Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диагностика, и нейните резултат (JTD 105)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Поправете ме ако бъркам, но:1. Датчика на Хол при бензиновите автомобили е на коляновия вал.2. При нашия двигател не се води датчик на Хол, а датчик запалване.

    Коментар


      #17
      J T D написа:
      AthlonXP написа:
      добре днес смених прословутия датчик, и пак гасне казаха ми, че има датчик и на разпределителния вал, може ли от него да е ?
      Ами гасне ти защото ти записва тази грешка:P0191 - fuel rail pressure sensorКазах ти в предния пост,трябва да се претисняваш от тази грешка!Моят проблем беше сходен с твоя,и при мен излезе ГНП-то!Надявай се да не е от него!
      Колега дай малко по-подробно инфо точно кога и как ти гасне колата,защото за сега май ще правиш ГНП.Виж при теб ТАКА ли е?
      BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
      E46 320D

      Коментар


        #18
        2she написа:
        Колега дай малко по-подробно инфо точно кога и как ти гасне колата,защото за сега май ще правиш ГНП.Виж при теб ТАКА ли е?
        На 100% съм сигурен че е от помпата(ГНП-то)!
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #19
          AthlonXP написа:
          Утре ще си я закарам в "Bosh" та си я погледнат специалисти !
          Пази боже от тез специалисти! И там да е закараш,пак няма да ти кажат,че проблема ти е в ГНП-то,най-много да те накарат да си купеш един регулатор,и след това да си го блъскаш в главата! П.П В България има доста малко специалисти!
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            #20
            vsd написа:
            AthlonXP написа:
            а сервиза (extrime tuning) в орландовци, там неполучих май най-доброто обслужване, в началото ми казаха, че колата няма причини да гасне и, че е пред блокаж била Утре ще си я закарам в "Bosh" та си я погледнат специалисти !
            Еййййй, верно ли супер разбирачите са ти казали така. Много ми е интересно как определиха че е пред блокаж. В кой Бош искаш да я караш. Тея хора не разбраха ли че четенето на грешки не се нарича диагностика.Както ти е написал JTD причината за гасненето най-вероятно е P0191. Колата ти просто гасне или гасне като я настъпиш и види зор.
            Просто гасне, на празен ход ми е гаснела докато, докато чакам да светне зелено, при изпреварване също! Ами в бош супер дизел, ми дадоха съвет да я закарам, ама тя днес даже и не запали Сега, ще прочета темата за ГНП-то !
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #21
              Airfan написа:
              Поправете ме ако бъркам, но:1. Датчика на Хол при бензиновите автомобили е на коляновия вал.2. При нашия двигател не се води датчик на Хол, а датчик запалване.
              Няма значение какъв е датчика и къде ще се ползва. Тези названия значат какъв е датчика/как работи.....................

              Коментар


                #22
                AthlonXP написа:
                Ами в бош супер дизел, ми дадоха съвет да я закарам, ама тя днес даже и не запали
                По-грешен сервиз за нашите коли няма. Там може и да разбират от ауди и vw, но за jtd май само знаят кое е двигател и кое кола. Тя колата като е разбрала че там ще я караш и е ясно защо не е запалила, сама се дърпа.Виж, колегата си е карал там колатаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=49881
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #23
                  vsd написа:
                  AthlonXP написа:
                  Ами в бош супер дизел, ми дадоха съвет да я закарам, ама тя днес даже и не запали
                  По-грешен сервиз за нашите коли няма. Там може и да разбират от ауди и vw, но за jtd май само знаят кое е двигател и кое кола. Тя колата като е разбрала че там ще я караш и е ясно защо не е запалила, сама се дърпа.Виж, колегата си е карал там колатаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=49881
                  На базик на базик, днес в 8 и 30 слязох завъртях клуча и запали до 1 часа я карам, настъпвам я и всичко е точно сега отивам да сменя датчика на разпределителния вал ( ще си го сменя сам) и ако пак огасне ще търся буталцата за ГНП то да ги купуванУтре ще ви кажа дали е продължила да гасне с новия датчик на разпределителния вал !
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар


                    #24
                    Така на слуки може скъпо да ти излезе. Защо реши да сменяш фазовия датчик. Грешката 1320 или P0320 има отношение с датчика на коляновия вал (датчик запалване). Дай поне да видим помпата ти какво налягане прави преди да даваш пари.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #25
                      vsd написа:
                      Така на слуки може скъпо да ти излезе. Защо реши да сменяш фазовия датчик. Грешката 1320 или P0320 има отношение с датчика на коляновия вал (датчик запалване). Дай поне да видим помпата ти какво налягане прави преди да даваш пари.
                      Ами на коляновия вал смених датчика, сега и на разпределителния ( нали са по 30 и 36 лв) а за налягането на помпата каде да я закарам да го измерят ?
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар


                        #26
                        На разпределителния май е около 130лв.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #27
                          vsd написа:
                          На разпределителния май е около 130лв.
                          не 36 е, вчера го купих но проблема си остава, всеки дизелджия ли може да ми измери налягането на помпата ?
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #28
                            AthlonXP написа:
                            vsd написа:
                            На разпределителния май е около 130лв.
                            не 36 е, вчера го купих но проблема си остава, всеки дизелджия ли може да ми измери налягането на помпата ?
                            Мисля,че с колегите vsd и 2she бяхме ясни как да си оправиш проблема!Не се занимавай със смяна на датчици колянов и разпр. вал!Ако си намериш помпени елемнти си ги смени,ако не търси си една читава помпа втора употреба,слагаш е се раждаш! В на колегата 2she темата има и снимков материал,номера по бош на помпените елементи и т.н!Просто не се занимавай повече!
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              #29
                              Няма смисъл да сменяш датчика на разпределителния вал.От него няма да ти гасне така колата.Аз се чудя още как не си измерил налягането на горивото преди ГНП-то а продължаваш да се набутваш за разни всякакви датчици и т.н.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #30
                                За да не пускам нова тема ще ползвам темата на колегата че мойте грешки са същите.P1320 - Cam/Crank Sign. Synch.P0191 - Fuel rail pressure - някъде я четох като ниско налягане в рейката.Имаше още 2 грешки за съединителя и EGRто. но те не ме притесняват за сега.Та какво ми се случи:Паля и карам 1 - 2 км, през това време ми се струва че двигателя е станал по шумен от обикновенно, но мислех че е от студеното време.По едно време към 2000 2500 оборота, двигателя все едно започна да прекъсва или да придърпва, като включиш на по висока скорост и оборотите паднат към 1000 1500 придърпването изчезва. и така след още най много 1 км светна дюзата и колата си изгасна. Газ на скорост уж да запали ама няма никой. Въртя да запаля - пак никой. Избутах я в един паркинг постоя малко (5 - 7 минути) , завъртях и запали. Проверихме за грешките и ги изчистихме.P1320 - Cam/Crank Sign. Synch.P0191 - Fuel rail pressureСлед околко 200 км по магистралата и 100 градско пак прочетох грешките - пак същите ама колата не е гаснала и си е вървяла много добре.След като ги изчистих последният път, всеки ден в продължение на 3 - 4 дни чета грешките и има само за ЕГРто и не е гаснала.Спрямо мойта програма Measured pressure е 304 бара, а Target pressure e 301 - 302 bara. Това е на празен ход, в движение не съм я мерил.Профилактично ще сменя датчика на коляновия вал щом се постопли времето.Другата грешка не знам как да проверя от каде е дошла - Помпа, регулатор, дюза ?
                                Bravo JTD 105 '98

                                Коментар

                                Working...
                                X