Поправете ме ако бъркам, но:1. Датчика на Хол при бензиновите автомобили е на коляновия вал.2. При нашия двигател не се води датчик на Хол, а датчик запалване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Диагностика, и нейните резултат (JTD 105)
Collapse
X
-
J T D написа:AthlonXP написа:добре днес смених прословутия датчик, и пак гасне казаха ми, че има датчик и на разпределителния вал, може ли от него да е ?BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
AthlonXP написа:Утре ще си я закарам в "Bosh" та си я погледнат специалисти !ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
vsd написа:AthlonXP написа:а сервиза (extrime tuning) в орландовци, там неполучих май най-доброто обслужване, в началото ми казаха, че колата няма причини да гасне и, че е пред блокаж била Утре ще си я закарам в "Bosh" та си я погледнат специалисти !мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
AthlonXP написа:Ами в бош супер дизел, ми дадоха съвет да я закарам, ама тя днес даже и не запали
Коментар
-
vsd написа:AthlonXP написа:Ами в бош супер дизел, ми дадоха съвет да я закарам, ама тя днес даже и не запалимненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
vsd написа:Така на слуки може скъпо да ти излезе. Защо реши да сменяш фазовия датчик. Грешката 1320 или P0320 има отношение с датчика на коляновия вал (датчик запалване). Дай поне да видим помпата ти какво налягане прави преди да даваш пари.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
AthlonXP написа:vsd написа:На разпределителния май е около 130лв.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Няма смисъл да сменяш датчика на разпределителния вал.От него няма да ти гасне така колата.Аз се чудя още как не си измерил налягането на горивото преди ГНП-то а продължаваш да се набутваш за разни всякакви датчици и т.н.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
За да не пускам нова тема ще ползвам темата на колегата че мойте грешки са същите.P1320 - Cam/Crank Sign. Synch.P0191 - Fuel rail pressure - някъде я четох като ниско налягане в рейката.Имаше още 2 грешки за съединителя и EGRто. но те не ме притесняват за сега.Та какво ми се случи:Паля и карам 1 - 2 км, през това време ми се струва че двигателя е станал по шумен от обикновенно, но мислех че е от студеното време.По едно време към 2000 2500 оборота, двигателя все едно започна да прекъсва или да придърпва, като включиш на по висока скорост и оборотите паднат към 1000 1500 придърпването изчезва. и така след още най много 1 км светна дюзата и колата си изгасна. Газ на скорост уж да запали ама няма никой. Въртя да запаля - пак никой. Избутах я в един паркинг постоя малко (5 - 7 минути) , завъртях и запали. Проверихме за грешките и ги изчистихме.P1320 - Cam/Crank Sign. Synch.P0191 - Fuel rail pressureСлед околко 200 км по магистралата и 100 градско пак прочетох грешките - пак същите ама колата не е гаснала и си е вървяла много добре.След като ги изчистих последният път, всеки ден в продължение на 3 - 4 дни чета грешките и има само за ЕГРто и не е гаснала.Спрямо мойта програма Measured pressure е 304 бара, а Target pressure e 301 - 302 bara. Това е на празен ход, в движение не съм я мерил.Профилактично ще сменя датчика на коляновия вал щом се постопли времето.Другата грешка не знам как да проверя от каде е дошла - Помпа, регулатор, дюза ?Bravo JTD 105 '98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар