Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем възникнал в следствие скъсване на ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем възникнал в следствие скъсване на ремък

    Здравейте колеги. Вчера тъкмо се прибрах от работа и реших да паркирам започнаха да се чуват някакви странни звуци от двигателя.Днес я закарах на майстор и се оказа че ремъка на алтернатора се е скъсал.Попитах за цена и той каза можеш да минеш с малко но можело и с много.Оставих му аз колата и след 2 часа ми се обажда и ми казва че ремонта штял да баде доста скъп (около 800-1000лв.според зависи -кво значи това и аз незнам)Та след като се скъсал ремъка се оказва че бил влязъл при агренажния и се е омотал в следствие на което превърта и клапаните биле счупени всички.Трябвало да се прави ремонт на главата,нови клапани и тн.Та въпроса мие може ли буталата да са изкривени и ориентировъчно колко струва такъв ремонт.Мерси.

    #2
    по принцип е възможноно както си го написал, оставам с впечатлението че си карал колата на собствен ход до сервиза
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Не съм я карал до сервиза на собствен ход.Беше на свободна в спряло положение и като започна да тропа я загасих.Незнам при агренажния ремък дали имаше капак и как това нещо се е набило там? браво 1.9тд.75кс.1997

      Коментар


        #4
        в този случай думите на майстора изглеждат правдоподобниза парите не мога да ти кажа как стоят нещата
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Re: Проблем възникнал в следствие скъсване на ремък

          ivan85 написа:
          Здравейте колеги. Вчера тъкмо се прибрах от работа и реших да паркирам започнаха да се чуват някакви странни звуци от двигателя.Днес я закарах на майстор и се оказа че ремъка на алтернатора се е скъсал.Попитах за цена и той каза можеш да минеш с малко но можело и с много.Оставих му аз колата и след 2 часа ми се обажда и ми казва че ремонта штял да баде доста скъп (около 800-1000лв.според зависи -кво значи това и аз незнам)Та след като се скъсал ремъка се оказва че бил влязъл при агренажния и се е омотал в следствие на което превърта и клапаните биле счупени всички.Трябвало да се прави ремонт на главата,нови клапани и тн.Та въпроса мие може ли буталата да са изкривени и ориентировъчно колко струва такъв ремонт.Мерси.
          Невероятни бели могат да се случат, въпреки, че недоумявам как обслужващия ремък е объркал работата на ангренажния, но все пак има такава верояност макар и малка...Аз сменях бутала ( комплект с бутални болтове, сегменти и прочие ), гарнитури, биелни лагери барабар с труда и платих 1200 лв. за ЖТД. Ако ангренажа е скъсан наистина не се знае колко приятна е била срещата на буталата с клапаните ( ако въобще са се срещнали де )
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #6
            При тоя двигател, където гърбицата на разпределителния вал натиска директно клапана, наистина са възможни непоправими поражения и по буталата. Добре е да се огледат. На мен нещо не ми се вярва, обаче, да са се срещнали клапаните вследствие на скъсване на ремъка, който трябва да влезе в ангренажния и да доведе до скъсване или прескачане, а и след като си я спрял много бързо.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              Re: Проблем възникнал в следствие скъсване на ремък

              ivan85 написа:
              Здравейте колеги. Вчера тъкмо се прибрах от работа и реших да паркирам започнаха да се чуват някакви странни звуци от двигателя.Днес я закарах на майстор и се оказа че ремъка на алтернатора се е скъсал.Попитах за цена и той каза можеш да минеш с малко но можело и с много.Оставих му аз колата и след 2 часа ми се обажда и ми казва че ремонта штял да баде доста скъп (около 800-1000лв.според зависи -кво значи това и аз незнам)Та след като се скъсал ремъка се оказва че бил влязъл при агренажния и се е омотал в следствие на което превърта и клапаните биле счупени всички.Трябвало да се прави ремонт на главата,нови клапани и тн.Та въпроса мие може ли буталата да са изкривени и ориентировъчно колко струва такъв ремонт.Мерси.
              Здравей колега.Не искам да ти се бъркам,но защо не погледнеш ти дали е влязъл ремъка вътре при ангренажа,защото ми се струва че нещо този майстор те мятка.А и плюс това си има и предпазител на ангренажния ремък.Моето мнение е да го видиш с очите си че е така,за да не изгориш с тази сума ,и да им направиш коледен подарък.
              ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

              Коментар

              Working...
              X