Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

НОВ проблем мареа ТД100 ПОМАГАЙТЕ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    НОВ проблем мареа ТД100 ПОМАГАЙТЕ

    миналта зима имах същия проблем но се пяви едва след като температурите се задаржаха под нулата но сега все още е топло тогава все пак сам без да искам си отрких проблема като едната дифтунга на филтъра не беше сложена на мястото и ми капеше от там нафта та стегнаф я и нямаше проблем сега пак прави съшото не немога да открия къде е проблема след престои от минимум 12ч Паля колата, заработва за 10сек и гасне и няма палене дори с принудителното подкачване на нафта! след 10мин въртене и изтущаване на акумулатора чрез кабели и и друга кола закачаме акумулаторите и пак 1-2 опита да запля и Запалва и повече няма проблем до следващите 12ч престои помагаите от къде може евентулано да влиза въздух ли , от къде пада нивптп на нафтата да видим какво ще стане преди да е станала истинската зима моля

    #2
    Потърси из архива подобните теми. Иначе аз съм патил по подобен начин от не добре завит филтър!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Колега пробвай да я паркираш някъде където има наклон. Спри така, че резервоара да е по високо от двигателя и виж как ще запали.

      Коментар


        #4
        chaveto написа:
        Колега пробвай да я паркираш някъде където има наклон. Спри така, че резервоара да е по високо от двигателя и виж как ще запали.
        Абсолютно неправилен съвет. Това не е бензинов карбураторен двигател. Не пиши пак глупости. Горивото няма как де се върне обратно в резервоара, при изправни (относно неплътност) на - круша и горивопроводи. Най добре е винаги да се проверява за засмуквне на въздух и после да се търси причната за подобен проблем!
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #5
          Идеята е не да се връща горивото ами да не влезе въздух ако има някъде проблем по системата. И ти не пиши глупости, че не може да се върне, все пак си има физични закони. И при един карбураторен двигател ако искаш да знаеш връщането на горивото няма да е проблем защото двигателя ще заработи с количеството бензин което е останало в карбуратора и докато го изгори помпата ще е подкачила отново........... Аман от С....................

          Коментар


            #6
            Много люта битка,господа!Моля да я прекратите,няма никакъв смисъл в това да се доказва кой,колко знае. Колегата си има проблем,на който решението е много пъти дискотиран тук.Лично аз незнам колко пъти съм казвал как да се намери проблемното място.Ползвайте прозрачен горивопровод преди и след крушата,след филтъра ,след ГНП.Сметета си маркучите за излишното гориво задължително,претегнете филтъра или ако е засмяна го сменете с такъв от друга марка.Най-вероятно и крушата е за смяна,в нея има два клапана които са много кофти направени и не подлежат на ремонт(пробвано е),но за сметка на това има как да се подсигури системата да не се връща горивото. Успех!!!

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Много люта битка,господа!Моля да я прекратите,няма никакъв смисъл в това да се доказва кой,колко знае. Колегата си има проблем,на който решението е много пъти дискотиран тук.Лично аз незнам колко пъти съм казвал как да се намери проблемното място.Ползвайте прозрачен горивопровод преди и след крушата,след филтъра ,след ГНП.Сметета си маркучите за излишното гориво задължително,претегнете филтъра или ако е засмяна го сменете с такъв от друга марка.Най-вероятно и крушата е за смяна,в нея има два клапана които са много кофти направени и не подлежат на ремонт(пробвано е),но за сметка на това има как да се подсигури системата да не се връща горивото. Успех!!!
              тези нещоа ще ги тествам но има и един друг парадокс които ми е много интересен паля колата и вече знам че ще угасне за което лекичко на тамън запаления двигател давам газ до около 1500 обора може и малко повече,но не повече от 2000 и си държа така да кажем около 10сек -15сек и пускам педал с надеждата да е подкачило вече гориво и тя милата заработва си нормално 2-3 сек след като пусна педала и гасне явно това гориво дето явно ще да е тая круша може би е презряла вече и докато заработи нормлано ми прави компот ще я сменя и ще пиша пак профилактично ще дам и 15лв за горивен филтър

              Коментар


                #8
                Аз съм написал точно как да се процедира зада се хване проблема от къде е.Ти ако искаш го карай на проба грешка и така до безкрай.Щом можеш да си позволиш ремонт на стартери и нови акомулатори тове е добре. Успех!!!

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  Идеята е не да се връща горивото ами да не влезе въздух ако има някъде проблем по системата. И ти не пиши глупости, че не може да се върне, все пак си има физични закони. И при един карбураторен двигател ако искаш да знаеш връщането на горивото няма да е проблем защото двигателя ще заработи с количеството бензин което е останало в карбуратора и докато го изгори помпата ще е подкачила отново........... Аман от С....................
                  Ето точно тука бъркаш и все се опитвам да те поправя, ама. При карбураторен двигател горивото се връща, защото карбуратора е свързан с атмосферата, при положение неизправен клапан на помпата. После изтивайки, се изпарява достатъчно гориво и от поплавъковата камера и - затруднено палене. При дизелите, поради херметичност на системата,това няма как да стане, освен при неплътност и това с наклона са глупости.Обичам точните и ясни неща, но ти явно си непоправим. И не обиждай със С.............. ! А и се чудя защо ли споря със С............ .
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар

                  Working...
                  X