миналта зима имах същия проблем но се пяви едва след като температурите се задаржаха под нулата но сега все още е топло тогава все пак сам без да искам си отрких проблема като едната дифтунга на филтъра не беше сложена на мястото и ми капеше от там нафта та стегнаф я и нямаше проблем сега пак прави съшото не немога да открия къде е проблема след престои от минимум 12ч Паля колата, заработва за 10сек и гасне и няма палене дори с принудителното подкачване на нафта! след 10мин въртене и изтущаване на акумулатора чрез кабели и и друга кола закачаме акумулаторите и пак 1-2 опита да запля и Запалва и повече няма проблем до следващите 12ч престои помагаите от къде може евентулано да влиза въздух ли , от къде пада нивптп на нафтата да видим какво ще стане преди да е станала истинската зима моля
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
НОВ проблем мареа ТД100 ПОМАГАЙТЕ
Collapse
X
-
chaveto написа:Колега пробвай да я паркираш някъде където има наклон. Спри така, че резервоара да е по високо от двигателя и виж как ще запали.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Идеята е не да се връща горивото ами да не влезе въздух ако има някъде проблем по системата. И ти не пиши глупости, че не може да се върне, все пак си има физични закони. И при един карбураторен двигател ако искаш да знаеш връщането на горивото няма да е проблем защото двигателя ще заработи с количеството бензин което е останало в карбуратора и докато го изгори помпата ще е подкачила отново........... Аман от С....................
Коментар
-
Много люта битка,господа!Моля да я прекратите,няма никакъв смисъл в това да се доказва кой,колко знае. Колегата си има проблем,на който решението е много пъти дискотиран тук.Лично аз незнам колко пъти съм казвал как да се намери проблемното място.Ползвайте прозрачен горивопровод преди и след крушата,след филтъра ,след ГНП.Сметета си маркучите за излишното гориво задължително,претегнете филтъра или ако е засмяна го сменете с такъв от друга марка.Най-вероятно и крушата е за смяна,в нея има два клапана които са много кофти направени и не подлежат на ремонт(пробвано е),но за сметка на това има как да се подсигури системата да не се връща горивото. Успех!!!
Коментар
-
specialista написа:Много люта битка,господа!Моля да я прекратите,няма никакъв смисъл в това да се доказва кой,колко знае. Колегата си има проблем,на който решението е много пъти дискотиран тук.Лично аз незнам колко пъти съм казвал как да се намери проблемното място.Ползвайте прозрачен горивопровод преди и след крушата,след филтъра ,след ГНП.Сметета си маркучите за излишното гориво задължително,претегнете филтъра или ако е засмяна го сменете с такъв от друга марка.Най-вероятно и крушата е за смяна,в нея има два клапана които са много кофти направени и не подлежат на ремонт(пробвано е),но за сметка на това има как да се подсигури системата да не се връща горивото. Успех!!!
Коментар
-
chaveto написа:Идеята е не да се връща горивото ами да не влезе въздух ако има някъде проблем по системата. И ти не пиши глупости, че не може да се върне, все пак си има физични закони. И при един карбураторен двигател ако искаш да знаеш връщането на горивото няма да е проблем защото двигателя ще заработи с количеството бензин което е останало в карбуратора и докато го изгори помпата ще е подкачила отново........... Аман от С....................Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар