mr. Nikoi написа:
За да не пускам нова тема ще ползвам темата на колегата че мойте грешки са същите.P1320 - Cam/Crank Sign. Synch.P0191 - Fuel rail pressure - някъде я четох като ниско налягане в рейката.Имаше още 2 грешки за съединителя и EGRто. но те не ме притесняват за сега.Та какво ми се случи:Паля и карам 1 - 2 км, през това време ми се струва че двигателя е станал по шумен от обикновенно, но мислех че е от студеното време.По едно време към 2000 2500 оборота, двигателя все едно започна да прекъсва или да придърпва, като включиш на по висока скорост и оборотите паднат към 1000 1500 придърпването изчезва. и така след още най много 1 км светна дюзата и колата си изгасна. Газ на скорост уж да запали ама няма никой. Въртя да запаля - пак никой. Избутах я в един паркинг постоя малко (5 - 7 минути) , завъртях и запали. Проверихме за грешките и ги изчистихме.P1320 - Cam/Crank Sign. Synch.P0191 - Fuel rail pressureСлед околко 200 км по магистралата и 100 градско пак прочетох грешките - пак същите ама колата не е гаснала и си е вървяла много добре.След като ги изчистих последният път, всеки ден в продължение на 3 - 4 дни чета грешките и има само за ЕГРто и не е гаснала.Спрямо мойта програма Measured pressure е 304 бара, а Target pressure e 301 - 302 bara. Това е на празен ход, в движение не съм я мерил.Профилактично ще сменя датчика на коляновия вал щом се постопли времето.Другата грешка не знам как да проверя от каде е дошла - Помпа, регулатор, дюза ?
Коментар