раз а на другият трудно ?
                        Fiat Stilo 1.9 jtd

                        Коментар


                          #27
                          vgeorgiev написа:
                          bobitur написа:
                          Както казаха колегите спри я в надолнище и подгрей два пъти. Иначе най-вероятно е да ти пада налягането в рейла, в повечето случай е така. Успех.
                          Защо трябва да се спре на надолнище ?
                          понякога дизелови автомобили с проблем връщат гривото в резервоара ако са спрени в баир нагоре,нафтата се връща в резервоара ако не му работи или няма клапа за да не връща горивото...Тоест при палене не стига гориво до двигателя,а ако го спреш "надолу" се избягва този ефект
                          ex.Мареа ТД100

                          Коментар


                            #28
                            paralesa написа:
                            vgeorgiev написа:
                            bobitur написа:
                            Както казаха колегите спри я в надолнище и подгрей два пъти. Иначе най-вероятно е да ти пада налягането в рейла, в повечето случай е така. Успех.
                            Защо трябва да се спре на надолнище ?
                            понякога дизелови автомобили с проблем връщат гривото в резервоара ако са спрени в баир нагоре,нафтата се връща в резервоара ако не му работи или няма клапа за да не връща горивото...Тоест при палене не стига гориво до двигателя,а ако го спреш "надолу" се избягва този ефект
                            JTD двигателят се самообезвъздушава автоматично, дадеш ли на контакт и задържиш, то в рамките на 5-6 секунди се е самообезвъздушил. Понякога за сигурност може да се даде на контакт и изчака за по 4-5 секунди няколко пъти, така че това с нестигане на гориво до двигателя е несериозно.

                            Коментар


                              #29
                              Esper написа:
                              И последно за акумулатора, въпреки че не от там ти идва проблема - 0,5А е прекалено голяма консумация на празен ход.
                              Нещо има грешка при измерването. Тока трябва да е по-голям от 0.5А ... Консуматори са няколко:- ЕКУ-то ... 6 вата не му стигат ... само процесора дето е в него консумира повече ...- ако има АБС - и там компа за АБС си иска неговото ...- в началото за няколко секунди и помпата в резервоара върти .. Мерил съм тока при включен само на контакт и тока е около 2А ... мерено с токови клещи за пост.ток като захапеш кабелите напрво до клемата на акумулатора...ПП/ Ако говорите за ток при изключен контакт - тогава 0.5А ми се вижда много ...
                              Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                              Коментар


                                #30
                                yovo написа:
                                Esper написа:
                                И моето мнение е, че проблема в паленето в случая не е в батерията - виж какво ти е казал specialista.По принцип капацитета е малък за дизелов автомобил, въпреки, че не по-малък е стартовия ток.И последно за акумулатора, въпреки че не от там ти идва проблема - 0,5А е прекалено голяма консумация на празен ход.Като я мерихте сигурен ли си, че не светеше нито една лампа в купето и нямаше никакъв включен консуматор?Музиката? Беше ли симулирал затворен капак на двигателя с натискането на изключвателя на алармата?
                                Значи при запалване,макар че свещите са нови дава грешка.След измерването им една по една се оказа,че са в ред.Това ни води до мисълта ,че може би релето понякога не пуска ток към свещите!!!!Как иначе един ден пали от раз а на другият трудно ?
                                Заеби ги тия свещи бе, 5 човека ти казаха, че JTD пали и на минус 5 без свещи... Аман или четете или ходете по майстори да ви порят портфейлите.
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X