Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблеми с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Skip_01 написа:
    Esper написа:
    И последно за акумулатора, въпреки че не от там ти идва проблема - 0,5А е прекалено голяма консумация на празен ход.
    Нещо има грешка при измерването. Тока трябва да е по-голям от 0.5А ... Консуматори са няколко:- ЕКУ-то ... 6 вата не му стигат ... само процесора дето е в него консумира повече ...- ако има АБС - и там компа за АБС си иска неговото ...- в началото за няколко секунди и помпата в резервоара върти .. Мерил съм тока при включен само на контакт и тока е около 2А ... мерено с токови клещи за пост.ток като захапеш кабелите напрво до клемата на акумулатора...ПП/ Ако говорите за ток при изключен контакт - тогава 0.5А ми се вижда много ...
    Имах предвид, че 0,5А е много при изключен контакт, затворени врати, изгасени лампи, етц...Май кофти съм се изразил.На контакт е ясно, че пак няма как да е толкова.С пъти повече е
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар

    Working...
    X