Да, може и от него да е. Липсата на синхронизация е когато един от двата не е наред. Сега трябва да отидеш там дето са ти правили диагностика, и да си поискаш парите, защото ако беше истинска диагностика, веднага щяха да разберат от кой датчик е, и да купиш само повредения, а не да си сменяш ей така за кеф и профилактика. Вярно че 60 лева не са кой знае какво, ама защо да ги дваш ??
AthlonXP написа:
ами моята кола минава 40 50 километра и гасне, минава време и пак пали, затова я карах на диагностика, те казаха, че най - вероятно е тоя датчик на хол (коляновия вал) иначе колата си пали както обичайно.Искам да знам ако го купя този датчик ще се оправи ли това ?
Датчик на Хол НЕ Е датчик на коляновия вал Датчик на Хол е датчик на разпределителния вал.ред.: Абе как така ще кажат "най-вероятно е от еди кое си" . Абе те диагностика ли правят, или звездите им го говорят, да е*а и гадателите да е*а. Ама отиди и си поискай парите, или да ти сменят повредения датчик за тяхна сметка бе, айде че се ядосвам, не ти се карам на тебе, а се дразня на такива дето нищо не разбират, и лъжат такива като тях, които също не разбират.Колега, моля ти се напиши с големи букви къде си ходил, за да знаят другите никога да не стъпват там
Оги, как мога да разбера грешка 1320 от какво е породена - датчика на коляновия или на разпределителния вал.Датчика на разпределителния вал май не може да се смени без сваляне на ремъчното колелото
не 36 е, вчера го купих но проблема си остава, всеки дизелджия ли може да ми измери налягането на помпата ?
Колега, я обясни как се сменя този датчик.
с махане на ангренажния ремък, темата е много стара, проблема се оказа боклуци в резервоара, оказва се че я покарвам малко и ги залепва на цедката и гасне за гориво, просто това се случва след около 40 километра и вече е топла, затова съм се подлъгал
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Ами то пише отдолу - грешката е в резултат на това, че няма синхронизация между двата сигнала. Може да се е случило заради грешка зацепването на ремъка (прескочил ремък), лош или никакъв сигнал от някой от двата датчика -> да се провери сигналът от двата. Да се провери веригата от датчиците до компютъра.
Не мога да разбера колегите от София, защо ходят по сервизи за диагностики. Много по-лесно е да се свържат с БО или Огито хем ще научат и нещо полезно. Вероятността проблемът да се реши е доста по-голяма.Другото, което ми направи впечатление как карате без да сменяте горивен филтър до 30к....?Аз моят го сменям с маслото и другите филтри на 8к. Греша ли?
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
Не мога да разбера колегите от София, защо ходят по сервизи за диагностики. Много по-лесно е да се свържат с БО или Огито хем ще научат и нещо полезно. Вероятността проблемът да се реши е доста по-голяма.Другото, което ми направи впечатление как карате без да сменяте горивен филтър до 30к....?Аз моят го сменям с маслото и другите филтри на 8к. Греша ли?
За горивния е доста пресилено на 8 000 км. За другото си прав.
Не мога да разбера колегите от София, защо ходят по сервизи за диагностики. Много по-лесно е да се свържат с БО или Огито хем ще научат и нещо полезно. Вероятността проблемът да се реши е доста по-голяма.Другото, което ми направи впечатление как карате без да сменяте горивен филтър до 30к....?Аз моят го сменям с маслото и другите филтри на 8к. Греша ли?
За горивния е доста пресилено на 8 000 км. За другото си прав.
Не мога да разбера колегите от София, защо ходят по сервизи за диагностики. Много по-лесно е да се свържат с БО или Огито хем ще научат и нещо полезно. Вероятността проблемът да се реши е доста по-голяма.Другото, което ми направи впечатление как карате без да сменяте горивен филтър до 30к....?Аз моят го сменям с маслото и другите филтри на 8к. Греша ли?
За горивния е доста пресилено на 8 000 км. За другото си прав.
Коментар