Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблеми с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблеми с паленето

    Здравейте,преди около 2 седмици смених подгряващите свещи понеже светеше лампата за грешка.Купих френски като след смяната им лампата изгасна,но колата сутрин пали много много трудно.По трудно от преди а пак лампата не показва грешка.От какво може да е това?????
    Fiat Stilo 1.9 jtd

    #2
    Re: проблеми с паленето

    yovo написа:
    Здравейте,преди около 2 седмици смених подгряващите свещи понеже светеше лампата за грешка.Купих френски като след смяната им лампата изгасна,но колата сутрин пали много много трудно.По трудно от преди а пак лампата не показва грешка.От какво може да е това?????
    Става въпрос за фиат стило 1.9jtd
    Fiat Stilo 1.9 jtd

    Коментар


      #3
      Re: проблеми с паленето

      yovo написа:
      Здравейте,преди около 2 седмици смених подгряващите свещи понеже светеше лампата за грешка.Купих френски като след смяната им лампата изгасна,но колата сутрин пали много много трудно.По трудно от преди а пак лампата не показва грешка.От какво може да е това?????
      колега виж първо горивен филтър-на какви километри е и дали е с подгряване.Но имай в предвид ,че коман реалите не палят на четвърт!!!

      Коментар


        #4
        Re: проблеми с паленето

        yovo написа:
        yovo написа:
        Здравейте,преди около 2 седмици смених подгряващите свещи понеже светеше лампата за грешка.Купих френски като след смяната им лампата изгасна,но колата сутрин пали много много трудно.По трудно от преди а пак лампата не показва грешка.От какво може да е това?????
        Става въпрос за фиат стило 1.9jtd
        предполагам изчакваш да изгаснат реотаните. ако искаш утре сутринта я остави на леко нанадолнище и опитай 2 пъти да подгрееш и кажи какъв е ефекта.поздрави!
        FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

        Коментар


          #5
          Re: проблеми с паленето

          yovo написа:
          yovo написа:
          Здравейте,преди около 2 седмици смених подгряващите свещи понеже светеше лампата за грешка.Купих френски като след смяната им лампата изгасна,но колата сутрин пали много много трудно.По трудно от преди а пак лампата не показва грешка.От какво може да е това?????
          Става въпрос за фиат стило 1.9jtd
          Значи филтъра е нов ,и да чакам да изгасне даже повече от необходимото>
          Fiat Stilo 1.9 jtd

          Коментар


            #6
            До колкото знам когато се достигне дадено налягане в рейла тогава пали. Не е лошо да отидеш на диагностика.

            Коментар


              #7
              Започват ти проблемите приятелю.Колегата ти каза за диагностика,само дето като запали ведниж после си пали и като я закараш е възможно и да няма греки или да не бъдат свързани с проблема.Като начало разбери помпата в резервоара дали тръгва.За другото няма какво да направиш трябва да се следят параметри.Ако има от къде да вземеш за проба смени регулатора на налягането.Успех!!!

              Коментар


                #8
                specialista написа:
                Започват ти проблемите приятелю.Колегата ти каза за диагностика,само дето като запали ведниж после си пали и като я закараш е възможно и да няма греки или да не бъдат свързани с проблема.Като начало разбери помпата в резервоара дали тръгва.За другото няма какво да направиш трябва да се следят параметри.Ако има от къде да вземеш за проба смени регулатора на налягането.Успех!!!
                значи днес пак се появи грешка и лампата за паленето светна отново,направо ужас
                Fiat Stilo 1.9 jtd

                Коментар


                  #9
                  Отивай на диагностика.От личен опит ти казвам,че ако с колата всичко е ОК дори и без подгряване пали веднага при ниски температури.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    СЛужебният бус пали суупер трудно, от първия път - никога, от втория - а-ха да запали, и вече на третия пали след 3-4 секудни въртене. Не е common rail, но според едни специалисти, проблемът бил в свещите. Кво да им обяснявам, че и топъл пали трудно... Сменили 2 свещи, и уж всичко е ок. Качвам се, тръгвам да паля, и просто паднах от смях, като въртях 10 секунди безуспешно. Та свещите определено нямат никакво значение за паленето на ЖТД при текущите температури. И да - работят доста дълго време след като изгасне контролната им лампа на таблото. Поне моите.

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      СЛужебният бус пали суупер трудно, от първия път - никога, от втория - а-ха да запали, и вече на третия пали след 3-4 секудни въртене. Не е common rail, но според едни специалисти, проблемът бил в свещите. Кво да им обяснявам, че и топъл пали трудно... Сменили 2 свещи, и уж всичко е ок. Качвам се, тръгвам да паля, и просто паднах от смях, като въртях 10 секунди безуспешно. Та свещите определено нямат никакво значение за паленето на ЖТД при текущите температури. И да - работят доста дълго време след като изгасне контролната им лампа на таблото. Поне моите.
                      Моя пък служебен бус Пежо Боксер 2.8 ХДИ естествено Комън-рейл винаги пали от първия оборот на коляновия вал,независимо студен или топъл.Как са го направили Талянците тоз мотор ми е много чудно .А той даже няма подгревни свещи,няма отвори в главата за подгревни свещи,няма кабели релета и прочие.Използват обаче една друга хитринка наместо подгревни свещи,която аз лично видях като подгрев да се включва на таблото само една много студена утрин за около 5-7 секунди.Смело мога да заявя,че на турбодизел с директно впръскване,ако освен не е пред разпад до -10градуса си пали без подгреви.Преди когато работех в Лукойл карах към транспорта там един Икарус .Сутрин когато бях първа смяна в 04.00 часа,ако беше много голям кочан само си върти без никакъв нишан да припали въобще.Така съм го въртял на стартер около половин час естествено с почивки от около минута-две и понякога запалва,но ме научиха едни колеги от коя лаборатория да отида да си взема чист етер и като пръснех малко със спринцовката във всмукателния колектор палеше много лесно.Тези Икарусови мотори нямат фабрично подгревни свещи,но имат нещо като малко резервоарче в което да се съхранява етер при екстремно палене при много ниски температури.
                      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                      Коментар


                        #12
                        Не знам как точно работят при Jtd-то свещите, но аз лятото когато съм мерил моите забелязах, че на контакт не греят и след завъртането на стартер почват да греят и така в продължение на около 30сек. след самото запалване. Даже бях решил да си вържа някаква индикация да виждам кога греят защото ми е интересно.

                        Коментар


                          #13
                          Работата им е функция на температурата на въздуха и температурата на мотора.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            проблеми с паленето

                            Днес сутринта след 15 мин. въртене акумолатора отказа.Дръпнахме я и запали,след което я закарах в динекспрес за диагностика-там се съмняваха в стартера.След диагностиката се установи ,че стартера работи нормално и съмненията бяха за акумоларора.Идвам от замерване на електролити и всичко с акумолатора е наред,само има една малка консумация от 0,50а .Така и си остава моя проблем с паленето.
                            Fiat Stilo 1.9 jtd

                            Коментар


                              #15
                              Явно не си отишъл на правилното място за диагностика.

                              Коментар

                              Working...
                              X