ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Диагностика, и нейните резултат (JTD 105)
Collapse
X
-
vgeorgiev написа:AthlonXP написа:vsd написа:На разпределителния май е около 130лв.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
vgeorgiev написа:Оги, как мога да разбера грешка 1320 от какво е породена
Коментар
-
ogi28b написа:vgeorgiev написа:Оги, как мога да разбера грешка 1320 от какво е породена04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Ами то пише отдолу - грешката е в резултат на това, че няма синхронизация между двата сигнала. Може да се е случило заради грешка зацепването на ремъка (прескочил ремък), лош или никакъв сигнал от някой от двата датчика -> да се провери сигналът от двата. Да се провери веригата от датчиците до компютъра.
Коментар
-
Не мога да разбера колегите от София, защо ходят по сервизи за диагностики. Много по-лесно е да се свържат с БО или Огито хем ще научат и нещо полезно. Вероятността проблемът да се реши е доста по-голяма.Другото, което ми направи впечатление как карате без да сменяте горивен филтър до 30к....?Аз моят го сменям с маслото и другите филтри на 8к. Греша ли?"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Аз моя не мога да го смена, защото се намира в бензиновата помпа.http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
tyson написа:Не мога да разбера колегите от София, защо ходят по сервизи за диагностики. Много по-лесно е да се свържат с БО или Огито хем ще научат и нещо полезно. Вероятността проблемът да се реши е доста по-голяма.Другото, което ми направи впечатление как карате без да сменяте горивен филтър до 30к....?Аз моят го сменям с маслото и другите филтри на 8к. Греша ли?
Коментар
-
Airfan написа:tyson написа:Не мога да разбера колегите от София, защо ходят по сервизи за диагностики. Много по-лесно е да се свържат с БО или Огито хем ще научат и нещо полезно. Вероятността проблемът да се реши е доста по-голяма.Другото, което ми направи впечатление как карате без да сменяте горивен филтър до 30к....?Аз моят го сменям с маслото и другите филтри на 8к. Греша ли?
Коментар
-
JTD RACER написа:Airfan написа:tyson написа:Не мога да разбера колегите от София, защо ходят по сервизи за диагностики. Много по-лесно е да се свържат с БО или Огито хем ще научат и нещо полезно. Вероятността проблемът да се реши е доста по-голяма.Другото, което ми направи впечатление как карате без да сменяте горивен филтър до 30к....?Аз моят го сменям с маслото и другите филтри на 8к. Греша ли?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар